متن خبر

Try Guys می گویند استراتژی اشتراک آنها کار می کند

Try Guys می گویند استراتژی اشتراک آنها کار می کند

شناسهٔ خبر: 739642 -




سازندگان YouTube The Try Guys ادعا می‌کنند که در مسیر رسیدن به سودآوری هستند و اشتراک‌های سرویس سه ماهه و بدون آگهی 2nd Try اکنون 20 درصد از درآمد شرکت را تشکیل می‌دهند.

این اعداد به این معنی است که The Try Guys که به دلیل آزمایش تجربیات مختلف شناخته شده است، همچنان به جریان‌های درآمدی دیگر از جمله تبلیغات YouTube وابسته است. اما در مصاحبه ای با CNBC، زک کورنفلد، یکی از بنیانگذاران این سرویس بيان کرد که این سرویس فراتر از انتظارات است و هدف آنها تبدیل شدن به بزرگترین منبع پول آنه است.

این توسعه پس از چند سال سخت برای The Try Guys انجام می شود، پس از اینکه یکی از بنیانگذاران آن در حال رابطه نامشروع با یک کارمند دستگیر شد که به رابطه گروه با تبلیغ کنندگان آسیب وارد کرد.

کورنفلد به سی‌ان‌بی‌سی گفت: «ما به جایی رسیدیم که ساخت برنامه‌هایی که مخاطبانمان دوست داشتند، بیشتر از آنچه از یوتیوب دریافت می‌کردیم، هزینه داشت.

گروه دیگری از یوتیوب‌برهای محبوب در اوایل سال جاری یک سرویس اشتراک جداگانه به نام Watcher Entertainment راه‌اندازی کردند که باعث واکنش شدید طرفداران به دلیل برنامه‌هایی برای محدود کردن تعداد قسمت‌های منتشر شده رایگان شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است