متن خبر

TikTok برای تقویت تجارت تبلیغاتی خود به هوش مصنوعی مولد روی می آورد

TikTok برای تقویت تجارت تبلیغاتی خود به هوش مصنوعی مولد روی می آورد

شناسهٔ خبر: 473663 -




TikTok جدیدترین شرکت فناوری است که هوش مصنوعی مولد را در تجارت تبلیغات خود گنجانده است، زیرا این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که مجموعه جدیدی از هوش مصنوعی "TikTok Symphony" را برای برندها راه اندازی می کند. این ابزارها به بازاریابان کمک می کند تا اسکریپت بنویسند، فیلم تولید کنند و دارایی های جاری را افزایش دهند.

این مجموعه شامل یک تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی جدید به نام «Symphony Creative Studio» است. این ابزار می‌تواند ویدیوهای آماده TikTok را تنها با چند ورودی از یک تبلیغ‌کننده تولید کند. این استودیو همچنین بر اساس دارایی‌های مدیر تبلیغات TikTok یا اطلاعات محصول، ویدیوهای آماده برای استفاده برندها را برای کمپین‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد.

تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی جدید TikTok
اعتبار تصویر: TikTok

«دستیار سمفونی» جدید یک دستیار هوش مصنوعی است که برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای تقویت کمپین‌های خود با کمک به آنها در تولید و اصلاح اسکریپت‌ها و ارائه توصیه‌هایی در مورد بهترین شیوه‌ها طراحی شده است.

به عنوان مثال، برندها می توانند از دستیار بخواهند که برای عرضه رژ لب جدیدشان چند خط جلب توجه بنویسد. آنها همچنین می‌توانند از دستیار بخواهند آنچه را که در حال حاضر در TikTok ترند است به آنها نشان دهد یا ایده‌هایی برای تبلیغ یک محصول جدید در یک صنعت خاص ایجاد کند.

«ادغام مدیر تبلیغات سمفونی» جدید TikTok می‌تواند به برندها کمک کند ویدیوهای فعلی یک برند را به‌طور خودکار تعمیر و بهینه کنند. از این ابزار می توان برای ایجاد ویدیوهایی که یک برند قبلاً ایجاد کرده است استفاده کرد تا بیشتر متمایز شود.

اعتبار تصویر: TikTok

علاوه بر این، TikTok در حال راه اندازی یک مقصد متمرکز برای بازاریابان به نام "TikTok One" است که در آن آنها می توانند به نزدیک به دو میلیون سازنده دسترسی داشته باشند، شرکای آژانس را کشف کنند و از ابزارهای خلاقانه TikTok استفاده کنند.

TikTok همچنین راه‌حل‌های عملکردی جدیدی را با کمک هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده معرفی می‌کند تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بودجه و اهداف خود را برای تعیین بهترین دارایی خلاقانه و مخاطبان مناسب برای کمپین خود وارد کنند.

به عنوان بخشی از این اعلامیه، این شرکت فاش کرد که 61 درصد از کاربران مستقیماً در TikTok یا پس از دیدن یک تبلیغ خرید کرده‌اند. TikTok همچنین بيان کرد که 59٪ از کاربران از TikTok برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه بازی بعدی را دانلود کنند استفاده می کنند و 52٪ از کاربران حتی به دلیل محتوای TikTok که دیده اند در مورد ماشین تحقیق می کنند.

در حالی که TikTok با کسب و کار تبلیغاتی خود و ساخت آن با تعقیب بیشتر دلارهای تبلیغاتی موفقیت می بیند، این شرکت در سال پیش رو با یک مانع بالقوه مواجه است. سرنوشت آینده این برنامه در ایالات متحده نامشخص است زیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، ماه گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن، اگر شرکت مادرش بایت‌دانس، برنامه را نفروشد، TikTok را ممنوع می‌کند. اگر این برنامه در ایالات متحده ممنوع شود، سایر شرکت های فناوری و استارت آپ ها ممکن است در غیاب آن پتانسیل کسب جایگاه را داشته باشند.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است