متن خبر

از YC تا IPO: Winter 2024 Demo Day, Rubrik and Ibotta

از YC تا IPO: Winter 2024 Demo Day, Rubrik and Ibotta

شناسهٔ خبر: 462372 -




چه هفته ای همه دو روز کامل فعالیت روز نمایشی Y Combinator ما را مشغول نگه داشت، اما راه‌اندازی آخرین گروه شتاب‌دهنده تنها داستان بزرگ در سرزمین استارت‌آپ‌ها نبود. امروز در پادکست Equity TechCrunch، مری آن، بکا و الکس گرد هم آمدند تا از میان صدها شرکت جدید YC که وارد بازار شده‌اند، و یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر که می‌خواهد به «بازوی سرمایه‌گذاری و نوآوری جامعه اوتیسم» تبدیل شود، مورد علاقه‌مندی‌ها را تحلیل کنند.

بکا می خواست در مورد Seso و بازی جذاب فین تک آن در فضای کشاورزی صحبت کند، در حالی که الکس Home From College و دور اخیر Seed را به ترکیب آورد.

سپس برای بسته شدن، از طریق IPOهای قریب الوقوع Ibotta و Rubrik گپ زدیم. معامله اخیر می‌تواند یک تحلیل گرمای جذاب برای تک‌شاخ‌های بی‌سود فراهم کند که نیاز به یافتن نوعی خروج و سریع دارند. به همه گفته شد که ما از طریق استارت‌آپ‌ها از ابتدایی‌ترین شکل‌شان تا بلوغ‌ترین آنها چت کرده‌ایم. سنگ بنای بسیار مناسب برای هفته!

Equity پادکست شاخص TechCrunch است و هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پست می‌کند. می‌توانید در پادکست‌های Apple، Overcast، Spotify و همه پخش‌ها مشترک ما شوید.

همچنین می توانید Equity را در X و Threads در @EquityPod دنبال کنید.

برای متن کامل مصاحبه، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، ادامه مطلب را بخوانید یا آرشیو کامل قسمت های ما را در Simplecast تحلیل کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است