متن خبر

YouTube «Hype» را برای تبلیغ سازندگان نوظهور راه‌اندازی می‌کند

YouTube «Hype» را برای تبلیغ سازندگان نوظهور راه‌اندازی می‌کند

شناسهٔ خبر: 758851 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.
منبع: یوتیوب

Hype یک ویژگی جدید است که در رویداد ساخته شده در YouTube 2024 به تازگی به پایان رسیده است. با Hype، YouTube قصد دارد به سازندگان کوچک‌تر کمک کند تا کانال‌ها و محتوای خود را کشف کنند.

مفهوم Hype این است که به "کانال های در حال ظهور یوتیوب با ایجاد ارتباط با مخاطبان جدید رشد کنند." علاوه بر این، یوتیوب می گوید به طرفداران پرشور اجازه می دهد تا در داستان موفقیت سازندگان مورد علاقه خود شرکت کنند.

فهرست مطالب

YouTube Hype اساساً یک تبلیغ محتوا توسط مخاطبان است که توسط سازندگان کوچک تا متوسط ​​انجام می شود - کانال هایی با 500 تا 500000 مشترک. هیپ زدن یک ویدیو امتیاز لازم برای نمایش در تابلوی تبلیغاتی هفتگی را کسب می کند. هرچه یک ویدیوی تبلیغاتی بیشتر شود، شانس آن برای صعود (بیشتر به بالا) از تابلوی امتیازات بیشتر می شود.

منبع: یوتیوب

تابلوهای امتیازات مختص کشور هستند و از 100 ویدیوی برتر تشکیل شده است که هیپ ترین ویدیوها را به خود اختصاص داده اند و ویدیوهای پر هیپ نشان ویژه ای کسب می کنند. برای سازندگان، مزیت اصلی برجسته شدن در این تابلوهای امتیازات، قرار گرفتن در معرض مخاطبان بالقوه جدید است.

Hype یک پنجره 7 روزه در دسترس برای ویدیوهای جدید دارد. بینندگان یا طرفداران فقط می‌توانند یک ویدیو را در هفته اول انتشار آن هیپ بزنند و ویدیوهای قدیمی‌تر از هفت، واجد شرایط Hype نمی‌شوند. طبق گفته یوتیوب، پنجره ۷ روزه و تابلوی امتیازات، عناصری هستند که به Hype «تعادل کامل فوریت و انعطاف‌پذیری» می‌دهند.

برای ایجاد یک زمین بازی برابر، کانال‌های کوچک‌تر با مشترکین کمتر می‌توانند از «پاداش سازنده کوچک» برای ضرب کردن امتیاز خود استفاده کنند. این به افزایش شانس آنها برای حضور در جدول امتیازات کمک می کند.

بینندگان فقط می توانند تا سه بار در هفته یک ویدیو را هیپ کنند. با این حال، یوتیوب قصد دارد به طرفداران یا بینندگان اجازه دهد این محدودیت را با خرید تبلیغات اضافی افزایش دهند. این فرصت جدیدی را برای کسب درآمد برای سازندگان YouTube باز می کند زیرا آنها می توانند از خریدهای تبلیغاتی درآمد کسب کنند.

Hype در حال حاضر یک ویژگی بتا در یوتیوب موبایل در تایوان، ترکیه و برزیل است. پست وبلاگ رسمی YouTube در مورد Hype اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی ارائه می دهد. سایر ابزارها و آپشن های اعلام شده در رویداد Made on YouTube امسال عبارتند از: برگه الهام، انجمن‌ها، مرکز انجمن، دوبله خودکار، هدایا و غیره.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است