متن خبر

بازار پیش‌بینی Polymarket با Perplexity برای نمایش خلاصه اخبار شریک می‌شود

بازار پیش‌بینی Polymarket با Perplexity برای نمایش خلاصه اخبار شریک می‌شود

شناسهٔ خبر: 691692 -




بازار پیش‌بینی Polymarket که به کاربران امکان شرط‌بندی روی رویدادهای دنیای واقعی را می‌دهد، با موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی Perplexity همکاری می‌کند تا خلاصه اخبار رویدادها را نمایش دهد.

هنگامی که کاربران روی یک رویداد در Polymarket کلیک می کنند، اکنون خلاصه ای از اخبار مربوط به رویداد را بر اساس نتایج جستجو از Perplexity مشاهده می کنند. همچنین یک کادر جستجو وجود دارد که می توانید از آن برای پرسیدن سوالات بیشتر استفاده کنید.

Polymarket همچنین در حال ایجاد ستونی با استفاده از ویژگی Perpelixty's Pages است (به کاربران اجازه می دهد صفحات قابل اشتراک گذاری را از نتایج جستجو ایجاد کنند) که در صفحه Discover Perplexity نمایش داده می شود. Perplexity بيان کرد که مشارکت های شخص ثالث بیشتری را برای نمایش محتوا در بخش Discover خود تحلیل خواهد کرد.

Perplexity همچنین از برخی داده‌های Polymarket، مانند روندهای انتخاباتی، برای نمایش تصاویر در پاسخ‌ها استفاده می‌کند. این تصاویر با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی دیگر به نام Tako تولید خواهند شد.

«Polymarket به مقصدی برای افرادی تبدیل شده است که به دنبال دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد سیگنال بالا در یک وب پر سر و صدا هستند. Shayne Coplan، بنیانگذار و مدیر عامل Polymarket، از طریق ایمیل به TechCrunch گفت: ما Perplexity را به عنوان یک شرکت درگیر در یک مأموریت مشابه می بینیم، پس سرمایه گذاری در تعمیق مشارکت ما کاملا منطقی است.

این پیوند به دنبال مشارکت مشابهی برای Polymarket است که باعث شد Substack به نویسندگان اجازه دهد داده‌های پیش‌بینی را از بازار پیش‌بینی در پست‌های خود جاسازی کنند. Polymarket همچنین اخیراً خبرنامه Substack خود را به نام Oracle راه اندازی کرده است.

برای Perplexity، Polymarket یک مشتری API خواهد بود و موتور جستجوی AI از تماس‌های API که توسط کاربرانی که به رویدادها نگاه می‌کنند و سؤالاتی را در بازار پیش‌بینی می‌پرسند، درآمد ایجاد می‌کند.

دیمیتری شیولنکو، مدیر ارشد تجاری در Perplexity، به TechCrunch بيان کرد که در حالی که این شرکت در درجه اول مصرف کنندگان و همچنین کارکنان دانش در تنظیمات سازمانی را هدف قرار می دهد، توسعه دهندگان به طور فزاینده ای از Perplexity API استفاده می کنند.

"کسب و کار API برای ما یک اولویت نیست، زیرا ما یک شرکت متمرکز بر مصرف کننده هستیم. اما همچنان، استفاده از API در حال رشد است و بیش از 25000 توسعه دهنده از API ما استفاده می کنند. ما یک پیشنهاد منحصر به فرد داریم که از طریق منابع اینترنتی مختلف پاسخ می دهد.

روشی که در حال حاضر درباره API فکر می کنیم این است که وسیله ای برای رشد نام تجاری است، اما نه هدف.

او بيان کرد که به غیر از شرکت‌ها، ناشران از API Perplexity استفاده می‌کنند تا به کاربران اجازه دهند مقالات را در پلتفرم‌های خود جستجو کنند. موارد استفاده دیگر شامل بانک هایی است که به دنبال اجرای فرآیندهای «مشتری خود را بشناسید» (KYC). ابزار بازاریابی؛ و خدمات مالی که به دنبال دریافت اطلاعات به روز هستند.

رسانه‌های خبری از Perplexity به دلیل سرقت ادبی کارشان و خراش دادن وب با نادیده گرفتن دستورالعمل‌های "robots.txt" در وب‌سایت‌ها انتقاد کرده‌اند. از آن زمان این شرکت قول داده است که نقل قول ها را به طور برجسته نشان دهد، و همچنین از طریق یک برنامه اشتراک درآمد تبلیغات با رسانه ها شریک شده است.

Shevelenko جزئیاتی درباره تعداد افرادی که روی منابع نمایش داده شده در کنار نتایج جستجو در Perplexity کلیک می‌کنند، به اشتراک نمی‌گذارد، اما او بيان کرد که این تعداد در "درصد دو رقمی" است.

Perplexity با حمایت NEA، IVP، Sequoia و Jeff Bezos، آخرین بار در ماه مارس 63 میلیون دلار به ارزش 1 میلیارد دلار جمع آوری کرد. یک ماه بعد، TechCrunch گزارش داد که این استارتاپ به دنبال جذب 250 میلیون دلاری با ارزشی بین 2.5 تا 3 میلیارد دلار است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است