متن خبر

استارت‌آپ مد لوکس The Floorr به استایلیست‌های شخصی با ابزارهایی برای رشد کسب‌وکارشان قدرت می‌دهد

استارت‌آپ مد لوکس The Floorr به استایلیست‌های شخصی با ابزارهایی برای رشد کسب‌وکارشان قدرت می‌دهد

شناسهٔ خبر: 653915 -




The Floorr در اوایل سال جاری راه اندازی شد تا تجربه استایل دیجیتال را با توانمندسازی خریداران و صاحبان سبک برای مدیریت و گسترش تجارت خود در یک محیط رقابتی فزاینده تغییر دهد. The Floorr که در وب و دستگاه‌های iOS موجود است، ابزارهایی را برای انجام فروش، میزبانی جلسات طراحی متناسب، ایجاد تابلوهای خلق و خو، و درگیر شدن در چت متنی یا صوتی با مشتریان، همه در یک مکان ارائه می‌دهد.

این شرکت اخیراً یک ابزار سبک جدید به نام "Styling Sessions" معرفی کرده است که به آرایشگران اجازه می دهد با استفاده از محصولات بازار The Floorr یا با آپلود تصاویر یا عکس گرفتن از اقلام موجود در فروشگاه، ظاهر لباس کاملی را با استفاده از محصولات بازار The Floorr ایجاد کنند.

علاوه بر این، The Floorr روز پنجشنبه به طور رسمی دور سرمایه گذاری اولیه 1.7 میلیون دلاری خود را با حمایت کارمن بوسکتس، یکی از بنیانگذاران و سرمایه گذار Net-a-Porter (که مشاور The Floorr نیز می باشد) و نیگورا توختابایوا، طراح جواهرات و بنیانگذار آن اعلام کرد. طبایر.

ویژگی Styling Sessions
اعتبار تصویر: اسکرین شات فروشگاه App

موسس Lupe Puerta از زمانی که کار خود را به عنوان یک همکار فروش در Harrods در سال 2000 آغاز کرد و بعداً به سمت رهبری خدمات خرید شخصی Net-a-Porter تغییر مکان داد، موسس Lupe Puerta شاهد روند رو به افزایشی در بین برندهای لوکس برای استفاده از پلتفرم های دیجیتالی برای ارتقای یکپارچه بوده است. یک تجربه یک ظاهر طراحی شده

مشاوره مجازی و خدمات استایل آنلاین امروزه رایج است. به عنوان مثال، شرکت هایی مانند Next Level Wardrobe، Thread و Wishi، در میان دیگران، خدمات مد دیجیتال را ارائه می دهند. ناگفته نماند، محبوبیت فزاینده فناوری آزمایشی مجازی، دستیارهای سبک مبتنی بر هوش مصنوعی و جعبه های اشتراک (Stitch Fix، Wantable و DailyLook) یافتن ظاهرهای انتخاب شده را بسیار آسان تر می کند.

لوپه پورتا
اعتبار تصویر: The Floorr

با این حال، راه حل های دیجیتال برای استایلیست های شخصی، به ویژه فریلنسرها، نسبتاً محدود باقی مانده است. Puerta به TechCrunch گفت: «من می‌خواستم با کمک به خریداران شخصی ابزارهایی برای چابک بودن و ایجاد محتوای زیبا در یک مکان و داشتن آن تعامل فوری با مشتریان را در قالب یک برنامه ایجاد کنم. [The Floorr] به جای ایجاد فایل‌های PDF، ارسال اسکرین شات در واتس‌اپ یا ارسال ایمیل، همه چیز را در یک مکان متمرکز کرده است و به آن‌ها امکان دسترسی به کسب‌وکار و تجزیه و تحلیل‌هایشان را می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کارآفرینی بیشتری داشته باشند.

یکی دیگر از ابزارهای موجود در این پلتفرم، داشبورد فروش برای صاحبان سبک است که تجزیه و تحلیل هایی مانند تعداد کل کلیک ها، سفارش ها، اقلام فروخته شده و درآمد هفتگی/ماهانه را نمایش می دهد.

به لطف شراکت با خرده فروشان سطح بالا، مانند Bergdorf Goodman، Browns، Chloé، Farfetch، Neiman Marcus، Net-a-Porter، Saks و SSense، استایلیست ها و مشتریانشان به طیف گسترده ای از اقلام لوکس دسترسی دارند. این شرکت همچنان به گسترش فهرست ادامه می دهد و اخیراً خرده فروشان مقرون به صرفه تری مانند آلدو و زارا را اضافه کرده است.

شایان ذکر است، خریداران شخصی 80٪ کمیسیون از فروش دریافت می کنند، در حالی که The Floorr 20٪ را دریافت می کند. این رقم بالاتر از درآمدی است که خریداران شخصی در تنظیمات معمولی خرده‌فروشی کسب می‌کنند، که بسته به اینکه از چه کسی بپرسید (و چه محصولاتی فروخته می‌شوند) متفاوت است. متوسط ​​نرخ کمیسیون خرده فروشی برای پوشاک تقریباً 15٪ است. با این حال، برای مد لوکس، این نرخ احتمالا کمتر است.

Puerta بيان کرد که بر اساس تجربه خودش، «در یک برند داخلی سنتی/فروشگاه چند برند، خریداران شخصی و کارکنان روبه‌روی مشتری حقوق پایه‌ای دریافت می‌کنند که بسته به سابقه کارشان متفاوت است. آنها همچنین ممکن است پورسانت دریافت کنند که احتمالاً بین 0.5٪ تا 2.5٪ است و باز هم به سابقه کار و میزان فروش آنها در هر ماه بستگی دارد.

این شرکت تاکنون 200 خریدار شخصی را جذب کرده است.

در سمت مصرف کننده، The Floorr به مشتریانی که علاقه مند به مد لوکس هستند (و منابع مالی برای افراط در آن) کمک می کند تا با یک آرایشگر ارتباط برقرار کنند تا نیازهای خرید خود را از راه دور برطرف کنند و نیازی به جلسات حضوری نداشته باشند. مشتریان باید شخصاً توسط یک آرایشگر دعوت شوند تا از برنامه متمرکز بر مشتری استفاده کنند.

مشتریان The Floorr متشکل از مشاغل حرفه ای و افراد مشهور هالیوود است. طبق گفته این شرکت، میانگین ارزش سفارش 2500 دلار است. Puerta اشاره کرد که بالاترین سفارش در این ماه 130,000 دلار بوده است.

نسخه اندروید این برنامه برای پایان سال 2024 برنامه ریزی شده است و این شرکت همچنین قصد دارد در آینده نزدیک قابلیت چت تصویری را نیز معرفی کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است