متن خبر

رنو از بازسازی جعبه‌ای R4 کلاسیک رونمایی می‌کند و ثابت می‌کند که شاسی‌بلندهای الکتریکی نیازی به بی‌نظمی و بی‌چهره بودن ندارند.

رنو از بازسازی جعبه‌ای R4 کلاسیک رونمایی می‌کند و ثابت می‌کند که شاسی‌بلندهای الکتریکی نیازی به بی‌نظمی و بی‌چهره بودن ندارند.

شناسهٔ خبر: 786796 -




رنو 4 E-Tech
(اعتبار تصویر: رنو)

رنو با پرده برداری از دود تولید باتری های لیتیوم یونی، با رونمایی از رنو 4 E-Tech در نمایشگاه خودرو پاریس به سفر خود به خط حافظه ادامه می دهد. این کراس اوور الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند رنو 5 نوستالژیک است که به تازگی عرضه شده است، اما فضای بیشتری دارد و رفتاری شبیه به کار دارد.

رنو 4 اصلی دهه 1960 بلافاصله در کشور خود مورد استقبال قرار گرفت، زیرا از آن برای حمل همه چیز از مردم به دام در یک بسته قوی و قابل اعتماد استفاده می شد. مانند رنو 5 رهایی بخش، R4 میلیون ها فروخته شد.

این نسخه تمام الکتریکی جدید دقیقاً به زبان طراحی پدر خود وفادار نیست، اما در عوض تصمیم می گیرد چند اشاره ظریف به گذشته ارائه دهد. برای مثال، جلوه‌ای مدرن از جلوپنجره عمودی خودروی اصلی و شیشه‌های یک چهارم عقب بسیار زیبا وجود دارد.

در اطراف پشت، بازی واضح‌تری روی R4 اصلی در شکل چراغ‌های عقب وجود دارد، در حالی که طراحان حتی پوشش پلاستیکی را به سپر عقب اضافه کرده‌اند که قلاب‌های فلزی موجود در خودروهای دهه 60 را تداعی می‌کند.

رنو 4 E-Tech

(اعتبار تصویر: رنو)

به طور پیش‌بینی‌شده، این خودرو بر اساس همان پلت‌فرم خودروی کوچک AmpR مانند رنو 5 ساخته شده است، اما فاصله آن از سطح زمین افزایش یافته است (حدود 1.2 سانتی‌متر بیشتر از کپچر SUV) و به طور کلی فضای داخلی را در مقایسه با مدل جدید R5 بهبود یافته است.

فضای سر و پای بیشتری برای سرنشینان عقب وجود دارد و فضای صندوق بار یا صندوق عقب تا 420 لیتر است که نسبت به رنو 5 تقریباً 100 لیتر افزایش داشته است.

مارک فرانسوی همچنین قلاب‌های شلاق، نوارهای الاستیک، و سوراخ‌هایی برای قرار دادن اشیاء مختلف در پشت اضافه کرده است.

ویژگی منظمی که از بایگانی ها احیا شده است، برداشتی مدرن از سقف بوم کلاسیک است. در اینجا، یک سقف بوم پلاستیکی را می توان به صورت الکتریکی باز کرد - یا با استفاده از دستیار صوتی AI Reno - به عنوان یک سانروف عمل کرد یا مانند یک شبه قابل تبدیل، تمام راه را جدا کرد.

اگرچه، با تعبیه میله‌های سقف و استاندارد، باز کردن سقف بوم برای نمایان شدن قسمت پایین قفسه سقف یا جعبه بالایی احتمالاً به اندازه نگاه کردن به آفتاب زیبای کوت‌دازور رمانتیک نخواهد بود.

تجزیه و تحلیل: رنو در حال چرخش است

رنو 4 E-Tech

(اعتبار تصویر: رنو)

با عرضه اخیر رنو 5، رونمایی از رنو 4 در نمایشگاه خودروی پاریس و عرضه قریب الوقوع یک Twingo برقی (که کوچکترین و مقرون به صرفه ترین خودروی برقی در اصطبل رنو خواهد بود) مارک فرانسوی در حال حرکت است. ارائه خودروهای برقی با باتری متمرکز بر سبک که از بین مردم متمایز هستند و صرفاً برای ثروتمندترین خریداران در نظر گرفته نمی شوند.

مانند رنو 5، R4 E-Tech با بسته‌های باتری 52 کیلووات ساعتی یا 40 کیلووات ساعتی عرضه می‌شود که با موتورهای الکتریکی با قدرتی بین 120 تا 150 اسب بخار همراه است. بسته به اندازه باتری، برد الکتریکی 250 یا 186 مایل در نظر گرفته شده است.

یک پیشنهاد سرگرمی اطلاعاتی مشابه نیز در کارت‌ها وجود دارد که شامل نمایشگرهای دوقلو 10 اینچی، همراه با دستیار هوش مصنوعی Reno و سیستم صوتی ممتاز Harman Kardon است. فضای داخلی نیز به همین ترتیب شیک است و با تکیه بر پارچه‌های نرم و لطیف و الهام از سبک‌های قدیمی برای ایجاد فضایی با احساس عالی است.

قیمت‌ها هنوز تایید نشده است، اما رنو او میگوید 4 E-Tech اندکی گران‌تر از رنو 5 خواهد بود، پس می‌توان انتظار داشت که قیمت‌ها از حدود 30000 پوند یا حدود 40000 دلار / 58500 دلار استرالیا شروع شود.

از آنجایی که کیا EV3، اشکودا الروک، داچیا اسپرینگ و هیوندای اینستر همه در سال آینده به فروش می‌رسند ، اروپا با انتخاب سالمی از خودروهای الکتریکی کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تر مواجه خواهد شد که در نهایت می‌تواند روند فروش متزلزل را تغییر دهد. ارقام و خریداران مردد

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید تا هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی باشند. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سر و کله زدن با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است