متن خبر

Topsort به تجارت الکترونیک کمک می کند تا تبلیغات ایجاد کند بدون اینکه “وحشتناک” باشد.

Topsort به تجارت الکترونیک کمک می کند تا تبلیغات ایجاد کند بدون اینکه “وحشتناک” باشد.

شناسهٔ خبر: 455497 -




رجینا یه او میگوید که او و فرانسیسکو لارین، بنیان‌گذار Topsort، طی دو سالی که از راه‌اندازی استارت‌آپ تبلیغاتی مبتنی بر حراجشان، چیزهای زیادی یاد گرفته‌اند.

این شرکت 8 میلیون دلار سرمایه اولیه در سال 2022 جمع آوری کرد تا ارزش شرکت را به 110 میلیون دلار برساند. Topsort فناوری رسانه خرده فروشی را برای مشاغل کوچک توسعه می دهد تا از حراجی ها به عنوان راهی برای ایجاد تبلیغات مؤثر استفاده کنند.

آنها که از چگونگی ایجاد کمپین های تبلیغاتی پیچیده در متا، آمازون و گوگل خسته شده بودند، یک API ساده برای نصب کاربران ایجاد کردند. هنگامی که آنها یک کمپین را شروع می کنند، مشتریان می توانند مواردی مانند فهرست های حمایت شده، تبلیغات بنری و تبلیغات ویدیویی را اضافه کنند. سپس نحوه نمایش تبلیغات، نحوه اندازه گیری کیفیت و ارتباط تبلیغات و اینکه چه کسی می تواند کمپین راه اندازی کند را کنترل می کنند.

بنیانگذاران همچنین دریافتند که محصول plug-and-play آن در بازارهای تجارت الکترونیک با اندازه های مختلف طنین انداز شده است. امروزه Topsort توسط بازارهایی در 35 کشور توسط شرکت هایی مانند Poshmark و Youtravel.me استفاده می شود.

Ye به TechCrunch گفت: «نیازی نیست که یک دانشمند موشکی باشید تا بتوانید واقعاً نتایج تبلیغاتی خوبی داشته باشید. "از آن زمان ما چیزهای زیادی را امتحان کردیم و متوجه شدیم که چه کار می کند، و سال گذشته رشدی باورنکردنی برای ما بود. ما از نظر درآمد تقریباً 10 برابر رشد کردیم و برای امسال نیز مقیاس مشابهی از جاه طلبی داریم."

Topsort همچنین تمرکز خود را به سمت سازگاری بیشتر با سازمان تغییر داد و ویژگی های پیشرفته تری ایجاد کرد. اکنون P&G، جنرال میلز و دانون، در میان دیگران، به عنوان مشتریان حساب می شود.

تمام این رشد سرمایه‌گذارانی را هیجان زده کرد که 20 میلیون دلار دیگر از سرمایه سری A را به همراه افزایش ارزش‌گذاری به 150 میلیون دلار پس از پول به Topsort ریختند. Upload Ventures با حمایت سرمایه گذاران موجود، از جمله Quiet Capital و Pear Ventures، این دور را رهبری کرد. این شرکت اکنون در مجموع 28.6 میلیون دلار جذب کرده است.

این شرکت اکنون بر روی آنچه که اکنون که کوکی ها از بین می روند، روی می دهد تمرکز کرده است. Topsort می خواهد شهرت تبلیغات را به دلیل "لزخ دار بودن" در مورد حریم خصوصی کاربر تصحیح کند. Ye گفت: این یک ویژگی Cleanroom ایجاد کرد تا داده های کاربر را بدون اینکه واقعاً "وحشتناک" باشد ترکیب کند.

Ye گفت: «همه به این فکر می‌کنند که بعد از کوکی‌ها چه اتفاقی برای تبلیغات می‌افتد، و ما فکر می‌کنیم که پاسخی برای راه‌حل تبلیغات پاک داریم. ما سه سال را صرف ارائه یک پیشنهاد بسیار قوی کرده‌ایم و امروز، احتمالاً جامع‌ترین پیشنهاد را در بازار داریم.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است