متن خبر

پلتفرم بهره وری ClickUp راه اندازی تقویم Hypercal را بدست می آورد

پلتفرم بهره وری ClickUp راه اندازی تقویم Hypercal را بدست می آورد

شناسهٔ خبر: 446707 -




TechCrunch دریافته است که Tiger Global و شرکت بهره وری با پشتوانه a16z، ClickUp، اپلیکیشن تقویم Hypercal را برای تقویت پلتفرم خود خریداری کرده است. به عنوان بخشی از خرید، بنیانگذار برنامه، ریکاردو کلریگو نیز به عنوان رئیس تقویم به ClickUp می پیوندد.

Hypercal مستقر در بریتانیا در سال 2022 به عنوان یک برنامه برای مک تأسیس شد و با برنامه‌های مختلفی مانند Notion، OneNote، Apple Notes، Google Docs، Todolist، Apple Reminders، Asana، برنامه Things، Microsoft To-Do و Slack یکپارچه‌سازی شد.

طرح رایگان آن به کاربران امکان می داد با یک تقویم و یک برنامه وظیفه ارتباط برقرار کنند. Hypercal همچنین دارای یک ردیف پولی با هزینه 10 دلار در ماه برای ادغام نامحدود تقویم و وظایف بود.

اعتبار تصویر: Hypercal

ClickUp یک پلتفرم واحد برای شرکت‌ها برای چت کردن، همکاری در اسناد، مدیریت پروژه‌ها، ردیابی جدول زمانی، ایده‌پردازی روی تخته‌های سفید و دریافت اطلاعات از داشبوردهای تحلیلی ارائه می‌دهد.

Zeb Evans، مدیرعامل و موسس ClickUp در بیانیه‌ای خرید TechCrunch را تایید کرد و بيان کرد که Hypercal به القای آپشن های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به مجموعه بهره‌وری این شرکت کمک می‌کند.

هدف ClickUp همیشه ایجاد یک برنامه برای جایگزینی همه آنها بوده است. ما قبلاً با ساختن اسناد، تخته‌های سفید، داشبورد، وظایف و هوش مصنوعی در پلتفرم خود، نیاز به بسیاری از برنامه‌ها را از بین برده‌ایم. Calendar در 5 سال گذشته بخشی از محصول ClickUp بوده است و چشم انداز آینده ما این است که با توسعه ویژگی اصلی، Calendar را به "بهره وری" متصل کنیم.

"از طریق کسب HyperCal، ما قادر خواهیم بود چشم انداز خود را برای بهره وری فردی تسریع کنیم، که تا حد زیادی به نحوه برنامه ریزی کارگران در یک تقویم بستگی دارد. این زمینه را برای کاربران فراهم می کند که برای هر جلسه ای که به آن ملحق می شوند، از وظایف، اسناد و پروژه ها استفاده کنند.

در ژوئیه گذشته، ClickUp 10 دلار از کارکنان خود (حدود 90 کارمند) را به عنوان بخشی از یک بازسازی برای کارآمدتر شدن و آماده شدن به IPO اخراج کرد. در سال 2022، این استارتاپ 7 درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. در آن زمان، آن را بيان کرد که این یک "تصمیم یک بار" برای دستیابی به سودآوری است.

ClickUp آخرین بار 400 میلیون دلار از بودجه سری C به رهبری اندرسن هوروویتز و تایگر گلوبال جمع آوری کرد. این شرکت سرمایه گذاران دیگری از جمله Lightspeed Venture Partners، Meritech Capital Partners، Craft Ventures و Georgia Partners دارد.

فضای برنامه های تقویم در چند ماه اخیر شلوغ بوده است. نوامبر گذشته، Vimcal 4.5 میلیون دلار سرمایه از Altos Ventures برای گسترش پیشنهادات سازمانی خود دریافت کرد. در اوایل این ماه، Notion تقویم مستقل خود را بر اساس Cron که در سال 2022 خریداری کرد، راه‌اندازی کرد. در همان زمان، استارت‌آپ فرانسوی Amie فهرست انتظار و عملکرد ایمیل یکپارچه آن را حذف کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است