هانا برونفمن، سرمایه گذار فرشته، آماده راه اندازی صندوق خود است
اوایل صبح پنجشنبه، شرکت کنندگان هیجان زده AfroTech به اتاق کنفرانس رفتند تا یک چیز را ببینند: هانا برونفمن، یک سرمایه گذار فرشته مشهور که بیش از 1 میلیون دنبال کننده در رسانه های اجتماعی دارد، در گفتگو با بنیانگذار و مدیر عامل Blavity، مورگان دیباون.
Bronfman یک خالق محتوای سلامتی، نویسنده و سرمایهگذار در بیش از ۷۰ شرکت، از جمله برندهای زیبایی Topicals و Sienna Naturals است. او بیشتر به خاطر تأسیس بازار سلامت، زیبایی و تناسب اندام HBFIT که سال گذشته پس از هشت سال فعالیت تجاری بسته شد، شناخته شده است.
او به حضار در AfroTech بيان کرد که در طول زمان خود به عنوان یک بنیانگذار چیزهای زیادی آموخته است. او سفر خود و بینش هایی را که در طول راه یاد گرفت به اشتراک گذاشت. برای مثال، او یاد گرفت که چگونه با فالآوتهای یکی از بنیانگذاران کنار بیاید، که منجر به بسته شدن HBFIT شد. او در مورد اهمیت جامعه صحبت کرد و از مخاطبان خواست که همیشه به شبکه های خود تکیه کنند - چه برای مشاوره یا صرفاً برای برقراری ارتباط.
با تکیه بر شبکه او، او متوجه شد که چگونه به بنیانگذاران مشاوره و راهنمایی می دهد، که منجر به نوشتن چک های فرشته برای شرکت های آنها شد. به زودی او شروع به رشد یک امپراتوری سرمایه گذاری کرد، هم از طریق سرمایه گذاری فرشته و هم از دریافت سهام در برندهایی که به عنوان خالق محتوا با آنها کار می کرد. مخاطبان این پنل AfroTech، مملو از متخصصان جوان سیاهپوست بودند و فقط برای دسترسی VIP، رسانهها و مدیران ارشد باز بود، علاقهمند به کسب اطلاعات بیشتر بودند. کمتر از 5 درصد از سرمایهگذاران سیاهپوست هستند و این صنعت همچنان غیرشفاف است، حتی با وجود تلاشها برای شفافتر کردن و در دسترستر کردن آن برای نسل بعدی.
برونفمن و دباون نیز در مورد آن صحبت کردند و به اتاق گفتند که اگر بخواهند افراد بیشتری می توانند سرمایه گذار باشند. کارشناسان می گویند افزایش نمایندگی سرمایه گذار سیاه پوست حداقل منجر به شناسایی بنیانگذاران موفق سیاه پوست خواهد شد. این یکی از دلایلی است که برونفمن تصمیم گرفت سرمایهگذاری خود را بر روی بنیانگذاران نادیده گرفتهای متمرکز کند که مقادیر بد و رو به کاهشی از سرمایهگذاری خطرپذیر دریافت میکنند. شرایط لازم برای یک سرمایه گذار معتبر بالاست و باید بیش از 200000 دلار درآمد داشته باشد یا دارایی خالص 1 میلیون دلار باشد. اما پول برای این مخاطب خاص که پر از مدیران شرکتهایی بود که در Big Tech کار میکردند، موضوع مهمی نبود. آنچه آنها نیاز داشتند راهنمایی بود - یک نقطه شروع.
او به آنها بيان کرد که شروع به گفتگو با افراد در شبکه خود کنند و بيان کرد که بسیاری از افراد اطراف آنها احتمالاً سرمایه گذار هستند اما آنها را در هیچ معامله ای لحاظ نکرده اند. او به حضار گفت: «فقط با سرمایهگذاری در مقداری که راحت از دست میدهید احساس راحتی کنید.
برونفمن همچنین یک شبکه، راهنمایی و یک رابطه عملی تر از یک سرمایه گذار نهادی فراهم می کند. او به ایمیلهای سرد اهمیتی نمیدهد و طرفدار مکالمات معمولی است که همیشه روی پول متمرکز نیستند.
او گفت: "قدرت زیادی در تماس با کسی و گفتن، "هی، حرفه شما چیزی است که من آن را تحسین کرده ام، و من واقعاً دوست دارم فرصتی برای صحبت با شما داشته باشم."
در همین حال، او به دنبال این است که در آینده کمی بیشتر از یک سرمایه گذار فرشته شود: او می گوید که آماده است تا یک سرمایه گذار نهادی شود.
در چند سال گذشته، او وسایل نقلیه با هدف ویژه (SPV) را برای ورود به چکهای بزرگتر تولید میکرد، به این ترتیب او توانست از کیندبادی تکشاخ و شرکت پیشگیری از بارداری اضطراری جولی حمایت کند. او مدتی در مورد راهاندازی صندوق خود فکر میکرد، اما بيان کرد تا زمانی که متوجه واکنش P&G به خرید برند موی مشکی، Mielle شد، جایی که مصرفکنندگان بنیانگذاران سیاهپوست را متهم به فروش به یک شرکت سفیدپوست کردند که Bronfamn آماده برداشتن قدم بعدی بود
او گفت: «ما هیچ هلدینگ [شرکتی] برای فرهنگ نداریم،»، به این معنی که اساساً هیچ شرکتی در مالکیت سیاهان وجود ندارد که مارک های سیاه از آن خارج شوند. "LVMH سیاه ما کجاست؟"
هدف او این است که روزی آن را بسازد. اما ابتدا، او او میگوید که به دنبال جمعآوری سرمایه است، احتمالاً روی سری A، با هدف نوشتن چکهایی بین 1 تا 3 میلیون دلار. و شاید روزی به آن شرکت هلدینگ برسم.
ارسال نظر