X به کاربران بانفوذ چک های آبی می دهد (این همان چیزی است که قرار بود چک های آبی همیشه باشد)
X به کاربرانی که بیش از 2500 فالوور «تأیید شده» دارند، چک های آبی رایگان می دهد، یعنی افرادی که مشترک X Premium هستند. پوسترهای محبوب چک آبی دریافت می کنند، اما همه از این موضوع خوشحال نیستند: مردم اکنون دیوانه وار پست می کنند تا مشخص کنند که چک آبی نخریده اند، بلکه چک آبی روی آنها گذاشته شده است.
تام گارا، سردبیر سابق BuzzFeed - و چک آبی تازه ضرب شده - نوشت: "چند خبر شخصی: من اکنون یک بنیانگذار یک کسب و کار کوچک سریالی در آریزونا هستم که در مورد پدر بودن، ایمان و آنچه برای رساندن یک شرکت سقف سازی به 100 میلیون دلار ARR نیاز است پست می گذارم." در X.
کتی نوتوپولوس، خبرنگار ارشد Business Insider، نوشت: «این مجازات برای ارسال بیش از حد است.
در روزهای گذشته، چک آبی توییتر نشان داد که یک کاربر به نوعی تأثیرگذار بوده است. اکنون، این ممکن است در عصر چک آبی پرداختی خارجی به نظر برسد، اما باور کنید: من آنجا بودم، در زمان های قدیم 2022، زمانی که X توییتر بود، و توییتر به جای یک دسته تبلیغات برای تبلیغات، تبلیغ کنندگان واقعی داشت. محصولات AliExpress ارسال شده در آن زمان، چکهای آبی در واقع به ما کمک کرد تا تشخیص دهیم که آیا شخصیتهای عمومی همان چیزی هستند که میگویند یا خیر. پس اگر شخصی در توییتر محبوب بود، شاید به این دلیل که یک سلبریتی، تأثیرگذار یا روزنامهنگار است، چک آبی دریافت میکرد که میتواند به کاهش انتشار اطلاعات نادرست کمک کند.
تا به امروز، داشتن چک آبی به معنای یکی از چند چیز بود: شما ناامید هستید که احساس مهم بودن کنید، واقعاً می خواهید از ویژگی های ممتاز X استفاده کنید، آنقدر جعل هویت می شوید که ارزش آن را دارد که به ایلان ماسک ماهیانه 8 دلار بدهید، یا شما یک ربات هرزنامه رمزنگاری است.
اکنون، هنوز به نقطه اول برنگشتیم، اما ایلان در واقع هدف اصلی چک آبی را دوباره اختراع کرده است. و با این حال، شما هنوز نمی توانید چک آبی "واقعی" را از آن مرد پاسخ دهنده ای که واقعاً از شما می خواهد memecoin آنها را بخرید تشخیص دهید.
ارسال نظر