در حالی که تنها چند روز تا انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باقی مانده است، برخی از اسپیدرانرها شروع به طراحی ماجراجویی های بعدی خود کرده اند.
از زمانی که نینتندو Breath of the Wild را منتشر کرد، شش سال میگذرد ، و تا کنون، چند اسپیدرانر اختصاصی توانستهاند زمان پخش را تنها به ۲۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه کاهش دهند. یکی از این طرفداران به نام Player 5 نامیده می شود و نه تنها رکورددار فعلی Any% جهان برای Breath of the Wild (به معنای تکمیل شدن تا هر درصدی) است، بلکه توانسته است بازی را تنها در یک روز ۵۰ بار شکست دهد!
جامعه اسپیدرانرهای اطراف بازی های زلدا تقریباً شبیه هیچ بازی دیگری نیست و برخی از فداکارترین طرفداران در آن وجود دارند. با غلبه بر Breath of the Wild ، بسیاری اکنون به دنبال Tears of the Kingdom به عنوان ماجراجویی بعدی در شکستن بازی ها و تکمیل ماموریت ها در زمان رکورد هستند.
بیشتر بخوانید
Geekbench 6 با آزمایشهای جدید که برای دستگاههای امروزی تطبیق داده شده است، وارد بازار میشود
همان هدف، بازی جدید
که بر فراز هیرول پرواز می کند، با کوه مرگ در افق" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bTDnHzoAchx8eeciUir8nk.jpg">
در مصاحبه ای با IGN (در برگه جدید باز می شود) ، بازیکن ۵ در مورد امیدها و ترس های خود برای Tears of the Kingdom صحبت کرد. پس از شش سال شکستن و تکرار یک عنوان یکسان، طرفداران مشتاقانه منتظر هستند تا این کار را دوباره با چیزی کاملاً تازه انجام دهند.
Player 5 گفت: "امیدوارم هیچ یک از [تکنیک های سرعت دویدن Breath of the Wild ] اجرا نشود تا بتوانیم مجموعه ای کاملاً جدید از تکنیک ها را برای استفاده داشته باشیم." "زیرا اگر بخواهم از این اشکالات استفاده کنم فقط می توانم Breath of the Wild را بازی کنم... فهمیدن چیزها در مراحل اولیه بازی باید قبل از اینکه یک مسیر مشخص وجود داشته باشد سرگرم کننده باشد."
خوشبختانه، این آرزوها با سندباکس چشمگیر Tears of the Kingdom و مکانیک هایی که به دنبال برتری بر نسل قبلی خود هستند، محقق می شوند. با آپشن های جدیدی مانند Fuse، Ascend، Recall، و تواناییهای Ultrahand که در تریلر گیمپلی (در برگه جدید باز میشود) در ماه مارس نشان داده شدهاند، به نظر میرسد که افراد اسپیدرانر زیاد بتوانند دندانهای خود را در آن غرق کنند.
Player 5 گفت: "Fuse می تواند مسیریابی سلاح را برای مبارزه با باس ها در Tears of the Kingdom بسیار جالب و منحصر به فرد کند." من فکر می کنم Ascend می تواند بسیار جالب باشد. جالب است که ببینیم آیا میتوانیم آن را بشکنیم. مسیریابی سلاح برای اجرای سریع یک عنوان ضروری است و به بازیکنان این امکان را می دهد که به سرعت باس ها را شکست دهند. در یک نگاه، به نظر می رسد که فیوز می تواند فقط برای این ویژگی ساخته شود.
نه برای فانی های صرف
بهعنوان کسی که حداقل یک ساعت زمان میبرد تا شخصیت من را شخصیسازی کند، ایده سرعت در هر عنوانی من را پر از ترس میکند زیرا مغزم به این سرعت کار نمیکند. اگر من برای یک بازی AAA مانند Tears of the Kingdom پول زیادی خرج می کنم، می خواهم از لحظه لحظه آن لذت ببرم و ارزش پولم را بدست بیاورم.
حتی برخی از دوندگان سرعت هم همینطور فکر می کنند. قد بلندترین توماس با IGN صحبت کرد و در مورد اینکه او چگونه قصد دارد قبل از شروع هر بازی شکسته، یک بازی غیررسمی را شروع کند، صحبت کرد. به نظر می رسد لذت بردن از خط داستانی این عنوان مورد انتظار نینتندو سوییچ برای همه طرفداران ضروری است و نه فقط انسان های فانی مانند من.