آمازون دستیار شخصی جدید مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را راهاندازی کرده است که هدف آن کمک به فروشندگان برای سادهسازی کسبوکارشان است.
ربات گفتگوی جدید با نام تجاری Project Amelia که بر اساس سرویس مدیریت شده خود شرکت، AWS Bedrock ساخته شده است، بینشها، مشاورهها و معیارهای تجاری طراحی شده برای بهبود بهرهوری و رشد را ارائه میدهد.
امید این است که غول تجارت الکترونیک مستقر در سیاتل بتواند به فروشندگان مستقل در مدیریت چالش های تجاری پیچیده مانند توسعه محصول، انطباق، تبلیغات، پیش بینی فروش و مدیریت موجودی کمک کند، و شکاف بین آنها و رقبای تثبیت شده بیشتر را کاهش دهد.
آمازون با GenAI به فروشندگان کوچکتر کمک خواهد کرد
فروشندگان می توانند سوالات آملیا را بپرسند و راهنمایی تقریباً فوری دریافت کنند و همانطور که از ابزارهای هوش مصنوعی مولد انتظار داریم، آملیا برای یادگیری از نیازهای تجاری منحصر به فرد فروشنده برای ارائه بینش شخصی طراحی شده است.
هوش مصنوعی جدید آمازون که مقصد آن فروشنده است، ابتدا در سراسر ایالات متحده با تمرکز بر انجام سه وظیفه اصلی - پاسخ به سؤالات مبتنی بر دانش، ارائه بهروزرسانیها و معیارهای وضعیت کسبوکار، و حل مشکلات، عرضه میشود.
مری بث وست مورلند، معاون تجربه شریک فروش در سراسر جهان، گفت: "ما همیشه به دنبال تجهیز شرکای فروش خود به موثرترین ابزارها و قابلیت ها هستیم تا آنها را برای شروع و رشد آسان تر یک تجارت موفق تر، توانمند کنیم."
در آینده نزدیک، آمازون همچنین متعهد شده است که به فروشندگان کمک کند تا مسائل پیچیده تر را حل کنند و آملیا را قادر سازد تا از طرف آنها اقدام کند.
نسخه بتا قرار است در هفتههای آتی برای فروشندگان بیشتری در ایالات متحده عرضه شود و برای اواخر سال جاری برنامهریزی شده برای توسعه بینالمللی آن.
وست مورلند گفت : «این تنها شروع پروژه آملیا است. همانطور که فروشندگان شروع به تعامل با آن می کنند، این فناوری یاد می گیرد و تکامل می یابد، که منجر به پاسخ های جامع تر و شخصی تر، با بینش های عمیق تر و توصیه های خاص به نیازهای تجاری فروشندگان می شود.
ارسال نظر