متن خبر

سونا، یک پلتفرم مدیریت نیروی کار خط مقدم، با توجه به توسعه ایالات متحده، 27.5 میلیون دلار جمع آوری می کند.

سونا، یک پلتفرم مدیریت نیروی کار خط مقدم، با توجه به توسعه ایالات متحده، 27.5 میلیون دلار جمع آوری می کند.

شناسهٔ خبر: 471509 -




سونا، یک پلت فرم مدیریت نیروی کار برای کارکنان خط مقدم، 27.5 میلیون دلار در دور سری A سرمایه جمع آوری کرده است.

طبق گزارش‌ها، بیش از دو سوم نیروی کار ایالات متحده در مشاغل خط مقدم هستند که ممکن است هر چیزی از خدمات مشتری و مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا محیط‌های خرده‌فروشی و مهمان‌نوازی باشد. اما مدیریت این نیروی کار گسترده، حصول اطمینان از پر شدن نقش ها و ارائه خدمات، نیازمند منابع است. این همان جایی است که سونا از زمان تأسیس خود در سه سال پیش برای کمک به آن تلاش کرده است.

استفن وولف پترسن، یکی از بنیانگذاران سونا، به TechCrunch گفت: «سونا به طور هوشمندانه بزرگترین پایگاه هزینه مشتریان ما - نیروی کار خط مقدم را به کار می گیرد. "این نه تنها پایه هزینه آنها را بهینه می کند، بلکه مستقیماً درآمد بیشتری را نیز به همراه دارد - بدون برنامه ریزی صحیح کارکنان نمی توانید غذا بفروشید یا خدمات مراقبتی را تحویل دهید."

سونا که در سال 2021 در لندن تأسیس شد، به شرکت‌ها کمک می‌کند تقریباً هر جنبه‌ای از نیروی کار خط مقدم خود را مدیریت کنند، از برنامه‌ریزی نوبت‌ها، برگه‌های زمانی و درخواست بازخورد گرفته تا مدیریت غیبت و ارتباط با آژانس‌ها برای اطمینان از پوشش نوبت‌ها در زمان کمبود کارکنان.

مدیران معمولاً از طریق یک پورتال وب به سونا دسترسی دارند، در حالی که کارگران از طریق یک برنامه تلفن همراه به پلتفرم دسترسی دارند که با آن می‌توانند برگه‌های زمانی را تکمیل کنند، شیفت‌های موجود را مشاهده کنند و با مدیران ارتباط برقرار کنند. شرکت‌ها سونا را با سیستم‌های داخلی خود یکپارچه می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تمام داده‌ها از طریق و بین بخش‌ها و ذینفعان مختلف جریان دارند.

سونا در عمل
سونا در عمل اعتبار تصویر: سونا
اعتبار تصویر: سونا

همانطور که در عصر حاضر می توان انتظار داشت، سونا می گوید از هوش مصنوعی برای خودکارسازی بسیاری از فرآیندهای مربوط به مدیریت نیروی کار، از جمله بهینه سازی فهرست ها با استفاده از داده های جمع آوری شده از قراردادهای کارگران، مانند شرایط استخدام، اولویت های کاری و در دسترس بودن، استفاده می کند. پس ، مدیریت دستی زمان‌بر کمتر نام بازی است.

بن دیکسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری سونا، به TechCrunch گفت: «راه اندازی یک کسب و کار با نیروی کار بزرگ در خط مقدم در درجه اول این است که اطمینان حاصل شود افراد مناسب در مکان مناسب در زمان مناسب هستند. «سونا به نقطه اصلی پرش برای بخش بزرگی از عملیات مشتریان ما تبدیل می‌شود، به این معنی که ما تقریباً با تمام سیستم‌های دیگر آن‌ها ادغام می‌شویم - از مدیریت مراقبت و نقطه فروش گرفته تا یک‌جایگزینی و ERP (شرکتی) برنامه ریزی منابع). این سطح عمیق یکپارچگی است که محصول هوش مصنوعی ما را تسهیل می‌کند، زیرا ما تنها سیستمی هستیم که می‌توانیم یک نمای یکپارچه و بلادرنگ از داده‌ها در کل کسب‌وکار ارائه دهیم.»

علاوه بر بازیگران قدیمی مانند PeoplePlanner در مراقبت اجتماعی و Selima در مهمان‌نوازی، استارت‌آپ‌هایی با بودجه خوب که فضایی مشابه با آنچه سونا در آن فعالیت می‌کند، کم نیست - ConnectTeam و Homebase برای مبتدیان وجود دارد، که اخیراً 60 میلیون دلار جمع‌آوری کمک کرد. همین ماه گذشته

پترسن او میگوید که قصد دارد با تمرکز بر شرکت‌های بزرگ‌تر، و ترکیب کردن «طراحی درجه مصرف‌کننده» با آپشن های مورد نیاز عملیات پیچیده‌تر چند سایت، از حداقل برخی از این شرکت‌ها متمایز شود.

پیترسن به TechCrunch گفت: «بیشتر بازیکنان جدیدتر با پشتوانه VC در فضای مدیریت نیروی کار برای SMB ها ساخته شده اند، با یک محصول آسان و ساده خود ثبت نام. "این یک رویکرد عالی برای مشاغل کوچک با 1-10 سایت است، و میلیون ها مورد از این کسب و کارها برای هدف قرار دادن وجود دارد. ما به ندرت با فروشندگان SMB برخورد می کنیم زیرا مشتریان سازمانی به محصول مخالف نیاز دارند - محصولی که پیچیدگی عمیق را کنترل کند.

در واقع، هدف سونا این نیست که سریع استقرار می‌یابد: پیترسن بیان می‌کند که نسخه آزمایشی به تنهایی سه ساعت طول می‌کشد و پیاده‌سازی بیش از چند ماه طول می‌کشد. پترسن گفت: «به Salesforce در مقابل Pipedrive فکر کنید. زمانی که مشتریان معیارهای سازمانی ما را برآورده نمی‌کنند، سرنخ‌ها را به برخی از فروشندگان SMB منتقل می‌کنیم.»

گسترش

سونا در حال حاضر در صنایع مراقبت اجتماعی و مهمان‌نوازی در بریتانیا زندگی می‌کند، جایی که افرادی مانند گلنیگلز و استل مانور را به‌عنوان مشتری به حساب می‌آورد. با 27.5 میلیون دلار دیگر در بانک، شرکت اکنون در حال آماده شدن برای گسترش بیشتر است - و سرنخ بازارهای هدف آن در سرمایه‌گذار اصلی جدید آن نهفته است.

دور سری A توسط شرکت VC Felicis مستقر در منلو پارک هدایت شد که قبلاً از سرمایه‌گذاری‌هایی مانند Ring به آمازون، Fitbit به Google و Shopify که به صورت عمومی معامله می‌شد خارج شده بود. دیگر حامیان قابل توجه شامل Gradient Ventures گوگل است که دو سال پیش به عنوان اولین شرکت سونا راه اندازی شد. Antler، SpeedInvest، Northzone و Bag Ventures نیز در آخرین دور شرکت کردند.

سونا اکنون از زمان آغاز به کار خود حدود 40 میلیون دلار جمع آوری کرده است و این شرکت اعلام کرده است که از تزریق نقدینگی تازه خود برای "ایجاد قابلیت های پیشرفته تر هوش مصنوعی" و تسریع برنامه های بین المللی خود، که شامل اولین حمله ایالات متحده می شود، استفاده خواهد کرد.

ایالات متحده بازار مهمی برای سونا خواهد بود. ما اکنون Felicis و Gradient را داریم، اولین دو کارمند مستقر در ایالات متحده را استخدام کرده ایم و اولین مشتری شش رقمی Alpha خود را امضا کرده ایم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است