VerSe هند Valueleaf را برای تقویت بازاریابی دیجیتال خریداری می کند
VerSe Innovation، تکشاخ فناوری محتوا در هند که دارای تجمیعکننده اخبار به زبان محلی Dailyhunt، پلتفرم دکه روزنامه دیجیتال Magzter و برنامه ویدیویی کوتاه جاش است، شرکت بازاریابی دیجیتال Valueleaf Group را در یک معامله نقدی و سهام خریداری کرده است. Valueleaf به VerSe کمک خواهد کرد تا حضور خود را در فضای تبلیغات دیجیتال هند تقویت کند و یک پلتفرم هدفگیری مجدد ایجاد کند و با افرادی مانند گوگل که از استارتآپ نیز حمایت میکند و رقبای محلی از جمله InMobi مقابله کند.
با گسترش مصرف در پلتفرم های آنلاین در پرجمعیت ترین کشور جهان، هزینه تبلیغات دیجیتال در هند در حال رشد است. هند همچنین پس از چین دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در سراسر جهان است و بیش از 50 درصد از جمعیت آن به طور فعال از اینترنت استفاده می کنند. به گفته شرکت مشاوره بازار Redseer، تبلیغات دیجیتال در این کشور با تصاحب 60 درصد سهم تا سال مالی 2028 از تبلیغات سنتی پیشی خواهد گرفت. بازار تبلیغات دیجیتال در سطح جهانی نیز به سمت بازاریابی عملکرد برنامهای در حال حرکت است، زیرا ارزش دلاری بهتری را برای تبلیغکنندگان فراهم میکند.
با این حال، هند پلتفرم های تبلیغات دیجیتال زیادی برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد ندارد. گوگل تاکنون اولین انتخاب برای بسیاری از مشاغل بوده است. این غول جستجو تبادل تبلیغات دیجیتال خود را در کنار مقاصد مصرف کننده از جمله جستجوی گوگل و یوتیوب ارائه می دهد. به طور مشابه، بازار InMobi را به عنوان یک بازیگر مهم که هم مبادلات تبلیغاتی و هم مقاصد مصرفکننده را ارائه میکند، در کنار فهرستی از شرکتهای کوچکتر که مقصد مصرفکننده ندارند، اما بهعنوان پخشکننده لوله کار میکنند، دارد.
VerSe با Valueleaf که دفتر مرکزی آن در بنگلور است، که در حال حاضر به مشتریان در بازارهایی از جمله هند، ایالات متحده و امارات خدمات ارائه میکند، عمیقتر وارد این بازار میشود. این استارتآپ سرمایهگذاریهای CPP، طرح بازنشستگی معلمان انتاریو، سازمان سرمایهگذاری قطر و گلدمن ساکس را از جمله سرمایهگذاران مشهور خود میداند.
شرایط مالی خرید فاش نشده است. با این حال، اومانگ بیدی، یکی از بنیانگذاران VerSe به TechCrunch بيان کرد که این معامله بر اساس پیشبینی Valueleaf برای رسیدن به درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری و ۱۰ درصد EBITDA در سال جاری انجام شده است.
چیزی که ما با Valueleaf به طور جالب دریافتیم این است که آنها در چهار بخش اصلی بسیار قوی بودند: بازی، تجارت آنلاین، بانکداری و خدمات مالی و برندهای دیجیتالی که عمدتاً چهار عمودی هستند که 80٪ از کل دلار تبلیغات خود را صرف عملکرد می کنند. بازاریابی،» او گفت. "این یک مزیت اضافی بود که روی میز آمد."
این خرید به VerSe کمک می کند تا مشاغلی را که به دنبال خرید تبلیغات دیجیتال در مقاصد مختلف هستند جذب کند. Valueleaf تبلیغات را برای بیش از 90٪ از کاربران اینترنت هندی هدف قرار داده است: بیش از 600 میلیون نفر. بیدی بيان کرد که همچنین دارای حدود 200 میلیون تا 300 میلیون نصب کننده و دانلود کننده و داده های تبدیل حدود 60 میلیون تا 80 میلیون خریدار آنلاین در هر دسته است.
این شرکت همچنین با بیش از 50000 وب سایت، بیش از 1000 برنامه و همه برندهای پیشرو گوشی های هوشمند در کشور یکپارچه شده است. این راه حل های عمودی خاص را با هدف بانکداری، خدمات مالی و بیمه، و همچنین مشاغل کوچک و متوسط ارائه می دهد.
دیگر اخبار
قبل از Valueleaf، VerSe پشته فناوری تبلیغات داخلی خود را توسعه داد که ارائه تبلیغات را به طور خاص در پلتفرمهای خود از جمله Dailyhunt و Josh محدود می کرد. همچنین در ماه می پلتفرمی با نام تجاری به نام NexVerse.ai معرفی کرد تا پلتفرم فناوری تبلیغات خود را به برندهای خارجی گسترش دهد. بدی بيان کرد که Valueleaf با گفت ن هزاران ادغام در سمت عرضه به گسترش این پیشنهاد کمک خواهد کرد.
در سال 2013، Valueleaf توسط شرکت تحقیقاتی بازارهای مالی CapitalVia Global Research خریداری شد. بدی جزئیات خاصی را در مورد این معامله به اشتراک نگذاشت اما بيان کرد که این شرکت هرگز سرمایه خارجی جذب نکرده است.
بیدی به TechCrunch بيان کرد که در سال مالی 2023، Valueleaf حدود 36 میلیون دلار (نزدیک به 300 کرور روپیه هند) درآمد با 5٪ EBITDA ایجاد کرد و گفت که شرکت در مسیر خود برای "رشد درآمد بسیار قابل توجه" و EBITDA حدوداً در راه است. 6 درصد در سال جاری او همچنین اظهار داشت که Valueleaf از ماه ژوئن خود با نرخ درآمد سالانه 87 میلیون دلاری (732 کرور روپیه هند) خارج شد.
آخرین خرید تنها چهار ماه پس از خرید VerSe رقیب Apple News+ Magzter انجام شد.
درآمد VerSe در سال مالی 2023 با 57 درصد رشد به 130 میلیون دلار رسید، با کاهش 34 درصدی به 172 میلیون دلار از 261 میلیون دلار در سال 2022. بدون افشای آخرین اعداد، بیدی بيان کرد که این استارتاپ "رشد دو رقمی عظیمی را در سال 2022 شاهد بود. در سال گذشته بیش از نیمی از کرورهای سه رقمی کاهش یافته است.
ارسال نظر