شرکت کنندگان در المپیک پاریس تنها کسانی نبودند که در ماه گذشته رکوردها را شکستند - سرویس های استریم نیز PB ها را تنظیم کردند. و ستاره برجسته تلویزیونهای هوشمند یوتیوب بود که طبق گزارش جدید و جذاب، اکنون به راحتی در حال تحت الشعاع قرار دادن امثال نتفلیکس است.
Nielsen's The Gauge مشاهده را در تمام پلتفرمهای کلیدی در ایالات متحده روی صفحههای تلویزیون دنبال میکند (تلفنهای هوشمند، تبلتها و لپتاپها شامل نمیشوند). در ماه جولای، پخش تلویزیونی رکورد 41.4 درصد از کل تماشای تلویزیون را به خود اختصاص داد و رکورد قبلی را که به تازگی در ژوئن امسال ثبت شده بود، شکست. اما آمار جالبتر این است که چگونه این مورد در بین YouTube، Netflix، Prime Video و موارد دیگر شکسته میشود.
بیشترین مدال طلا یوتیوب بود که اولین پلتفرم پخش جریانی بود که در ماه جولای بیش از 10 درصد از کل تماشای تلویزیون را داشت. بازدیدهای آن 7 درصد افزایش یافت و به 10.4 درصد کل استفاده از تلویزیون رسید - از 9.9 درصد در ماه قبل. و وقتی اعداد آن را با رقبای کلیدی مانند مکس، دیزنی پلاس و پرایم ویدیو مقایسه میکنید، تا حد زیادی در رقابت پیشرو است.
در اینجا آمده است که نیلسن چگونه می گوید استریمرهای مختلف در ماه گذشته مقایسه شده اند - و کدام برنامه ها باتوم را به دوش می کشند...
کدام نمایش برنده بازی های المپیک پخش جریانی شد؟
یکی دیگر از جنبه های جالب این گزارش این است که چگونه موفقیت های بزرگ استریم در چندین پلتفرم پخش می شود. ده شوی مختلف در ماه جولای از یک میلیارد دقیقه تماشا گذشت (یک رکورد دیگر)، و اینها در هفت پلتفرم پخش شدند - خبر خوبی برای ما نیست، مگر اینکه از تاکتیک جهش اشتراک استفاده کنید، اما همچنان یک عکس فوری جالب از آنچه در حال تماشای ما هستیم.
طبق گفته نیلسن، Max's House of the Dragon برترین نمایش استریم ماه گذشته بود. 4.7 میلیارد دقیقه تماشا را ارائه کرد که به افزایش 4 درصدی تعداد بازدید Max کمک کرد.
اما دیزنی پلاس نیز پیشتاز بود و 2.1% از کل تلویزیون را در مقایسه با Max 1.4% بدست آورد. نمایش بزرگ آن Bluey ، دومین برنامه تلویزیونی پربیننده بود که ماه گذشته 4.3 میلیارد دقیقه تماشا کرد. سریال The Boys از Prime Video با 4.2 میلیارد دقیقه سومین برنامه پربازدید بود.
اگرچه هیچ برنامه نتفلیکس نتوانست به تریبون برندگان راه پیدا کند، اما با 8.4٪ از کل بازدیدها، بزرگترین نیرو در پشت YouTube است. این رقم بیش از دو برابر 3.4% Prime Video و چهار برابر سایر رقبای مشهور آن است.
Peacock نیز مدال دریافت نکرد، اما المپیک پاریس برای پخش کننده خوب بود: آنها با کمک اندکی از Love Island USA ، استفاده از Peacock را تا 33 درصد در ژوئیه افزایش دادند. این 33 درصد بزرگترین افزایش بازدید برای هر پلتفرم استریم بود: Prime Video 12 درصد و کانال Roku 10 درصد افزایش یافت.
ارسال نظر