Todoist فضاهای کاری تیم را به مدیر وظیفه خود اضافه می کند
از آنجایی که Todoist اکنون بیش از 30 میلیون کاربر دارد، به احتمال زیاد افراد کمی در دوستان، خانواده و همکاران شما از Todoist برای پیگیری وظایف شخصی و حرفه ای خود استفاده می کنند. و با این حال، Todoist هرگز واقعاً به عنوان یک ابزار مدیریت پروژه در فضای کاری مطرح نشده است.
سایر شرکتهایی که بر روی خدمات پیچیده ردیابی وظایف و مدیریت پروژه کار میکنند، مانند Asana، Monday و Atlassian واقعاً این بخش از صنعت نرمافزار سازمانی را در گوشه و کنار گذاشتهاند. اما Todoist تسلیم نمی شود و راه جدیدی را برای مدیریت وظایف در محل کار راه اندازی می کند. این ویژگی جدید مدتی است که در مرحله آزمایشی قرار دارد و 5000 تیم آن را امتحان کرده اند. امروز، شرکت آن را برای همه عرضه می کند.
برخلاف برخی از رقبا که در بالا به آنها اشاره کردم، Todoist واقعاً بر شرکت های کوچک و متوسط تمرکز دارد. به عنوان مثال، Doist، شرکت سازنده Todoist، با تیمی متشکل از 100 کارمند که در بیش از 35 کشور کار می کنند، از آن استفاده می کند.
فضاهای کاری تیم Todoist تا حدودی شبیه فضاهای کاری در Notion است. هنگامی که به یک شرکت ملحق می شوید، به فضای کاری آنها با تمام محتوای موجود مرتبط با این فضای کاری می پیوندید. به عنوان یک کارمند جدید، اگر قبلاً از Todoist استفاده می کردید، این فضای کاری جدید به عنوان یک فضای کاری دوم کاملاً جدا از فضای شخصی شما با وظایف و پروژه های شخصی شما ظاهر می شود.
در فضای کاری تیم، پروژه هایی را خواهید یافت که تا حدودی شبیه کانال های Slack عمل می کنند. آنها می توانند پروژه های عمومی باشند (هرکسی می تواند به آنها بپیوندد) یا پروژه های خصوصی فقط با کارمندان خاصی که می توانند آن پروژه ها را مشاهده کنند. پروژه ها همچنین می توانند در پوشه ها مرتب شوند.
در نهایت، در هر پروژه، میتوانید فهرستی از وظایف را ببینید و از تمام آپشن های مرتبط با تیم که قبلاً در Todoist موجود بود، استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید در مورد وظایف نظر دهید، فایل ها را اضافه کنید و جریان فعالیت تیم را بر اساس پروژه یا عضو تیم مشاهده کنید.
Todoist اکنون پیوندهای منحصر به فردی را به وظایف، پروژه ها، بخش ها و نظرات ایجاد می کند تا بتوانید وظایف و پروژه ها را در سایر ابزارهای ارتباطی خود به اشتراک بگذارید.
برای کاربران فردی، آنها اکنون می توانند از فیلترها برای مشاهده تمام وظایف Todoist خود در نمای امروز یا آینده استفاده کنند. یا می توانند انتخاب کنند که فقط کارهای شخصی یا مربوط به کار را مشاهده کنند. بر خلاف سایر ابزارهای بهره وری، برای مشاهده تمام محتوای مرتبط نیازی به جابجایی بین فضاهای کاری ندارید.
علاوه بر حسابهای رایگان، Todoist اشتراک ممتازی را برای کاربرانی که آپشن های بیشتری میخواهند با 4 دلار در ماه ارائه میدهد. اشتراک تجاری با فضای کاری تیمی 6 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد.
از آنجایی که Todoist توسط میلیون ها نفر استفاده می شود، این شرکت نمی خواست همه چیز را برای مشتریان شخصی خود تغییر دهد. پس اگر شرکت شما از ویژگی های جدید فضای کاری تیم Todoist استفاده نمی کند، هیچ چیز تغییر نمی کند.
ارسال نظر