سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

TikTok قابلیتی را آزمایش می کند که پیوندهای فروشگاه TikTok را به ویدیوهای بیشتری می آورد

همانطور که برای اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، TikTok در حال آزمایش ویژگی‌ای است که می‌تواند همه پست‌های روی برنامه را قابل خرید کند. این اقدام بخشی از برنامه‌های این شرکت برای تبدیل TikTok Shop به یک تجارت الکترونیک چند میلیارد دلاری در ایالات متحده است. TikTok تأیید کرد که این ویژگی در حال حاضر در آزمایش محدود است، اما جزئیات بیشتری ارائه ن کرد. ویژگی آزمایشی جدید به‌طور خودکار موارد موجود ...

همانطور که برای اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، TikTok در حال آزمایش ویژگی‌ای است که می‌تواند همه پست‌های روی برنامه را قابل خرید کند. این اقدام بخشی از برنامه‌های این شرکت برای تبدیل TikTok Shop به یک تجارت الکترونیک چند میلیارد دلاری در ایالات متحده است. TikTok تأیید کرد که این ویژگی در حال حاضر در آزمایش محدود است، اما جزئیات بیشتری ارائه ن کرد.

ویژگی آزمایشی جدید به‌طور خودکار موارد موجود در ویدیوها را شناسایی می‌کند و بینندگان را راهنمایی می‌کند تا «اقلام مشابه را در فروشگاه TikTok بیابند». در گذشته فقط اینفلوئنسرها و برندهای تایید شده توانایی برچسب گذاری محصولات را داشتند. ویژگی جدید پیوندهای تجارت الکترونیک را به ویدیوهای بیشتری در برنامه می آورد.

این خبر در حالی منتشر می شود که بلومبرگ در اوایل این ماه گزارش داد که تیک تاک به دنبال افزایش ده برابری تجارت تیک تاک خود در ایالات متحده به 17.5 میلیارد دلار در سال جاری است. با این هدف، TikTok نه تنها به دنبال مقابله با آمازون است، بلکه شرکت‌های چینی Temu و Shein را نیز به دنبال دارد، که هر دو در ایالات متحده محبوب شده‌اند، اما TikTok چیزی دارد که این شرکت‌ها ندارند، که یک شبکه های اجتماعی بسیار محبوب که پتانسیل دسترسی به میلیون ها خریدار را دارد.

در طول فصل جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در ماه نوامبر، بیش از 5 میلیون مشتری جدید ایالات متحده چیزی را از طریق فروشگاه TikTok خریداری کردند. برای زمینه، برنامه رسانه اجتماعی در حال حاضر حدود 150 میلیون کاربر در ایالات متحده دارد

فروشگاه TikTok که در سپتامبر 2023 به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شد، به سازندگان اجازه می دهد محصولات را برچسب گذاری کنند تا کاربران بتوانند محصولات را از ویدیوهای درون فید و ویدیوهای زنده خریداری کنند. این ویژگی جدید لینک‌های فروشگاه TikTok را به محتوای معمولی در برنامه می‌آورد، که ممکن است برای برخی تغییر خوشایند نباشد.

داده‌های جدید نشان می‌دهد که رشد TikTok شروع به کندی کرده است و این سؤال را ایجاد می‌کند که آیا تلاش‌های فروشگاه TikTok این برنامه در تجارت الکترونیک مقصر است یا خیر. در سال 2022، کاربران فعال ماهانه TikTok به طور متوسط ​​12٪ سال به سال در هر سه ماهه رشد کردند، اما این رقم در سال 2023 به 3٪ سال به سال در هر سه ماهه کاهش یافت. این کاهش سرعت به دنبال راه اندازی فروشگاه TikTok است. در امریکا

مردم به صورت آنلاین در مورد اینکه آیا TikTok Shop برنامه را «ویران کرده است» بحث می‌کنند و برخی ابراز تاسف می‌کنند که TikTok Shop برنامه را به یک «زمین بایر پر از آگهی» تبدیل کرده است.

علاوه بر آوردن پیوندهای فروشگاه TikTok به ویدیوهای بیشتر در این پلتفرم، TikTok همچنین در حال تحلیل راه‌های دیگری برای تقویت تجارت الکترونیک خود است. اطلاعات امروز گزارش داد که TikTok در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح استودیوهایی در لس‌آنجلس است که سازندگان می‌توانند به صورت زنده پخش کنند و محصولات را بفروشند. سازندگان در حال حاضر ویدیوهای تبلیغاتی را در تنظیمات خانه خود ضبط می کنند، اما برخی از آنها به زودی گزینه فیلمبرداری و پخش محتوا از استودیوهای تحت مدیریت TikTok را خواهند داشت.

خبرکاو