متن خبر

از سوفی بپرسید: به روز رسانی هزینه های بخت آزمایی USCIS H-1B چیست؟

از سوفی بپرسید: به روز رسانی هزینه های بخت آزمایی USCIS H-1B چیست؟

شناسهٔ خبر: 447081 -




سوفی آلکورن، وکیل ، نویسنده و بنیانگذار قانون مهاجرت آلکورن در سیلیکون ولی، کالیفرنیا، یک وکیل متخصص خبره در قانون مهاجرت و تابعیت توسط هیئت تخصصی حقوقی وکلای ایالتی است. سوفی مشتاق فراتر رفتن از مرزها، گسترش فرصت ها، و اتصال جهان با اعمال قانون مهاجرت دلسوزانه، رویایی و متخصص است. با سوفی در لینکدین و توییتر ارتباط برقرار کنید.

اعضای TechCrunch+ به ستون‌های هفتگی «از سوفی بپرس» دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50٪ تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز

من اخیراً مجوز کار F-1 STEM OPT را برای ادامه کار در استارتاپی که حدود یک سال پیش در OPT تأسیس کردم، دریافت کردم. استارت آپ من در ماه مارس مرا در قرعه کشی H-1B ثبت نام می کند، اما نگرانم که انتخاب نشم. آخرین مورد در مورد نحوه اجرای بخت آزمایی H-1B توسط USCIS چیست؟ بعلاوه، من همچنین خوانده ام که هزینه های درخواست مهاجرت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، پس می خواهم که استارتاپ من برای دریافت ویزا و احتمالاً گرین کارت در اسرع وقت قبل از افزایش هزینه ها، اسپانسر من شود. پیشنهاد شما چیست؟

- بنیانگذار مقتصد

مقتصد عزیز

از اینکه با سوال خود با من تماس گرفتید متشکرم. هوات رو دارم! برای یک استارتاپ در مراحل اولیه، هر تصمیمی حیاتی است زیرا آلفونسو د لا نوئز، بنیانگذار مهاجر با خرید +800 میلیون دلاری، اخیراً در پادکست من با من به اشتراک گذاشته است. ویدیوی من را در مورد آخرین به‌روزرسانی خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) در شب گذشته تحلیل کنید - قرعه‌کشی برای استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه و دانشجویان بین‌المللی و بنیان‌گذاران منصفانه‌تر خواهد بود: یک نفر، یک شانس!

شما درست می گویید که پیش بینی می شود USCIS یک قانون نهایی را در این هفته در ثبت فدرال منتشر کند که به طور قابل توجهی هزینه های درخواست را افزایش می دهد. به طور جداگانه، هزینه های پردازش حق بیمه نیز در ماه فوریه افزایش می یابد. USCIS تایید کرده است که هزینه ثبت نام H-1B امسال 10 دلار باقی خواهد ماند و قرعه کشی از 6 مارس تا 22 مارس باز خواهد بود.

برای کسانی که واجد شرایط هستند، دریافت تاییدیه برای ویزای توانایی فوق العاده O-1A یک فرآیند نسبتا سریع است، به خصوص در مورد پردازش برتر. دولت بایدن واجد شرایط بودن O-1A را برای بنیانگذاران استارتاپ در زمینه STEM بسیار آسان کرده است. اما O-1A از زمانی که توسط قانون مهاجرت در سال 1990 ایجاد شد تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، پس لیندسی میلیکن، یکی از همکاران مهاجرت در موسسه پیشرفت (IFP)، بر USCIS فشار می آورد تا دستورالعمل O-1A خود را برای راه اندازی به روز کند. بنیانگذاران، به ویژه در زمینه دستاوردهای غیر سنتی.

نتیجه ویزای O-1A، کارت سبز با توانایی فوق العاده EB-1A، عموماً سریع ترین زمان پردازش را در بین تمام گرین کارت های مبتنی بر اشتغال دارد. به خاطر داشته باشید که این نوار برای واجد شرایط بودن برای گرین کارت EB-1A بالا است، پس بسیاری از فارغ التحصیلان اخیر و اولین بنیانگذاران در زمینه STEM با EB-2 NIW (معافیت ملی از منافع ملی) به موفقیت دست پیدا می کنند، که به دلیل طولانی تر شدن زمان ممکن است. عقب ماندگی های گرین کارت

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است