سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

TechTaka 9.5 میلیون دلار برای خدمات انجام تجارت الکترونیکی خود جمع آوری می کند

TechTaka ، یک استارت‌آپ خرید آنلاین کره جنوبی که خدمات لجستیکی شخص ثالث را برای فروشندگان تجارت الکترونیک ارائه می‌کند، 9.5 میلیون دلار (12.6 میلیارد KRW) در دور سری B از سرمایه‌گذار انحصاری Altos Ventures جمع‌آوری کرده است. این لباس به فروشندگان تجارت الکترونیکی کمک می کند تا زنجیره تامین، از انبارداری، بسته بندی سفارش و حمل و نقل را مدیریت کنند تا کاربران TechTaka بتوانند بر محصول و بازاریابی تمرکز کنند. این استارت آپ همچنین یک سیستم عامل SaaS برای بهینه ...

TechTaka ، یک استارت‌آپ خرید آنلاین کره جنوبی که خدمات لجستیکی شخص ثالث را برای فروشندگان تجارت الکترونیک ارائه می‌کند، 9.5 میلیون دلار (12.6 میلیارد KRW) در دور سری B از سرمایه‌گذار انحصاری Altos Ventures جمع‌آوری کرده است.

این لباس به فروشندگان تجارت الکترونیکی کمک می کند تا زنجیره تامین، از انبارداری، بسته بندی سفارش و حمل و نقل را مدیریت کنند تا کاربران TechTaka بتوانند بر محصول و بازاریابی تمرکز کنند. این استارت آپ همچنین یک سیستم عامل SaaS برای بهینه سازی زنجیره تامین و عملیات لجستیکی فروشندگان آنلاین ارائه می دهد.

سو یانگ یانگ (مدیر عامل) که در آمازون و کوپانگ به عنوان مهندس نرم افزار فعالیت می کرد و کیونگ ووک لی (CTO) که قبلاً در Coupang کار می کرد، TechTaka را در می 2020 تأسیس کردند و سرویس تکمیل آن را به نام Argo در مارس 2021 راه اندازی کردند.

یانگ به TechCrunch بيان کرد که تجربه دست اولی در غول های تجارت الکترونیک از اهمیت خدمات تحویل سریع برای مشتریان دارد. تخصص و علاقه او به لجستیک و بهینه سازی باعث شد تا TechTaka را برای ارائه خدمات لجستیک سریع و قابل اعتماد راه اندازی کند.

به گفته یانگ، TechTaka به کاربران خود تحویل روز بعد را ارائه می دهد (سفارش تا نیمه شب برای بسته هایی که روز بعد می رسد) که کلید جذب مشتری است. از جولای سال گذشته، این استارت‌آپ سه ساله با SmartStore ناوور ادغام شده است که همراه با Coupang بازار تجارت الکترونیک کره جنوبی را رهبری می‌کند. (کوپانگ مراکز انجام خود را دارد و ناور خدمات تکمیلی خود را با همکاری شرکت‌های تدارکات و تامین مانند TechTaka تقویت می‌کند.) استیو کیم، مدیر مالی استارت‌آپ، به TechCrunch بيان کرد که عملکرد آن از نظر درآمد و مشتریان پس از مشارکت با ناور به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر بیش از 170 مشتری در کره جنوبی دارد.

این لباس نه تنها در کره جنوبی بلکه در ایالات متحده و آسیای جنوب شرقی به گسترش همکاری خود با بازارها و کانال های فروش ادامه خواهد داد. کیم بيان کرد TechTaka که یک انبار در سیاتل دارد، کمک به فروشندگان کره ای را برای فروش محصولات خود در آمازون آغاز کرده است و گفت که قصد دارد با بازارهای جهانی مانند آمازون و شاپیفای ادغام شود.

کیم گفت: «ما خدمات خود را در ایالات متحده با معرفی فروشندگان تجارت الکترونیک کره ای به آمازون از ماه می 2023 آزمایش کردیم. "به محض تکمیل فرآیند شریک رسمی آمازون، قصد داریم این تجارت را در ایالات متحده گسترش دهیم."

آخرین سرمایه، که مجموع جمع آوری شده آن را به 18 میلیون دلار (23.6 میلیارد KRW) می رساند، TechTaka را قادر می سازد تا فناوری خود را ارتقا دهد، خدمات خود را برای تجار آنلاین افزایش دهد و کارکنان را استخدام کند.

TechTaka هوش مصنوعی را در سیستم خود گنجانده است تا الگوهای حمل و نقل را تجزیه و تحلیل کند تا کاربران بتوانند سهام، سفارشات و فروش را پیش بینی کنند. فناوری هوش مصنوعی Argo همچنین بسته بندی و مسیرهای بهینه شده برای انبارها (سیستم مدیریت انبار) و تحویل (سیستم مدیریت حمل و نقل) را توصیه می کند. اشتباهات عملیاتی را از طریق یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی تشخیص می دهد . یانگ بيان کرد که TechTaka ادعا می کند که تحقیقات داخلی آن نشان می دهد که الگوریتم بهینه سازی این شرکت باعث صرفه جویی 20 درصدی در زمان در فرآیند زنجیره تامین شده است.

علاوه بر این، این استارت‌آپ با LG CNS، بازوی راه‌حل‌های فناوری اطلاعات غول الکترونیک کره‌ای LG، همکاری کرده است تا خدمات رباتیک مشترک ال‌جی، جمع‌آوری بسته‌ها برای کارگران را به انبارها برساند. کیم به TechCrunch گفت: TechTaka در همکاری با LG CNS، قصد دارد یک مدل تجاری RaaS یا Robot-as-a-Service را برای بهینه سازی عملیات در انبار راه اندازی کند.

در اوایل این ماه، این استارتاپ انباری به وسعت 17000 متر مربع فضای ذخیره سازی در کره جنوبی راه اندازی کرد. از امروز 76 کارمند دارد. حامیان قبلی آن عبارتند از Naver D2SF، Kakao Ventures و Lotte Ventures.

خبرکاو