Spotify ابزار نظارت خودکار را برای کمک به پادکستها در مدیریت نظرات اضافه میکند
Spotify در ماه جولای شروع به اجازه دادن به شنوندگان در مورد قسمتهای پادکست در برنامه کرد و این شرکت اکنون مجموعه جدیدی از کنترلها را برای کمک به پادکستها در مدیریت و تعدیل نظرات ارائه میکند.
هنگامی که نظرات برای اولین بار راه اندازی شد، پادکست ها ابتدا باید نظرات را تحلیل و منتشر می کردند. اکنون، این پلتفرم یک ابزار کنترل خودکار قابل تنظیم را اضافه کرده است که می تواند نظرات حساس یا نامناسب را برای تحلیل فیلتر کرده و بقیه را منتشر کند.
وقتی روی سطح «استاندارد» تنظیم شود، ابزار جدید Spotify نظراتی را که بهطور بالقوه حساس یا نامناسب تشخیص میدهند منتشر نمیکند و در عوض آنها را برای بازبینی به پادکستر هدایت میکند. وقتی روی «بالا» تنظیم شود، این ابزار همه نظرات را تا زمانی که تأیید شود نگه میدارد و در «کم»، بهطور خودکار همه نظرات را به جز مواردی که قوانین Spotify را نقض میکنند، ارسال میکند.
Spotify اشاره کرد که حتی اگر سازنده نظراتی را منتشر کند که بهعنوان حساس پرچمگذاری شدهاند یا سطح نظارت خودکار را روی «کم» تنظیم کند، نظرات حساس همچنان پنهان میمانند و کاربران برای مشاهده آنها باید روی «نمایش همه نظرات» ضربه بزنند.
سازندگان همچنین میتوانند کلمات، عبارات یا شکلکها را به فهرست بلاک اضافه کنند تا نظراتی را که شامل آنها میشود بهطور خودکار به صف تحلیل منتقل کنند.
سازندگان همچنین میتوانند نظرات را برای هر قسمتی که مناسب میدانند غیرفعال کنند.
این شرکت اعلام کرد که قصد دارد برای این ویژگی پشتیبانی از زبان های اضافی را اضافه کند.
در حال حاضر، همانطور که به آزمایش ادامه میدهیم و سیستمهای تشخیص خودکار خود را برای پشتیبانی از زبانهای بیشتر توسعه میدهیم، همه نظرات غیرانگلیسی باید همچنان در Spotify برای پادکستر تحلیل و تأیید شوند، اما ما قصد داریم به زودی به زبانهای بیشتری گسترش دهیم. این شرکت در یک پست وبلاگی گفت.
اسپاتیفای بيان کرد که کاربرانش از زمان راهاندازی ویژگی نظرات در ماه جولای، ۲.۵ میلیون نظر در ۶۵۰ هزار قسمت ارسال کردهاند و حدود ۴۴ درصد از نظرات منتشر شده، لایک یا پاسخی از سازنده نمایش دریافت میکنند.
Spotify مدتی است که با گفت ن پشتیبانی از پرسش و پاسخ، نظرسنجی و پادکست های ویدیویی سعی کرده است پادکست ها را جذاب تر کند. در اوایل سال جاری، این شرکت اعلام کرد افرادی که از هر یک از این ویژگیها برای تعامل با پادکستها استفاده میکنند، چهار برابر بیشتر احتمال دارد که در عرض 30 روز دوباره به این برنامه گوش دهند.
ارسال نظر