متن خبر

اسنپ ​​چت ابزارهای جدید AR و ML را برای برندها و تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد

اسنپ ​​چت ابزارهای جدید AR و ML را برای برندها و تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد

شناسهٔ خبر: 468556 -




در رویداد 2024 IAB NewFronts در روز چهارشنبه، اسنپ‌چت مجموعه‌ای از ابزارهای واقعیت گفت ه (AR) و یادگیری ماشین (ML) جدید را معرفی کرد که برای کمک به برندها و تبلیغ‌کنندگان برای دسترسی به کاربران در شبکه اجتماعی با تجربیات تعاملی طراحی شده‌اند.

این شرکت بيان کرد که روی ML و اتوماسیون سرمایه‌گذاری کرده است تا ایجاد دارایی‌های آزمایشی AR را برای برندها سریع‌تر و آسان‌تر کند. طی چند سال گذشته، اسنپ چت با شرکت هایی مانند آمازون و تیفانی و شرکت همکاری کرده است تا به کاربران اجازه دهد محصولات مختلف را به صورت مجازی امتحان کنند. این شبکه اجتماعی او میگوید اکنون زمان لازم برای ایجاد این دارایی‌های آزمایشی AR را کاهش داده است، که به برندها اجازه می‌دهد تا به سرعت کاتالوگ‌های محصولات دوبعدی خود را به تجربه‌های آزمایشی تبدیل کنند.

اعتبار تصویر: اسنپ چت

به‌علاوه، برندها اکنون می‌توانند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای تولید لنزهای سفارشی، تبلیغات AR برند ایجاد کنند. اسنپ ​​چت به TechCrunch بيان کرد که با این قابلیت جدید، برندها می توانند یک پیام متنی یا تصویری ساده برای تولید یک مدل ML منحصر به فرد ارائه دهند که می تواند جلوه های چهره واقعی را به یک لنز اضافه کند. لنزهایی با این جلوه های چهره ML می توانند به عنوان تبلیغات واقعیت گفت ه در اسنپ چت استفاده شوند.

اسنپ ​​چت همچنین برنامه‌های گفت نی AR را اعلام کرد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد لنزها و فیلترهای AR را مستقیماً در تمام قالب‌های تبلیغاتی برنامه، از جمله تبلیغات محصول پویا، تبلیغات اسنپ، تبلیغات مجموعه، آگهی‌های تجاری و تبلیغات Spotlight ادغام کنند.

این شرکت که اولین پذیرنده فناوری AR بوده است، او میگوید که روزانه به طور متوسط ​​بیش از 300 میلیون نفر با تجربه‌های واقعیت گفت ه در اپلیکیشن خود درگیر می‌شوند.

راه اندازی ابزارهای جدید برای برندها و تبلیغ کنندگان چند روز پس از آن صورت می گیرد که اسنپ گزارش داد که درآمد آن برای سه ماهه اول 2024 با افزایش 21 درصدی به 1.195 میلیون دلار رسیده است که عمدتاً به دلیل پیشرفت هایی است که در پلت فرم تبلیغاتی خود ایجاد کرده است. این شرکت همچنین به اشتراک گذاشت که تعداد تبلیغ کنندگان کوچک و متوسط ​​در اسنپ چت نسبت به سال گذشته 85 درصد افزایش یافته است.

اسنپ ​​چت روز چهارشنبه بيان کرد که بر سرمایه گذاری در تجارت تبلیغاتی خود متمرکز شده است و از افزایش تقاضایی که مشاهده می کند "تشویق" شده است.

اعتبار تصویر: اسنپ چت

این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال راه اندازی یک کانال ورزشی در اسنپ چت به نام «شبکه ورزشی اسنپ» است. این کانال ورزش های غیر متعارف، مانند موج سواری با سگ، اتو کردن شدید، ورق زدن بطری آب و موارد دیگر را پوشش می دهد. این شامل محتوای تولید شده توسط کاربر، به همراه محتوای اسکریپت شده توسط اسنپ استارز خواهد بود.

علاوه بر این، اسنپ چت در حال گسترش همکاری خود با Live Nation با راه اندازی نمایه عمومی جدید Snap Nation است که دارای محتوای انحصاری پشت صحنه کنسرت ها خواهد بود. اسنپ‌چت همچنین داستان‌هایی از کنسرت‌ها و جشنواره‌های Live Nation با پست‌های عمومی کاربران را مدیریت می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است