متن خبر

آنچه ما از زنان پشت انقلاب هوش مصنوعی آموخته ایم

آنچه ما از زنان پشت انقلاب هوش مصنوعی آموخته ایم

شناسهٔ خبر: 462615 -




رونق هوش مصنوعی، آن را دوست داشته باشید یا آن را کمی بیشتر از مواد تبلیغاتی بدانید، اینجا باقی مانده است. این بدان معناست که بسیاری از شرکت‌ها دلارهای زیادی را جمع‌آوری می‌کنند، دوز مناسبی از نگرانی‌های نظارتی، کار آکادمیک، و جوک‌های شرکتی. برای استارت‌آپ‌ها، این به معنای فرصتی بزرگ برای به کارگیری فناوری جدید در مجموعه‌ای از صنایع است که می‌توانند از کمی پولیش استفاده کنند.

اما اگر اخبار را بخوانید، ممکن است متوجه شوید که مردان در حال حاضر بیشترین استناد و بحث در مورد بازیکنان در هوش مصنوعی را دارند. پس ، Dominic-Madori Davis و Kyle Wiggers از TechCrunch تصمیم گرفتند بیرون بروند و با زنان شاغل در هوش مصنوعی صحبت کنند تا درباره کار آنها، نحوه ورودشان به دنیای هوش مصنوعی و موارد دیگر بیشتر بدانند. این مجموعه مدتی است که در حال اجرا بوده است، پس بهترین لحظه برای وارد کردن این جفت از آنها به پادکست Equity برای گفتگو در مورد پروژه بود.

تا کنون آنها با افرادی مانند ایرنه سلیمان، رئیس سیاست جهانی در Hugging Face، سارا کرپس، استاد دولت در کرنل، و هایدی خلاف، مدیر مهندسی ایمنی در Trail of Bits مصاحبه کرده اند.

فراموش نکنید که خدمه Equity اغلب علاوه بر برنامه‌های معمولی ما که دوشنبه (یک برنامه شروع هفتگی)، چهارشنبه (مجموعه اخبار متمرکز بر استارت‌آپ‌های ما) و جمعه (مذاکره میزگرد ما درباره بزرگ‌ترین اخبار) منتشر می‌شود، مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند. از هفته). برای اطلاعات بیشتر شما را روشن و صبح زود دوشنبه می بینیم!

Equity پادکست شاخص TechCrunch است و هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پست می‌کند. می‌توانید در پادکست‌های Apple، Overcast، Spotify و همه پخش‌ها مشترک ما شوید.

همچنین می توانید Equity را در X و Threads در @EquityPod دنبال کنید.

برای متن کامل مصاحبه، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، ادامه مطلب را بخوانید یا آرشیو کامل قسمت های ما را در Simplecast تحلیل کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است