سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

TikTok می‌گوید که صندوق ایجادکننده اصلاح‌شده آن، کل درآمد سازندگان را بیش از 250 درصد افزایش داده است.

TikTok امروز اعلام کرد که صندوق سازندگان اصلاح‌شده آن در شش ماه گذشته درآمد کلی سازندگان را بیش از 250 درصد افزایش داده است. این شرکت او میگوید این صندوق که یک سال پیش راه‌اندازی شد و در نهایت جایگزین صندوق سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد دلاری TikTok شد، در هفته‌های آینده از نسخه بتا خارج می‌شود. TikTok همچنین اعلام کرد که ابزار کسب درآمد از اشتراک LIVE آن به «Subscription» ...

TikTok امروز اعلام کرد که صندوق سازندگان اصلاح‌شده آن در شش ماه گذشته درآمد کلی سازندگان را بیش از 250 درصد افزایش داده است. این شرکت او میگوید این صندوق که یک سال پیش راه‌اندازی شد و در نهایت جایگزین صندوق سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد دلاری TikTok شد، در هفته‌های آینده از نسخه بتا خارج می‌شود. TikTok همچنین اعلام کرد که ابزار کسب درآمد از اشتراک LIVE آن به «Subscription» تغییر نام داده است و به زودی به سازندگان غیرLIVE گسترش می‌یابد.

در زمان راه اندازی، خالق اصلاح شده برنامه خلاقیت نامیده شد. با خروج برنامه از نسخه بتا، اکنون نام آن به «برنامه پاداش سازندگان» تغییر یافته است. برخلاف Creator Fund اصلی، برنامه جدید به سازندگان برای محتوای طولانی‌تر پاداش می‌دهد، زیرا به کاربرانی که بیشتر از یک دقیقه ویدیو می‌سازند پاداش می‌دهد. از زمان انتشار ویدیوهای طولانی‌تر، TikTok او میگوید کاربران 50 درصد از زمان خود را صرف تماشای محتوای طولانی‌تر می‌کنند، در حالی که بینندگان ویدیوهای طولانی‌تر در شش ماه گذشته تقریباً 40 درصد افزایش یافته است.

صندوق بازسازی‌شده در پاسخ به شکایات سازندگان ایجاد شد که می‌گفتند مدل قبلی TikTok پرداخت‌های پایینی ارائه می‌دهد و برخی از سازندگان می‌گویند که برای ویدیوهایی که میلیون‌ها بازدید داشته‌اند، چند دلار درآمد کسب کرده‌اند. هنگامی که TikTok برای اولین بار صندوق بازسازی شده را راه اندازی کرد، تخمین زد که سازندگان می توانند بیش از 20 برابر آنچه قبلاً در TikTok درآمد داشتند، به دست آورند.

اگرچه TikTok به دنبال رقابت با YouTube با راه‌اندازی ویدیوهای طولانی‌تر بوده است، اما سطح پرداختی را که پلتفرم متعلق به Google ارائه می‌دهد، ارائه نمی‌کند. یوتیوب که درآمد تبلیغاتی خود را با سازندگانش تقسیم می کند، در سه سال 30 میلیارد دلار پرداخت کرد. صندوق سازندگان جدید TikTok به دنبال این است که سازندگان را راضی کند و آنها را تشویق کند که ویدیوهای طولانی تر خود را به جای YouTube فقط در TikTok پست کنند.

در مورد پیشنهاد اشتراک مجدد طراحی شده، TikTok به سازندگان غیرLIVE راه جدیدی برای تعامل با بینندگان خود از طریق محتوا و امتیازات انحصاری ارائه می‌کند. TikTok در ابتدا آن را فقط بر اساس دعوت در اختیار سازندگان قرار می دهد، در حالی که سازندگان واجد شرایط می توانند در هفته های آینده برای دسترسی ثبت نام کنند.

با گسترش این ابزار، TikTok به سازندگان این امکان را می‌دهد که به‌جای LIVE، به مشترکین خود برای ویدیوها و LIVE‌هایشان هدیه‌هایی ارائه دهند. سازندگان می‌توانند ویدیوهای انحصاری را که فقط مشترکین می‌توانند مشاهده کنند، پست کنند. کاربرانی که مشترک یک محتواساز هستند، هنگام ارسال نظر روی ویدیوها و در طول پخش زنده، یک نشان مشترک در کنار نام آنها نمایش داده می شود. TikTok او میگوید پس از عرضه کامل این ویژگی، امتیازات بیشتری در دسترس خواهد بود.

TikTok همچنین اعلام کرد که مرکز آموزشی Creator Portal خود را به آکادمی سازندگان ارتقا می‌دهد تا منابع، دوره‌ها، مقالات و اطلاعات به‌روز را در اختیار سازندگان قرار دهد. هاب ارتقا یافته در حال حاضر در مرحله آزمایش است و در هفته های آینده به هفت زبان مختلف در دسترس خواهد بود.

خبرکاو