متن خبر

اسپاتیفای می گوید آپدیت بزرگ آیفون با گزینه های اشتراک جدید توسط اپل در اتحادیه اروپا مسدود شده است

اسپاتیفای می گوید آپدیت بزرگ آیفون با گزینه های اشتراک جدید توسط اپل در اتحادیه اروپا مسدود شده است

شناسهٔ خبر: 458037 -




spotify
(اعتبار تصویر: Spotify)

خون بدی بین اسپاتیفای و اپل بیشتر از آنچه در آهنگ تیلور سویفت می‌بینید وجود دارد، و در آخرین قسمت از نبرد بهترین سرویس پخش موسیقی ، Spotify اپل را به رفتار بدتر متهم می‌کند. علیرغم جریمه 2 میلیارد دلاری اپل از رگولاتورهای اروپایی به دلیل محدودیت هایش در برنامه های پخش شخص ثالث، اسپاتیفای می گوید که اپل همچنان به دنبال "دور زدن و/یا عدم تبعیت از تصمیم کمیسیون" است.

بر اساس گزارش The Verge ، عصبانیت Spotify از آخرین آپدیت اپلیکیشن خود است که در 5 مارس به اپل ارسال کرد و هنوز تایید نشده است. این به‌روزرسانی شامل تغییراتی است که Spotify او میگوید اتحادیه اروپا به آن اجازه می‌دهد، پس شامل لینک‌های مستقیم به وب‌سایت Spotify و اطلاعاتی درباره گزینه‌های قیمت‌گذاری است که مشتریان را ملزم به استفاده از سیستم پرداخت اپل نمی‌کند.

ارسال خود اپل به اتحادیه اروپا، که در آن به آخرین تصمیم خود اعتراض می کند، شامل یک گل به خودی نیز بود. در حالی که اکنون ده روز از ارسال برنامه بدون پاسخ Spotify می گذرد، اپل به اتحادیه اروپا بيان کرد که "تیم تحلیل برنامه ما 421 نسخه از برنامه Spotify را تحلیل و تایید کرده است - معمولاً با چرخش در همان روز".

چه خبر؟

جنگ! متعجب! این برای چه چیز خوب است؟

طبق گفته Spotify، اپل عمداً تأیید برنامه را به تعویق می‌اندازد - و این تأخیر برخلاف حکم اتحادیه اروپا است. برای استریمر، ظاهراً در ایمیلی به کمیسیون اروپا نوشت: «Spotify نگران است که تأخیر اپل عمدی است و با هدف به تأخیر انداختن یا اجتناب از اجرای کامل انجام می‌شود». The Verge از اپل برای پاسخ خواسته است و تا کنون آنها پاسخی نداده اند.

مهم است که به این موضوع در چارچوب گسترده‌تر نبرد حقوقی چهار ساله بین این دو شرکت نگاه کنیم. Spotify با مدیر تماس نمی‌گیرد زیرا فکر می‌کند اپل کند است، بلکه به شدت به این موضوع اشاره می‌کند که اپل از تاکتیکی برای انطباق مخرب استفاده می‌کند. آن وقت است که به حرف وصل می‌شوید اما نه روح قانون‌گذاری. برای مثال، با پاسخ به حکمی که به شما او میگوید از درخواست کاهش 30 درصدی از طریق اپ استور خودداری کنید، به‌جای آن تقاضای کاهش تا 27 درصدی فروش غیر اپ استور کنید . یا زمانی که به‌روزرسانی‌های برنامه که معمولاً در همان روز پردازش می‌شوند، ناگهان 10 روز طول می‌کشد و شمارش می‌شود.

این نبرد خاص همان نبردی نیست که اپل را وادار به اجازه بارگذاری جانبی برنامه های iOS در اروپا می کند، اما بخشی از همان جنگ است، جنگی که بین اپل و الکترونیک آرتز نیز در جریان است. اپل می‌خواهد یک باغ دیواری را حفظ کند و کاهش زیادی از درآمد برنامه‌های موجود در آن بگیرد، در حالی که سازندگان برنامه واقعاً ترجیح می‌دهند اپل این کار را نکند – و تا کنون به نظر می‌رسد که اتحادیه اروپا بسیار طرفدار توسعه‌دهندگان است. نه اپل

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال ( توئیتر ) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه (توئیتر) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است