متن خبر

آدام موسری، رئیس اینستاگرام می گوید که Threads روی ترندز کار می کند

آدام موسری، رئیس اینستاگرام می گوید که Threads روی ترندز کار می کند

شناسهٔ خبر: 447084 -




Threads اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی های Twitter/X را به کار خواهد گرفت: روندها، این شرکت تایید کرده است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پاسخ به یکی از کاربران در برنامه، بيان کرد که کار بر روی چنین ویژگی در حال انجام است و پاسخ داد که "ما در حال کار بر روی روندهای ظاهری هستیم" - ویژگی ای که باعث می شود X رقیب پیشنهادی رقابتی تر شود. شرایط دسترسی به اخبار و اطلاعات بیشتر در زمان واقعی.

موضوعات، تا به امروز، توسط برخی که احساس می کردند الگوریتم "برای شما" برنامه، سازندگان و پست های کسانی را که دنبال نمی کردند و برایشان اهمیتی ندارند، در اولویت قرار می دهد، مورد انتقاد قرار گرفته است. همچنین اغلب پست‌های قدیمی‌تر را نشان می‌دهد و باعث می‌شود اپلیکیشن احساس راکد کند. اخیراً، کاربران شکایت کردند که Threads محتوای با کیفیت پایین را توصیه می کند، که این شرکت بيان کرد که در حال رفع آن است. شکایات در مورد ایرادات الگوریتم به طور بالقوه می‌تواند با راه‌اندازی ویژگی Trends کاهش یابد، زیرا به موضوعات و بحث‌های محبوبی که در برنامه انجام می‌شود ضربه می‌زند و به افراد راه جدیدی برای یافتن مکالمات جالب و مرتبط می‌دهد.

TechCrunch قبلا گزارش داده بود که Threads در اکتبر گذشته روی Trends کار می کرد، پس از اینکه یکی از کاربران Threads این ویژگی را در یک اسکرین شات که به طور تصادفی توسط یکی از کارمندان اینستاگرام ارسال شده بود مشاهده کرد. در آن زمان، این ویژگی شامل فهرست شماره‌دار موضوعات پرطرفدار و همچنین تعداد «رشته‌هایی» بود که به طور فعال در مورد هر مورد بحث می‌کردند.

برخلاف گرایش‌های X، فهرست گرایش‌های Threads که در اسکرین‌شات فاش شده ظاهر می‌شود، به نظر نمی‌رسد با فهرست‌های پرطرفدار دیگر بر اساس موضوع، مانند اخبار، ورزش، و سرگرمی، یا فهرستی از گرایش‌ها که برای کاربر نهایی شخصی‌سازی شده‌اند، همراه نباشد. در X یافت می‌شوند. در عوض، فهرست ساده‌ای از بحث‌های فعال را نشان می‌دهد - مثلاً انتشار فصل دوم Loki توسط Disney+ یا هفته موسیقی لاتین بیلبورد، که در آن زمان محبوب بودند.

علی‌رغم تقاضای کاربر برای Trends on Threads، این ویژگی می‌تواند به طور بالقوه مشکل‌ساز باشد - به‌ویژه اگر روندها به‌جای اینکه توسط ویراستاران انسانی یا با نظارت انسانی تنظیم شوند، به‌صورت الگوریتمی تنظیم شوند. بازیگران بد می‌توانند از یک ویژگی روند استفاده کنند تا یک موضوع یا برچسب خاص را ویروسی کنند، حتی اگر نامناسب یا سمی باشد. ارسال‌کنندگان هرزنامه همچنین می‌توانند از ویژگی گرایش‌ها برای پر کردن یک موضوع با پست‌های ناخواسته خود استفاده کنند. از آنجایی که Threads هنوز توسط یک تیم کوچک مدیریت می شود، نسبت به اندازه Meta، معرفی گرایش ها به Threads لایه دیگری از پیچیدگی را به برنامه اضافه می کند و سطح دیگری را برای آسیب های احتمالی ایجاد می کند.

موسری نگفت که Trends چه زمانی روی Threads راه اندازی می شود، اما یک اسکرین شات از مهندس معکوس الساندرو پالوزی نسخه متفاوتی از Trends را نشان می دهد که به «موضوعات امروز» تغییر نام داده است. با این حال، مشخص نیست که Trends هنگام عرضه عمومی چگونه به نظر می رسد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است