متن خبر

رئیس اینستاگرام اعلام کرد؛ تمرکز روی ویدیوهای کوتاه ادامه پیدا می‌کند

رئیس اینستاگرام اعلام کرد؛ تمرکز روی ویدیوهای کوتاه ادامه پیدا می‌کند

شناسهٔ خبر: 640426 -




«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، در ویدیویی اعلام کرد این پلتفرم قرار نیست روی ویدیوهای طولانی تمرکز کند؛ زیرا ممکن است هویت اصلی این پلتفرم برای ارتباط افراد با دوستانشان را تضعیف کند. موسری در ویدیویی دلیل این تصمیم را توضیح داده است.

موسری او میگوید دو کار اصلی اینستاگرام، کمک به شما در برقراری ارتباط با دوستان و کشف علایق؛ معمولاً با ویدیوهای کوتاه انجام می‌شود. او او میگوید این دو ویژگی به‌نوعی با هم در ارتباط‌‌‌‌اند؛ چراکه ممکن است ویدیوی موردعلاقه خودتان را برای دوستی بفرستید که شاید او هم به آن محتوا علاقه داشته باشد.

از سوی دیگر، ویدیوهای طولانی (مثلاً محتواهایی که بیشتر از 10 دقیقه هستند یا بیشتر شبیه برنامه‌های تلویزیونی هستند) با این دو ویژگی اصلی اینستاگرام «کمتر ارتباط» دارند؛ زیراکه این ویدیوها به‌دلیل طولانی‌ بودن احتمالاً نمی‌توانند نظرتان را جلب کنند؛ درنتیجه کمتر احتمال دارد باعث تعامل شما و دوستانتان شوند. به همین دلیل اینستاگرام دنبال چنین محتواهایی نمی‌رود. البته TikTok اخیراً تمرکزش را روی ویدیوهای طولانی‌تر گذاشته است.

مدیر اینستاگرام

اهداف اصلی اینستاگرام از زبان آدام موسری

موسری در پستی ویدیویی در اینستاگرام او میگوید :

«اخیراً یکی از تولیدکنندگان محتوا از من پرسید: آیا می‌خواهید بخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام بسازید؟ پاسخ منفی است و می‌خواهم دلیل آن را توضیح دهم. ما چندین کار مختلف در اینستاگرام انجام می‌دهیم اما در قلب آن واقعاً دو هدف وجود دارد: یک، ارتباط شما با دوستانتان؛ دو، کمک به شما برای کشف علایق خود. که هر دو هدف معمولاً از طریق ویدیوی کوتاه برآورده می‌شوند. معلوم است که آن دو هدف با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند.»

وی در ادامه گفت:

«برای مثال شما ویدیوی شگفت‌انگیزی از کمدینی می‌بینید که باعث می‌شود با صدای بلند بخندید و آن را برای کسی اربفرستید که می‌دانید قرار است مثل شما با صدای بلند به آن بخندد. مثالی دیگر، به نظر من قسمتی از یک مسابقه فوتبال جذاب است و آن را برای کسی می‌فرستم که می‌دانم به اندازه من فوتبال دوست دارد؛ در نتیجه این‌ها محتواهایی درمورد ارتباط با دوستانتان در زمینه علایق شم است. »

موسری در آخر گفت : «به نظر می‌رسد ویدیوهای طولانی در اینستاگرام با اهداف ما ارتباط کمتری دارد. اگر محتوای 10 یا 20 دقیقه‌ای تماشا کنید، محتوای کمتری از دوستان خود می‌بینید، کمتر با دوستانتان ارتباط برقرار می‌کنید و کمتر احتمال دارد آن محتوا یا آن ویدیو را برای دوستی ارسال کنید؛ پس ما به دنبال این مدل کسب‌وکار نخواهیم بود؛ چراکه این بخشی از هویت اصلی ماست که افراد را به دوستانشان وصل کنیم و نمی‌خواهیم با دنبال‌کردن محتواهای طولانی‌مدت، این هویت را تضعیف کنیم.»

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است