متن خبر

آنالوگ 3D N64 را که به یاد می‌آید به قرن بیست و یکم می‌کشاند

آنالوگ 3D N64 را که به یاد می‌آید به قرن بیست و یکم می‌کشاند

شناسهٔ خبر: 787630 -




کدام یک از ما (و منظورم از «ما» هزاره‌های بزرگتر است) روزهای شکوه مسابقات مرگ طلایی را پس از مدرسه به خاطر نمی‌آورد؟ این تجربه‌ای است که با وجود پیشرفت فناوری، بازتولید آن دشوار بوده است – اما جدیدترین ابزار سخت‌افزاری بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل آنالوگ، بازسازی پایه N64 به نام 3D، احتمالاً بهترین راه ممکن برای انجام این کار خواهد بود. هی، اودجاب را انتخاب نکن!

آنالوگ قبلاً با سرگرمی‌های مبتنی بر FPGA از SNES، Sega Genesis، PC Engine و Gameboy Advance وارد عصر 16 بیتی شده است. با این حال، N64 نشان دهنده سطح جدیدی از پیچیدگی و قدرت است، به خصوص زمانی که هدف فقط تکرار نیست، بلکه فراتر از توانایی های آن است.

N64 به عنوان یکی از اولین کنسول‌های متمرکز بر سه بعدی، در زمان خود قدرتمند بود، اما البته بسیار محدود. و در حالی که راه‌های مختلفی برای انجام این بازی‌ها از طریق شبیه‌سازها وجود داشته است، سیستم با مشکلات سازگاری و سایر موارد عجیب و غریب مواجه شده است. حتی تقلید شخص اول نینتندو از بازی های N64 نیز به طرق مختلف کوتاهی کرده است.

آنالوگ، طبق عادت خود، سال‌ها را صرف مهندسی مجدد N64 در فرم FPGA کرده است – اساساً، این بدان معناست که کنسول سه بعدی جدید، از چند جهت مهم، از سخت‌افزار اصلی قابل تشخیص نیست. سازگاری 100٪ با کتابخانه بازی کنسول واضح ترین مورد است، به این معنی که هر کارتریج N64 با این چیز کار می کند.

شاید چالش بزرگ‌تر N64، مانند بسیاری از کنسول‌های دیگر آن دوران، نحوه تولید تصویر باشد. N64 یک سیگنال ویدئویی آنالوگ منتشر می کند که برای نمایش بر روی نمایشگرهای CRT درهم آمیخته شده است – چیزی که مستقیماً بر گیم پلی و سبک های هنری بازی های بی شماری برای پلتفرم تأثیر گذاشته است. بسیاری از بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل به سادگی در نمایشگرهای مدرن با وضوح بالا بد به نظر می‌رسند، نه به این دلیل که قدیمی هستند یا هنر کافی نیست، بلکه به این دلیل که فن‌آوری‌های نمایش اساساً متفاوت هستند.

اعتبار تصویر: آنالوگ

برای این منظور، Analogue یک ارتقاء دهنده بومی ساخته است که به جای پاکسازی و دیجیتالی کردن خروجی ویدیوی آنالوگ سیستم اصلی (همانطور که برخی از ارتقاء دهنده ها با درجات مختلف موفقیت انجام می دهند)، یک سیگنال دیجیتالی 4K بومی با مصنوعات CRT تولید می کند. و اسکن لاین ها این چیزی است که آنها در اوایل پیشگام بودند و چندین نسخه از آن را برای بازتولید فسفرهای دقیق و حالت‌های نمایش برای پاکت آنالوگ چند سیستمی تولید کردند. من برای جزئیات بیشتر در این مورد خواسته ام، و در صورت دریافت پاسخ از شرکت، پست را به روز خواهم کرد.

نتیجه به سادگی این است که بازی ها باید به نظر شما چگونه آنها را به یاد آورده اید، یعنی احتمالاً منظره ای بهتر از آنچه واقعاً به نظر می رسیدند. با این حال، انتظارات خود را کاهش دهید: آنالوگ 3D نرخ فریم پایین N64 (معمولا 20-30 فریم در ثانیه یا کمتر) یا وضوح "واقعی" بازی را بهبود نمی بخشد، بلکه آن را بهتر از آنچه که احتمالاً تا به حال در خارج از آن رندر شده است ارائه می دهد. راه اندازی یکپارچهسازی با سیستمعامل علاقه مندان به کسی. (جامعه MiSTer/PVM در این مورد دیوانه می شود.)

برای بهبود بیشتر تجربه اصلی N64، Analogue 3D از حداکثر چهار کنترلر بی سیم 8bitdo جدید به سبک اصلی پشتیبانی می کند، اما بدون ماهیت سه جانبه آشنا، اما اجازه دهید بپذیریم مضحک آنها. آن دسته از کنترلرها به خوبی پیر نشدند - بازسازی های رسمی بهتر هستند، اما هنوز هم بی نظم هستند. (شما باید اینها را جداگانه بخرید.)

3D از OpenFPGA، پلتفرم چند سیستمی موجود در Pocket (و عزیزان شبیه سازی شده) پشتیبانی نمی کند، اما دارای یک اسلات کارت SD است، پس در صورت انتخاب شما به احتمال زیاد می توانید رام ها را بازی کنید.

اگرچه هنوز آن را امتحان نکرده‌ام، اما مطمئن هستم که Analogue 3D یکی از بهترین، اگر نگوییم بهترین، برای اجرای بازی‌های N64 به روشی است که در نظر گرفته شده‌اند. هر کسی که به دنبال بهبودهای عمیق تر است، مانند نرخ فریم بهتر و نقشه های بافت با کیفیت بالا، البته می تواند به صحنه شبیه سازی کاملاً پیشرفته پایبند باشد.

از صبح روز 21 اکتبر می‌توانید آنالوگ 3D را در سیاه یا سفید با قیمت 250 دلار پیش‌سفارش دهید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است