ابزارهای مطالعه «PDF to Brainrot» تکرار عجیبی در روند TikTok هستند
چندین ابزار مطالعه مبتنی بر هوش مصنوعی از گرایش «PDF به Brainrot» استفاده میکنند، که متن سندی را که آپلود میکنید روی ویدیوهای «غریبآور رضایتبخش» میخواند، مانند کلیپهای ASMR از ترکیب رنگ و برش صابون، یا فیلمهای گیمپلی Minecraft و موج سواران مترو سپس دانشآموزان میتوانند در حین تماشای این ویدیوهای عمودی، که افراد در TikTok اغلب از آنها به عنوان مواد «مغز» یاد میکنند، به یک صدای خودکار گوش دهند که کتابهای درسیشان را برایشان میخواند.
در TikTok، این ویدیوها از گیم پلی ساده و در عین حال جذاب و ASMR به طرز عجیبی محبوب هستند. اما این فقط پارکور بی هدف Minecraft نیست. آنها با صداهای یکنواخت و کامپیوتر مانندی پوشانده شده اند که داستان های دراماتیکی را می خوانند که معمولاً از Reddit تهیه می شود، درباره چیزهایی مانند ملاقات مجدد یک بزرگسال به فرزندخواندگی با والدین بیولوژیکی خود. این حسابها میلیونها فالوور جذب میکنند و بینندگان را با فیلمهای عجیب و غریب آرامشبخش و تکراری جذب میکنند.
به همین دلیل است که شرکتها و ابزارهای وب مانند Coconote، Study Fetch، StudyRot، Memenome، Shortspilot، Grademaxx، و موارد دیگر در حال چرخش مولدهای «PDF to Brainrot» هستند — اگر این ویدیوها در TikTok بسیار محبوب باشند، شاید دانشآموزان برای ساختن آنها به عنوان مطالعه هزینه کنند. ابزار.
دیگر اخبار
برخی از ابزارها، مانند StudyRot، برای ترجمه متن به زبان عامیانه Gen Z نیز آموزش دیده اند (شما می توانید صداهایی مانند "Sam Sigma"، "Gabi Gyatt" یا "Sara Skibidi" را انتخاب کنید، که به کلمات تا حدودی بی معنی اشاره دارد که در بین جوانان رایج است. که زمان زیادی را آنلاین می گذرانند). اما دادن آزادی بیش از حد به هوش مصنوعی برای دستکاری متن منبع احتمالاً یک استراتژی مطالعه عالی نیست، زیرا ممکن است با جمع بندی نادرست مواجه شوید. آیا اودیسه واقعاً ریز داشت یا یک مرد سیگما بود؟ (بهعلاوه، آپلود محتوا در ابزارهای هوش مصنوعی که در مورد اینکه آیا ممکن است بر روی آن دادهها آموزش ببینند یا نه، به طور کلی ایده خوبی نیست.)
تعداد زیادی از ابزارهایی که برای انجام این کار وجود دارد، چشمگیر است، اما بازاریابی پشت برخی از این ابزارها مشکوک است. وقتی محصولات فناوری افرادی را در TikTok با محتوای مغزی هدف قرار می دهند، طبیعتاً آنها ویدیوهای تبلیغاتی را در TikTok ارسال می کنند. اما گاهی اوقات سازندگانی که به نظر می رسد به صورت ارگانیک این محصولات هوش مصنوعی را تبلیغ می کنند، در واقع سازندگان واقعی نیستند، بلکه حساب های اختصاصی هستند که نشان دهنده وابستگی آنها به محصول نیست.
یکی از خالقان ویدئویی در مورد اینکه چگونه معلمش به کلاس او میگوید خواندههای خود را در ابزار مغزی Coconote آپلود کند، منتشر کرد. این ویدیو 1 میلیون بازدید داشت و واقعی به نظر میرسد، اما وقتی به صفحه آن سازنده نگاه میکنید، هر ویدیویی که او پست میکند به نظر میرسد که Coconote sponcon افشا نشده است. Study Fetch همچنین چندین خالق دارد که به نظر میرسد فقط درباره ابزارهای هوش مصنوعی برنامه پست میکنند و فاش نمیکنند که آیا برای به اشتراک گذاشتن این نکات به آنها پول پرداخت میشود یا خیر. برخی دیگر از حسابهای کاربری به طور انحصاری ابزاری به نام هوش مصنوعی فاینمن را تبلیغ میکنند، که به نظر نمیرسد دارای آپشن های مغزی باشد، اما روند مشابهی را دنبال میکند که در تبلیغات نامشخص ظاهر میشود. این حسابها معمولاً فالوورهای زیادی ندارند، زیرا نامشروع به نظر نمیرسند، اما مهم نیست که یک TikTok ویروسی بتواند تفاوتی ایجاد کند و بینندگان را وادار کند که برنامه مطالعه برنامه پولی را تحلیل کنند.
برخی از سازندگان در TikTok وجود دارند که در واقع جایگاهی در پست کردن نکات مطالعه پیدا کردهاند تا به دانشآموزان کمک کنند تا دبیرستان یا کالج را پشت سر بگذارند. این نوع حسابها به اوایل دهه 2010 در Tumblr برمیگردد، جایی که وبلاگهای "studyblr" نکات SAT و تصاویر الهامبخش از طرحهای تاریخچه کد رنگی خود را به اشتراک میگذاشتند. اما "studytok" واقعی استتار حسابهای مشکوک را آسانتر میکند و وقتی ویدیوهای آنها در صفحات For You دانشآموزان نمایش داده میشود، واقعی به نظر میرسند.
آیا این سازندگان واقعاً از ویدیوهای مغزی برای مطالعه استفاده می کنند؟ آیا واقعاً معلمان در طول سخنرانی های خود ویدیوهای Subway Surfers را پخش می کنند تا توجه دانش آموزان را جلب کنند؟ گاهی اوقات یک روند TikTok در واقع خود روند نیست، بلکه واکنش ها به روند است. به یاد دارید زمانی که FDA به ما هشدار می داد که مرغ نای کویل نخوریم، زمانی که هیچ کس واقعاً مرغ نای کویل نمی خورد؟
برای برخی از دانشآموزان، ابزارهای PDF to brainrot در واقع ممکن است مفید باشد - این مفهوم شبیه به این است که چگونه میتوان پیادهروی کرد و به پادکستهای خبری گوش داد، نه فقط خواندن اخبار. گاهی اوقات برای مردم راحتتر است که وقتی درگیر دو چیز هستیم، نه فقط یک چیز. اما وقتی صحبت از محبوبیت این ویدیوها در TikTok به میان میآید، شاید مغز واقعی پارکور Minecraft نباشد، بلکه در عوض این تبلیغات پنهانی برای ابزارهای هوش مصنوعی باشد.
ارسال نظر