Spotify لیست پخش در حال تکامل خود را در سطح جهانی راه اندازی می کند
Spotify فهرست روز را در سطح جهانی راه اندازی می کند. این یک فهرست پخش شخصی است که در طول روز بسته به عادات گوش دادن شما تکامل می یابد. این عرضه پس از آن صورت می گیرد که این شرکت سال گذشته آن را برای اولین بار به بازارهای انگلیسی زبان معرفی کرد. فهرست پخش هم برای کاربران رایگان و هم برای کاربران ممتاز در دسترس خواهد بود.
این شرکت همچنین اعلام کرد که از ۱۴ زبان دیگر نیز پشتیبانی می کند، از جمله عربی، کاتالان، فرانسوی (کانادا)، فرانسوی (فرانسه)، آلمانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، اسپانیایی (اسپانیا). اسپانیایی (مکزیک) و ترکی.
Spotify در سپتامبر 2023 فهرست روز را در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند معرفی کرد. در مارس 2024، این ویژگی در 65 کشور دیگر در دسترس قرار گرفت و اکنون این شرکت این ویژگی را در تمام بازارهایی که Spotify در آنها حضور دارند، راهاندازی میکند. موجود است.
اسپاتیفای بيان کرد که پس از گسترش در ماه مارس، 70 درصد از کاربران فهرست روز به صورت هفتگی برای دسترسی به فهرست پخش بازمی گردند. با این حال، این شرکت مشخص نکرده است که چه تعداد از کاربران به طور کلی از این ویژگی استفاده کردهاند یا چه مقدار از موسیقی را کشف کردهاند.
کاربران می توانند از طریق بخش «ساخته شده برای شما» یا در وب از طریق این پیوند به فهرست روز در برنامه Spotify دسترسی داشته باشند. فهرست پخش و عنوان آن در طول روز با برخی از موارد مسخره مانند "Bedroom Pop Banger First morning" یا "Rave Rain Forest در اواخر شب" به روز می شود. در زمان راهاندازی، Spotify بيان کرد که از دادههای «موسیقی خاص و ریزژانرها» استفاده میکند که در یک زمان خاص از روز به آنها گوش میدهید تا آهنگها را پیشنهاد دهد و فهرست روز را بهروزرسانی کند.
کاربران همچنین میتوانند با ضربه زدن بر روی منوی سه نقطه، انتخاب گزینه « گفت ن به فهرست پخش» و ضربه زدن روی «لیست پخش جدید» فهرست پخش خاصی را که دوست دارند ذخیره کنند تا دقیقاً آن فهرست روز را در کتابخانه خود ذخیره کنند.
ارسال نظر