متن خبر

Spotify یک آژانس خلاق داخلی را معرفی می کند و تبلیغات صوتی مولد هوش مصنوعی را آزمایش می کند

Spotify یک آژانس خلاق داخلی را معرفی می کند و تبلیغات صوتی مولد هوش مصنوعی را آزمایش می کند

شناسهٔ خبر: 546780 -




اسپاتیفای روز پنجشنبه اعلام کرد که با اولین آژانس خلاق داخلی خود به نام Creative Lab در حال ورود بیشتر به فضای تبلیغات است و به برندها کمک می کند تا کمپین های بازاریابی سفارشی ایجاد کنند. این شرکت همچنین بيان کرد که آزمایش تبلیغات هوش مصنوعی مولد را نیز آغاز خواهد کرد.

راه اندازی Creative Lab نشان می دهد که Spotify تلاش های خود را برای جذب تبلیغ کنندگان به این پلتفرم افزایش می دهد. این احتمالاً می تواند یک پیشنهاد جذاب برای بازاریابان باشد، زیرا آنها می توانند به 615 میلیون شنونده Spotify دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، اسپاتیفای در حال کار بر روی یک ابزار هوش مصنوعی جدید برای تبلیغ‌کنندگان است: «آوای سریع»، که به برندها امکان می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی مولد، اسکریپت‌ها و صداها ایجاد کنند. یکی از سخنگویان شرکت به ما بيان کرد که این ابزار به زودی در Spotify Ads Managers راه اندازی خواهد شد.

اعتبار تصویر: Spotify

یکی از مدیران Spotify قبلاً گفته بود که این شرکت به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تبلیغات خواندنی میزبان برای پادکست‌ها است.

این سخنگوی به TechCrunch بيان کرد که برندها می توانند با تیم جدید Creative Lab برای تولید مواردی مانند تبلیغات ویدیویی و صوتی، تجربیات دیجیتال درون برنامه ای و سایر قالب های تبلیغات تعاملی مانند کارت های تماس برای اقدام (CTA) کار کنند.

سخنگو گفت: "هر کمپین Creative Lab به شدت برای هر برند و نیاز تجاری خاص سفارشی شده است. "

Spotify از مشتری Rockstar Energy Drink به عنوان مثال استفاده کرد که یک سری کنسرت پخش زنده "Press Play" را در برنامه پخش موسیقی راه اندازی کرد که هنرمندانی مانند رپر بریتانیایی Stormzy را در آن حضور داشتند. یک شرکت نوشیدنی دیگر به نام Aperol نیز مشتری Creative Lab خواهد بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است