متن خبر

استارت‌آپ EV Arrival به دنبال فروش دارایی‌ها و مالکیت معنوی بخش بریتانیا است.

استارت‌آپ EV Arrival به دنبال فروش دارایی‌ها و مالکیت معنوی بخش بریتانیا است.

شناسهٔ خبر: 448385 -




کسب و کار استارتاپ تجاری خودروهای برقی Arrival همچنان رو به رو شدن است.

Arrival روز دوشنبه در یک پرونده نظارتی اعلام کرد که بخش بریتانیایی آن در حال ورود به مدیریت، نسخه ورشکستگی کشور است. این شرکت مشکل دار، که در سال 2021 از طریق ادغام با یک شرکت اکتسابی با اهداف ویژه، به سهامی عام تبدیل شد، بيان کرد که به دنبال فروش دارایی ها و مالکیت معنوی خود در بریتانیا است تا وام دهندگانی را که به آن کمک کرده اند بپردازد.

فشار به سمت مدیریت تنها یک هفته پس از آن صورت گرفت که نزدک اعلام کرد که سهام این استارت‌آپ را از بورس خود خارج می‌کند، و کمی کمتر از یک سال پس از آن که Arrival یک راه نجات 300 میلیون دلاری را در تلاش برای تغییر وضعیت کسب‌وکار جمع‌آوری کرد.

Arrival او میگوید که سایر شرکت‌های تابعه خارج از بریتانیا به فعالیت خود ادامه خواهند داد، اما این شرکت توضیحی نداده است. بر اساس گزارش فایننشال تایمز، بیش از 170 شغل تنها در بریتانیا در خطر است.

زمانی که ارزش آن بیش از 13 میلیارد دلار بود و توسط هیوندای و یو پی اس حمایت می شد، آریوال ادعاهای بزرگی در مورد چگونگی ایجاد انقلابی در شیوه ساخت خودروهای الکتریکی داشت. امروز Arrival حدود 9 میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

مرکز چشم انداز EV آن شامل ساخت ون های تجاری و اتوبوس های برقی در "میکروکارخانه های" بسیار فشرده است که می توانند در مراکز شهر قرار گیرند. این برنامه‌ها هرگز به نتیجه نرسیدند زیرا این شرکت به طور مداوم پول می‌آورد، در حالی که مجموعه گسترده‌ای از پروژه‌ها مانند اتوبوس برقی و خودروی هدفمند برای اوبر را نیز برعهده داشت. ورود همچنین از طریق تعدادی از مدیران اجرایی چرخید و حداقل سه بار تغییر ساختار داد و در هر مورد کارگران را اخراج کرد.

در سال 2022، Arrival تمرکز خود را به ایالات متحده تغییر داد و از بازار بریتانیا دور شد، جایی که مقر اصلی آن است و قرار بود اولین وانت های برقی در آنجا تحویل داده شوند. این محور بخشی از یک تجدید ساختار با هدف حفظ سرمایه بود. با این حال، با ناکامی Arrival در تولید و تحویل وسایل نقلیه تجاری، این وضعیت نیز کاهش یافته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است