متن خبر

استودیوی استارتاپی Hexa، مدیر سابق Doctolib را برای راه اندازی عمودی سلامت خود استخدام می کند

استودیوی استارتاپی Hexa، مدیر سابق Doctolib را برای راه اندازی عمودی سلامت خود استخدام می کند

شناسهٔ خبر: 446616 -




Hexa، استودیوی استارتاپی مستقر در پاریس که اخیراً 22 میلیون دلار جمع آوری کرده است، در حال راه اندازی یک عمودی جدید با تمرکز بر بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی است. Julien Méraud، یکی از اعضای ارشد استارت آپ فرانسوی تک شاخ Doctolib، به استودیوی استارت آپی می پیوندد.

به عنوان یادآوری، هگزا زندگی خود را به عنوان eFounders آغاز کرد و در ابتدا به طور خاص بر روی استارت آپ های نرم افزاری B2B به عنوان یک سرویس تمرکز داشت. این استودیو ایده‌های استارت‌آپی را ارائه می‌کند، بنیان‌گذاران استارت‌آپ را پیدا می‌کند تا آنها را با این ایده‌ها جفت کند و به آنها کمک کند تا با تیم اصلی خود و مقداری بودجه اولیه شروع به کار کنند.

پس از مدتی، استارت‌آپ‌ها از استودیو استارت‌آپ فارغ‌التحصیل می‌شوند و به‌عنوان شرکت‌های مستقل به زندگی خود ادامه می‌دهند - هگزا در شرکت‌های نمونه کار خود سهامی را حفظ می‌کند. برخی از شرکت های گذشته Hexa عبارتند از Front، Aircall و Spendesk.

از آنجایی که هگزا شروع به انشعاب به سایر بخش های عمودی می کند، استودیوی استارتاپی نیز در حال تجدید نظر در استراتژی خود است. برای سلامت عمودی، هگزا نه تنها جولین مرو را استخدام می کند. همچنین قرار است با یک پزشک تمام وقت کار کند تا در ارزیابی پروژه‌های آینده کمک کند.

برای هر استارت‌آپ فناوری سلامت، هگزا به دنبال دو هم‌بنیان‌گذار خواهد بود – پزشکی که از قبل تخصص آنها را می‌داند و تجربه عملی دارد و همچنین یک بنیانگذار عملیاتی که می‌داند چگونه شرکت‌ها را افزایش دهد.

Hexa Health یک رویکرد عمودی با هر شرکتی که به طور خاص بر روی یک آسیب شناسی تمرکز دارد، خواهد داشت. دو استارت آپ اول که از استودیو بیرون می آیند بر کاهش وزن و تشخیص سرطان پوست تمرکز خواهند کرد.

ایده این است که یک مدیر عامل و یک مدیر ارشد فناوری داشته باشیم - درست مانند اکثر استارتاپ ها. و این در تمام شرکت های هگزا کاملاً رایج است. اما چیزی که در مورد این عمودی خاص کمی جدید است این است که ما معتقدیم نوآوری در مراقبت های بهداشتی باید توسط پزشکان هدایت شود. به عبارت دیگر، اگر از من بخواهید مراقبت کاملی برای تشخیص سرطان پوست طراحی کنم، من قادر به انجام آن نیستم. به همین دلیل است که ما قصد داریم با پزشکان روی هر نوآوری کار کنیم.

او همچنین بر این واقعیت پافشاری می کند که هگزا نمی خواهد صنعت مراقبت های بهداشتی را به طور کلی مختل کند. با این عمودی جدید، استودیوی استارتاپی می‌خواهد ناکارآمدی‌ها را بیابد و مسیرهای مراقبت را بهبود بخشد، زیرا عدم تعادل بین جمعیت سالخورده در اروپا و زمان پزشکی موجود وجود دارد.

«تکنولوژی نباید فقط مراقبت سریع‌تر را فراهم کند. همچنین باید امکان مراقبت بهتر را فراهم کند. و ما واقعاً بر روی اندازه گیری کیفیت مراقبت های پزشکی و هر چیزی که ایجاد می کنیم تمرکز خواهیم کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است