متن خبر

TikTok اکنون به سازندگان در کشورهای بیشتری اجازه می دهد تا برای اثرات خود درآمد کسب کنند

TikTok اکنون به سازندگان در کشورهای بیشتری اجازه می دهد تا برای اثرات خود درآمد کسب کنند

شناسهٔ خبر: 457507 -




این شرکت امروز اعلام کرد که TikTok در حال گسترش برنامه درآمدزایی Effect Creator Rewards به مناطق بیشتری و کاهش آستانه پرداخت خود است. این برنامه که در ماه مه 2023 راه اندازی شد، به سازندگان برای جلوه هایی که از طریق پلتفرم توسعه AR TikTok، Effect House ایجاد می کنند، پاداش می دهد. TikTok همچنین در حال به‌روزرسانی مدل پرداخت برنامه است، زیرا سازندگان اکنون فقط برای جلوه‌های استفاده شده در ویدیوهای عمومی پاداش دریافت می‌کنند.

این برنامه در حال گسترش به 33 منطقه دیگر از جمله آرژانتین، اتریش، بحرین، بلژیک، بلاروس، شیلی، کلمبیا، چک، دانمارک، اکوادور، مصر، یونان، مجارستان، اسرائیل، قزاقستان، کویت، مکزیک، مراکش، نیوزیلند، نروژ است. ، عمان، پرو، پرتغال، قطر، رومانی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، سوئد، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه و اروگوئه. در حال حاضر Effect Creator Rewards در مجموع 53 منطقه در دسترس است.

پیش از این، سازندگان به اثری نیاز داشتند که در 90 روز در 200000 ویدیوی واجد شرایط استفاده شود تا اثر شروع به جمع‌آوری جوایز کند. اکنون، هر افکت باید فقط در 100000 ویدیوی واجد شرایط استفاده شود تا شروع به کسب پاداش شود. هنگامی که TikTok برای اولین بار این برنامه را در سال گذشته راه اندازی کرد، سازندگان به یک افکت نیاز داشتند که در 500000 ویدیو استفاده شود تا شروع به کسب جوایز کند. این شرکت در ماه اکتبر این تعداد را به 200000 کاهش داد. به روز رسانی امروز شرایط واجد شرایط بودن را بسیار کمتر از نیاز اولیه برنامه به ارمغان می آورد.

در مورد مدل پرداخت به‌روز، فقط جلوه‌های استفاده شده در ویدیوهای عمومی واجد شرایط برای جمع‌آوری جوایز خواهند بود، در حالی که در گذشته، ویدیوهای واجد شرایط شامل ویدیوهای خصوصی نیز می‌شدند. TikTok اذعان می‌کند که سازندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که افکت‌های آن‌ها به دلیل این تغییر، ویدیوهای واجد شرایط «جوایز ایجادکننده اثر» کمتری دریافت کنند، اما برای جبران این موضوع، از مدل هزینه ثابت فاصله می‌گیرد و از مدل RPM (درآمد در هر مایل) پیروی می‌کند.

این شرکت به TechCrunch گفت: با مدل جدید، سازندگان بر اساس مجموع ویدیوهای واجد شرایطی که از اثر خود در 90 روز اول استفاده کردند، جوایزی را جمع‌آوری می‌کنند. وقتی اثری به 100000 انتشار ویدیوی عمومی منحصر به فرد برسد، سازنده شروع به جمع‌آوری جوایز می‌کند و تا پایان دوره 90 روزه یا تا زمانی که به حداکثر پاداش برسد، به جمع‌آوری جوایز برای هر ویدیوی واجد شرایط اضافی ادامه می‌دهد. این تغییر برای همه افکت‌های منتشر شده از امروز به بعد اعمال می‌شود، در حالی که همه جلوه‌های منتشر شده قبل از امروز از مدل پرداخت و الزام قبلی پیروی می‌کنند.

از زمان راه‌اندازی این برنامه در سال گذشته، TikTok او میگوید برخی از سازندگان به حداکثر پرداخت‌های خود یعنی 14000 دلار برای هر افکت و 50000 دلار در ماه رسیده‌اند.

اعلامیه امروز چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که TikTok اعلام کرد که صندوق سازندگان اصلاح‌شده آن، درآمد کلی سازندگان را بیش از 250 درصد در شش ماه گذشته افزایش داده است. این صندوق که یک سال پیش راه‌اندازی شد و در نهایت جایگزین صندوق اصلی Creator 1 میلیارد دلاری TikTok شد، در هفته‌های آینده از نسخه بتا خارج می‌شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است