Uber وعده انحصاری اعضا را می دهد زیرا Uber One از 1 میلیارد دلار نرخ اجرا عبور می کند
Uber در نظر دارد برای به دست آوردن درآمد بیشتر از طریق اشتراک، هدیه های بیشتری مانند رویدادهای انحصاری اعضا به اعضای Uber One ارائه دهد.
پرشانت ماهندرا-راجا، مدیر ارشد مالی اوبر، صبح چهارشنبه در جریان تماس درآمد سه ماهه اول اوبر، گفت: "شما خواهید دید که انحصاری اعضا بیشتر می شود که در آن اعضا به رویدادها و تجربیات دسترسی انحصاری دارند، که به نوعی باعث شگفتی و خوشحالی اعضای ما خواهد شد."
دارا خسروشاهی، مدیر عامل اوبر، بيان کرد که حق عضویت اوبر وان «بیش از یک میلیارد دلار» است. به عبارت دیگر، اوبر درآمد اشتراک فعلی خود را برای تخمین 1 میلیارد دلار درآمد سالانه برون یابی می کند. این اولین باری است که اوبر اعداد نرخ اجرا را در سرویس اشتراک خود که در نوامبر 2021 معرفی شد به اشتراک می گذارد.
Uber One ماهانه 9.99 دلار یا سالانه 99.99 دلار هزینه دارد و مزایایی مانند هزینه تحویل 0 دلاری برای مواد غذایی و خواربار واجد شرایط، تا 10٪ تخفیف برای تحویل و دریافت سفارشات خاص، قیمت بهتر در برخی از وسایل نقلیه و موارد دیگر ارائه می دهد.
اوبر بيان کرد که اطلاعات بیشتری در مورد این تجربیات در آینده به اشتراک خواهد گذاشت، اما برخی از اعضا قبلا ایمیل هایی در مورد معاملات انحصاری دریافت کرده اند، مانند مهمانی با رپر Post Malone در Fontainebleau در لاس وگاس.
غول سواری-تگرگ اولین کسی نیست که رویدادهایی را به اعضا ارائه می دهد. برای مثال، شرکتهای کارت اعتباری مانند Chase به اعضای نیویورک سیتی امکان دسترسی به سالن Sapphire در بندر جنوبی خیابان و دسترسی VIP به کنسرتها در Pier 17 در تابستان را میدهند.
اوبر در سال 2022 یک ویژگی آزمایشی برای کمک به مشتریان برای رزرو رویدادها و رزرو در رستوران ها راه اندازی کرد. این یک آزمایشی محدود بود و اوبر هیچ بهروزرسانی ارائه نکرده است، اما ممکن است از چنین آپشن های ی برای دسترسی اعضای Uber One به رویدادها استفاده شود.
معرفی رویدادهای اعضا تلاشی برای جذب مشترکین بیشتر است که تمایل دارند بیشتر روی پلتفرم ارسال کنند و از محصولات اوبر بیشتر استفاده کنند.
ماهندرا-راجاه گفت: «به مردم یادآوری میکنم که اعضا 3.4 برابر غیرعضوها در ماه هزینه میکنند، پس وسیلهای عالی برای ما است که بتوانیم با خدمات مختلف خود رانندگی کنیم و واقعاً به خدمات مختلف خود متصل شویم. .
CFO بيان کرد که اعضا در حال حاضر 32٪ از تحرک و رزرو ناخالص تحویل و بیش از 45٪ از رزرو ناخالص تحویل را ایجاد می کنند.
افزایش هزینه تحویل را می توان تا حدی به استفاده از Uber Cash نسبت داد. در سال 2023، اوبر تخفیف های 5 درصدی را در سواری هایی که به اعضای Uber One ارائه می کرد، به نفع طرح بازپرداخت نقد حذف کرد. ماهندرا-راجا بيان کرد که یک چهارم کل اوبر وجه نقدی که از سواری در ایالات متحده به دست میآید، هنگام تحویل بازخرید میشود. برای سواران Uber Business، این نفوذ حتی بیشتر است، به طوری که 60٪ از پول نقد Uber بدست آمده در سواری در هنگام تحویل بازخرید می شود.
ماهندرا راجاه گفت: "ما فکر می کنیم که عضویت اهرم قدرتمندی از نظر نفوذ عمومی به بازار ما و فراوانی رشدی است که شاهد آن هستیم."
استراتژی Uber در چند سال گذشته این بوده است که به طور فعال به مشتریان بین پیشنهادات خود - تحویل غذا به خواربار، مواد غذایی به الکل، الکل تا تحرک - به مشتریان بفروشد تا چسبندگی درون برنامه ایجاد کند . عضویت Uber One تلفیقی از این تلاش ها است.
برای افزایش حفظ Uber One، این شرکت همچنین مجوز سالانه خود را اعمال می کند، که به کاربران امکان می دهد در صورت ثبت نام در سال، گزینه ماهانه ارزان تری داشته باشند. ماهندرا-راجا بيان کرد که مجوز سالانه منجر به افزایش «نزدیک به 200 امتیاز پایه بر اساس سال به سال در ماه مارس» شده است.
معامله Instacart باعث رشد در حومه شهر می شود
خسروشاهی در جریان تماس درآمد روز چهارشنبه بيان کرد که این پلتفرم، بهویژه Uber Eats، در حومه شهر نسبت به مناطق شهری که اوبر ضریب نفوذ بالاتری دارد، سریعتر رشد میکند.
مدیر عامل شرکت گفت: "این در مورد درست کردن اصول اولیه است - ایجاد مخاطب و برند، افزایش انتخاب، اطمینان از قیمت گذاری درست و اطمینان از اینکه کیفیت خدمات همچنان بالا است. "
او بيان کرد که قرارداد اخیر اوبر با Instacart ، که به مشتریان Instacart اجازه می دهد از این برنامه برای سفارش از رستوران های Uber Eats در سراسر ایالات متحده استفاده کنند، به رشد Uber در حومه کمک می کند. خسروشاهی همچنین بيان کرد که نفوذ به دومینو و سایر بازرگانان باعث میشود اوبر در موقعیت مناسبی برای رشد در حومه شهر قرار گیرد.
از نظر سایر زمینههای رشد که باید به طور کلیتر مراقب آن باشید، ماهندرا-راجا به محصولات جدیدی مانند Uber for Business، Uber Health ، UberX Reserve و سواریهای مشترک بهعنوان مناطقی اشاره کرد که سالانه 80 درصد رشد میکنند. مدیر مالی همچنین بيان کرد 20 درصد از مشتریان جدید نیز از این محصولات جدید می آیند.
اوبر حتی با افزایش تقاضا ضرر می کند
Uber درآمدی معادل 10.1 میلیارد دلار و رزرو ناخالص 37.7 میلیارد دلاری را در سه ماهه اول ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 15 و 21 درصد افزایش داشت. با وجود افزایش تقاضا، این شرکت 654 میلیون دلار زیان را به ثبت رساند که برای تحلیلگرانی که انتظار داشتند پس از گزارش اوبر اولین سود سالانه خود در سال 2023، سه ماهه سودآوری داشته باشد، شگفتانگیز بود.
اوبر این ضرر را به پرداخت های تسویه قانونی و سرمایه گذاری های سهام نسبت داد.
ارسال نظر