متن خبر

اسنپ ​​به دنبال یکپارچه سازی تجربه کاربر در Spotlight و Stories است

اسنپ ​​به دنبال یکپارچه سازی تجربه کاربر در Spotlight و Stories است

شناسهٔ خبر: 448816 -




سهام اسنپ روز سه شنبه پس از اعلام نتایج سه ماهه چهارم سال 2023 که انتظارات تحلیلگران را برآورده نکرد، 30 درصد سقوط کرد. مدیر عامل شرکت ایوان اشپیگل در تماس با درآمد بيان کرد که این شرکت در سال جاری چند قدم برای تقویت رشد برداشته است. اینها شامل یکپارچه‌سازی تجربه در داستان‌ها و Spotlight، بهبود تعاملات تبلیغاتی در پلتفرم‌ها، و افزایش تعامل و رشد کاربر در آمریکای شمالی و اروپا است.

شبکه اجتماعی Spotlight رقیب TikTok خود را بیش از سه سال پیش راه اندازی کرد و نتایج امیدوارکننده ای را شاهد بود. بر اساس انتشار درآمد سه ماهه چهارم سال 2023، کل زمان صرف شده برای تماشای Spotlight نسبت به سال قبل 175 درصد افزایش یافته است و میانگین کاربران فعال ماهانه 35 درصد سال به سال افزایش یافته است.

اشپیگل بيان کرد که این شرکت می خواهد از مواردی مانند مکانیسم های رتبه بندی و موتورهای توصیه از Spotlight و Port تا Stories برای تعامل بهتر استفاده کند. این شرکت می خواهد با ادغام رابط و شکاف ناوبری بین این دو بخش شروع کند، اما آگاه است که تغییرات در ارائه محصولات اصلی مانند این می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

هر زمان که از مردم بخواهید رفتار خود را تغییر دهند، ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل است که ما واقعاً سعی می کنیم در مورد آن متفکر باشیم. اشپیگل در تماسی با تحلیلگران گفت: من فکر می کنم یکی از ناامید کننده ترین چیزها از منظر تجربه کاربر این است که رابط کاربری و پیمایش Spotlight با رابط کاربری و مسیریابی برای Stories متفاوت است.

«گام‌های اولیه در اینجا واقعاً تلاش برای یکپارچه‌سازی رابط کاربری و سپس یکپارچه‌سازی مسیریابی و اطمینان از اینکه هیچ تأثیر ثانویه منفی روی بخش‌های مختلف کسب‌وکار ما وجود ندارد، است. »

همه چیز در مورد پول است

تلاش های اسنپ برای ادغام استوری ها و تجربه Spotlight نیز به این واقعیت مربوط می شود که این شبکه اجتماعی در تلاش است تا انگیزه های بهتری را به تبلیغ کنندگان ارائه دهد. طبق برآورد حسابرسی شخص ثالث، اشپیگل در طول تماس با درآمد به این واقعیت می بالید که Spotlight حدود 99٪ محتوای ایمن برای برند دارد.

او بيان کرد : «من فکر می‌کنم یکی از آپشن های واقعاً منحصربه‌فرد اسنپ چت این است که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بدون پرداخت حق بیمه برای آن تجربه‌ای با برند امن داشته باشند، مانند آنچه در پلتفرم‌های دیگر انجام می‌دهند تا از محتوای مضر جلوگیری کنند.»

من فکر می‌کنم که بتوانیم در این تجربه یکپارچه به گسترش این مزایا برای تبلیغ‌کنندگان ادامه دهیم، و سطوح بسیار بالای ایمنی برند ما، فکر می‌کنم، یک تمایز واقعی برای ما باشد.»

این شرکت همچنین بيان کرد که قصد دارد بینش‌هایی را از استفاده از هوش مصنوعی من تا «تبلیغات مرتبط و جذاب‌تر» برای کاربران به کار گیرد.

در ماه مه 2023، اسنپ محصولات تبلیغاتی جدیدی را برای Stories و Spotlight به همراه ویژگی پیوند حمایت شده برای My AI اعلام کرد.

علاوه بر این، اشپیگل بيان کرد که این شرکت در چند سال گذشته بر روی توسعه برنامه اندروید تمرکز کرده است تا بتواند در بازارهای نوظهور رشد کند. با این حال، اکنون آماده است تا توسعه در جبهه iOS را افزایش دهد تا تعامل بیشتری را از مناطق «قابل کسب درآمد» مانند آمریکای شمالی و اروپا جلب کند.

این شرکت همچنین اقدامات کاهش هزینه را آغاز کرده است. در اوایل این ماه، این شرکت 10 درصد از نیروی کار (که بر بیش از 500 نفر تأثیر می گذارد) را اخراج کرد تا «تعدادی از لایه های مدیریتی» را کاهش دهد.

این شرکت در SEC گفت: "برای اینکه کسب و کار خود را به بهترین نحو در بالاترین اولویت های خود قرار دهیم و اطمینان حاصل کنیم که ظرفیت سرمایه گذاری تدریجی برای حمایت از رشد خود را در طول زمان داریم، تصمیم دشواری برای بازسازی تیم خود گرفته ایم." تشکیل پرونده.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است