متن خبر

TikTok با قرارداد جدید مجوز محتوای UMG، Tay و Billie را بازگرداند

TikTok با قرارداد جدید مجوز محتوای UMG، Tay و Billie را بازگرداند

شناسهٔ خبر: 468640 -




کاربران در TikTok یک بار دیگر می‌توانند با استفاده از آهنگ‌های کاتالوگ UMG، فهرستی از نام‌های بزرگ موسیقی امروزی: تیلور سویفت، بیلی آیلیش و آریانا گرانده، کلیپ‌های موسیقی ایجاد کنند. دلیلش این است که پس از ماه‌ها درگیری، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی و گروه موسیقی جهانی (UMG) بالاخره با توافقنامه مجوز محتوای جدید آتش بس اعلام کردند. این شرکت ها شرایط مالی معامله را فاش نکردند.

این حرکت در یک لحظه حساس برای شرکت انجام می شود. TikTok با تهدیدهای بیشتری مبنی بر ممنوعیت در بازارهای کلیدی، از جمله ایالات متحده مواجه است، پس کسب این برد با UMG نه تنها برای تقویت محتوای آن، بلکه برای تقویت نمایه خود با مصرف کنندگانی که TikTok روی آن حساب باز کرده است، مهم است. در حالی که این شرکت تصمیم گرفته است با تهدید ممنوعیت در ایالات متحده در دادگاه مبارزه کند، می تواند از اخبار مثبتی مانند این استفاده کند.

این کاتالوگ یک یا دو هفته دیگر برای ایجاد ویدیو در دسترس خواهد بود. این همچنین به این معنی است که ویدیوهای موجود با استفاده از موسیقی UMG که بی‌صدا شده بودند، پس از در دسترس قرار گرفتن کاتالوگ، بی‌صدا خواهند شد.

TikTok در پستی گفت: «طرفداران در TikTok می‌توانند مشتاقانه منتظر بازگشت موسیقی ضبط شده و کاتالوگ‌های انتشارات UMG باشند و بار دیگر از ایجاد ویدیو با استفاده از موسیقی برخی از بزرگترین هنرمندان و ترانه سرایان جهان و همچنین استعدادهای نوظهور هیجان‌انگیز لذت ببرند.

این قرارداد پس از بازگشت مجموعه‌ای از موسیقی تیلور سوئیفت به TikTok در ماه گذشته انجام شد - عمدتاً به این دلیل که او مالک برخی از آلبوم‌هایش است.

مدیر عامل TikTok، Shou Chew بيان کرد که این شرکت خوشحال است که پس از اختلافات UMG "راهی رو به جلو پیدا کرده است".

«موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم TikTok است و ما خوشحالیم که مسیری رو به جلو با گروه موسیقی یونیورسال پیدا کرده ایم. ما متعهد هستیم که با هم کار کنیم تا ارزش، کشف و ارتقای همه هنرمندان و ترانه سرایان شگفت‌انگیز UMG را افزایش دهیم و توانایی آنها برای رشد، ارتباط و تعامل با جامعه TikTok را تقویت کنیم.»

در اوایل سال جاری، UMG پس از امتناع از تمدید قرارداد خود با TikTok، کاتالوگ خود را از پلتفرم ویدیوی کوتاه خارج کرد. به طور جداگانه، UMG قرارداد جدیدی با Spotify برای موزیک ویدیوها امضا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است