متن خبر

حتی صفحه توقف موقت یوتیوب نیز به زودی از تبلیغات تلویزیون هوشمند در امان نخواهد بود، زیرا گوگل اشاره می کند که به زودی Hulu، Max و Peacock را دنبال خواهد کرد.

حتی صفحه توقف موقت یوتیوب نیز به زودی از تبلیغات تلویزیون هوشمند در امان نخواهد بود، زیرا گوگل اشاره می کند که به زودی Hulu، Max و Peacock را دنبال خواهد کرد.

شناسهٔ خبر: 468661 -




چگونه در یوتیوب کسب درآمد کنیم
اعتبار تصویر: Shutterstock (اعتبار تصویر: Shutterstock)

اگر فکر می‌کردید تبلیغات پیش از پخش و میان‌پرده یوتیوب در حال حاضر بیش از حد بوده است، استراتژی کسب درآمد بعدی که ظاهراً در حال آماده‌سازی است را دوست خواهید داشت: تبلیغات در صفحه نمایش موقت.

این ایده قبلاً در برخی از برنامه های YouTube TV آزمایش شده است. همانطور که از نام آن پیداست، زمانی که یک ویدیو را مکث می‌کنید، به جای اینکه برنامه در حالی که منتظر بازگشت شماست، خاموش بماند، برنامه در عوض ویدیو را کوچک می‌کند و شروع به نمایش یک تبلیغ در کنار آن می‌کند تا زمانی که دوباره روی Play کلیک کنید.

در طی تماس سه ماهه اخیر آلفابت (از طریق Android Authority )، مدیر ارشد بازرگانی گوگل ، فیلیپ شیندلر، فرمت تبلیغات را تحسین کرد و گفت: «در سه ماهه اول، ما شاهد کشش قوی از معرفی آزمایشی توقف تبلیغات در تلویزیون‌های متصل بودیم.»

با توجه به نکات مثبتی که شیندلر می‌گفت، به نظر می‌رسد این آزمایشی به‌زودی به‌طور گسترده‌تر برای سایر برنامه‌های YouTube TV و شاید حتی نسخه‌های دیگر YouTube منتشر شود.

دستی <a href= که نشان براق آرم یوتیوب را روی پس‌زمینه قرمز تیره گرفته است" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/o3BKSGWPXcYEk7FFJjgYTd-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/o3BKSGWPXcYEk7FFJjgYTd-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/o3BKSGWPXcYEk7FFJjgYTd-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/o3BKSGWPXcYEk7FFJjgYTd-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/o3BKSGWPXcYEk7FFJjgYTd-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/o3BKSGWPXcYEk7FFJjgYTd-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/o3BKSGWPXcYEk7FFJjgYTd.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock / Marcelo Mollaretti)

یوتیوب اولین پلتفرم پخش جریانی نخواهد بود که تبلیغات موقت را معرفی می کند. این اشکال جدید استراحت تجاری در حال حاضر در Hulu ، Max و Peacock یافت می‌شوند و سال‌ها یکی از آپشن های این خدمات بوده‌اند.

مسلماً تبلیغات مکث همه بد نیستند. یک مزیت آشکار برای تماشاگر این است که تجربه تماشای شما را قطع نمی‌کنند، مگر اینکه فعالانه مکث کنید - شاید برای استراحت در حمام یا تهیه مجدد میان وعده‌هایتان. از طرف دیگر، ما شک داریم که آنها جایگزین تبلیغات مخرب تری در اواسط رول شوند. در عوض آنها احتمالاً فقط در کنار آنها ظاهر می شوند.

باز هم، می‌توانید این را به‌عنوان قیمت لذت بردن از پلتفرم رایگان YouTube در نظر بگیرید، اما می‌توانید با بدبینانه‌تر آن را به‌عنوان پلتفرمی که تجربه را بدتر می‌کند و شما را مجبور به پرداخت برای Premium می‌کند – شاید حتی توجیه کننده قیمت‌های Premium بالاتر، از آنجایی که جایگزین میدان مین تبلیغاتی بازاریابی

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است انتشار تبلیغات مکث گسترده تری در یوتیوب انجام شود، وجود ندارد، اما این نمونه دیگری از افزایش هجوم تبلیغاتی است که در همه جا شاهد آن هستیم – که اخیراً Roku اولین تبلیغات ویدیویی خود را به صفحه اصلی سیستم عامل تلویزیون خود آورده است. . و اگر همچنان برای پلتفرم‌های استریم موفقیت آمیز به اثبات برسد، ممکن است بخواهید خود را برای مشاهده توقف تبلیغات در بهترین سرویس‌های پخش در آینده آماده کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد، اخبار

Hamish یکی از نویسندگان ارشد TechRadar است و شما خواهید دید که نام او در مقالات تقریباً در هر موضوعی در سایت از معاملات خانه هوشمند گرفته تا تحلیل سخنرانان گرفته تا اخبار کارت گرافیک و هر چیز دیگری ظاهر می شود. او از گستره وسیع دانش خود برای کمک به توضیح جدیدترین ابزارها و اینکه آیا آنها یک امر ضروری برای خرید هستند یا یک مد ناشی از هیاهو استفاده می کند. اگرچه تخصص او نوشتن در مورد همه چیزهایی است که در دنیای واقعیت مجازی و واقعیت گفت ه می گذرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است