VCها و بنیانگذاران درباره یافتن (و حفظ) تناسب محصول با بازار در TechCrunch Disrupt 2024 صحبت می کنند
شما محصول را دریافت کرده اید - اکنون چگونه مشتریانی پیدا می کنید؟ و هنگامی که آن مشتریان را پیدا کردید، چگونه میتوانید آنها را برای خرید بیشتر بازگردانید؟ در TechCrunch Disrupt 2024، که از 28 تا 30 اکتبر در سانفرانسیسکو برگزار میشود، ما Spenser Skates، April Underwood و Tamar Yehoshua را به Builders Stage میآوریم تا در مورد اینکه چگونه استارتآپها میتوانند محصول واقعی و ماندگار را متناسب با بازار پیدا کنند، بیاوریم.
چه یک استارتآپ در حال ساخت رباتهای مجهز به هوش مصنوعی باشد یا یک برنامه جدید رسانههای اجتماعی، بنیانگذاران باید بدانند برای چه مخاطبانی میسازند. اعضای میزگرد ما به طور مستقیم میدانند که چگونه محصول را متناسب با بازار بیابند، زیرا آنها خودشان بهعنوان بنیانگذار، مشاور و مدیران برخی از بزرگترین شرکتهای فناوری در جهان با این چالشها مقابله کردهاند.
Spenser Skates مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Amplitude است، یک شرکت نرمافزاری که به صورت عمومی معامله میشود و به شرکتها کمک میکند تا مخاطبان خود را با تجزیه و تحلیل دادهها افزایش دهند.
بیشتر بخوانید
آوریل آندروود یکی از بنیانگذاران Adverb Ventures است، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در مراحل اولیه که از بنیانگذاران سری A پشتیبانی می کند. قبل از راهاندازی Adverb، آندروود CPO در Slack و مدیر محصول در توییتر بود. او همچنین در هیئت مدیره شرکت های دولتی مانند Zillow و Eventbrite خدمت می کند و به مدیران در مورد استراتژی محصول مشاوره می دهد.
Tamar Yehoshua رئیس محصول و فناوری در Glean است، یک استارت آپ هوش مصنوعی سازمانی، و شریک سرمایه گذاری در IVP. او یک معاون در گوگل بوده است، روی حفظ حریم خصوصی و جستجو کار میکند، و یک CPO در Slack، شرکت را برای عمومی شدن و خرید توسط Salesforce راهنمایی میکند.
TechCrunch Disrupt 2024 از 28 تا 30 اکتبر در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد. کارت خود را امروز بخرید
ارسال نظر