Writer از مدلهای زبان بزرگ خانگی استفاده میکند تا نسخههای سازمانی را تقویت کند

در حال حاضر سروصدای زیادی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعیهای مولد مانند ChatGPT و Bard میخواهند جنبههای مختلف وب را متحول کنند، وجود دارد، اما شرکتهایی که عمودیهای باریکتری را هدف قرار میدهند در حال حاضر موفقیت را تجربه میکنند. Writer چنین است، و به تازگی سه مدل زبان بزرگ را معرفی کرده است تا دستیار کپی سازمانی خود را تقویت کند.
این شرکت به مشتریان این امکان را میدهد که این مدلها را بر اساس محتوا و راهنماهای سبک خودشان تنظیم کنند، از آن نقطه به بعد هوش مصنوعی میتواند بنویسد، به نوشتن کمک کند، یا نسخه را ویرایش کند تا مطابق با استانداردهای داخلی باشد. مدلهای جدید Writer بیش از تشخیص اشتباهات تایپی و توصیه کلمه ترجیحی، میتوانند سبک را ارزیابی کنند و خودشان محتوا بنویسند، حتی پس از اتمام کار، کمی واقعیتسنجی را انجام دهند.
اما نکته اصلی این است که کل کار را می توان به صورت داخلی انجام داد، از تنظیم دقیق گرفته تا میزبانی، حداقل در مورد دو مدل کوچکتر از سری پالمیرا.
می حبیب، مدیرعامل این شرکت در بیانیهای مطبوعاتی گفت: «هیچ رهبر سازمانی نمیخواهد دادههایش برای مدل پایه شخص دیگری از جمله مدل ما باشد. ما تمام مزایای لایه کاربرد هوش مصنوعی را بدون خطرات سایر برنامههای هوش مصنوعی و مدلهای تجاری به مشتریان میدهیم. رهبران سازمانی میخواهند روی راهحلهایی سرمایهگذاری کنند که اساساً LLM خودشان را به آنها بدهد."
پالیمرا در سه اندازه موجود است: 128 میلیون، 5 میلیارد یا 20 میلیارد پارامتر به ترتیب برای Small، Base و Large. آنها در زمینه نوشتن تجاری و بازاریابی آموزش دیده اند، نه پست های Reddit و پروژه گوتنبرگ، پس شگفتی های کمتری برای شروع وجود دارد. سپس می توانید آن را با ده سال گذشته گزارش های سالانه، امور مالی، پست های وبلاگ، و غیره بارگیری کنید تا آن را به شما تبدیل کنید. (این و سایر داده های مشتق شده به Writer فیلتر نمی شوند تا واضح باشد.)
با نوشتن سهم خود از نسخه تجاری و بازاریابی، می توانم بگویم که این هیجان انگیزترین برنامه نیست. اما چیزی که در هیجانات کم دارد، در عمل جبران میکند: شرکتها باید تعداد زیادی از این نوع نوشتن و ویرایش را انجام دهند و تمایل دارند واقعاً هزینه آن را بپردازند. Writer در حال حاضر به مجموعه های توسعه و بهره وری زیادی متصل شده است، پس اصطکاک زیادی اضافه نمی شود.

مدل کسبوکار مشابه دیگر شرکتهای مولد هوش مصنوعی است: شما همه چیز را به صورت رایگان تنظیم و تنظیم میکنید، سپس به ازای هر هزار توکن یک پنی پرداخت میکنید که حدود 750 کلمه به شما میرسد. (این مقاله به عنوان یک مرجع سریع کمی بیش از 500 مقاله است. )
از طرف دیگر، در صورت داشتن محاسبات، میتوانید مدلهای Small یا Base را به صورت رایگان شیلنگ کنید.
چند ده شرکت از اواخر سال گذشته از این مدلها استفاده کردهاند، و ما مانند روز اول تلاشهای مایکروسافت و گوگل برای محبوب کردن هوش مصنوعی مولد در مورد هیچ مشکل فاحشی نشنیدهایم... پس این نشانه خوبی است. این موفقیتی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردم. در حالی که ChatGPT مطمئناً چشمگیر است، به عنوان یک هوش مصنوعی عمومی یا متعصب، نمی توان بيان کرد که واقعاً برای چه چیزی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی دو سال آینده نمایشنامههای هدفمندتری مانند Writers را شاهد خواهیم بود در حالی که مایکروسافت و Google آخرین اسباببازی خود را زیر پا میگذارند.
ارسال نظر