Smartrr برای رویکرد تجربه مشتری خود برای اشتراک های تجارت الکترونیکی 10 میلیون دلار کیف می کند

راه اندازی یک سرویس اشتراک و حفظ آن، همراه با تکمیل و تحویل، پیچیده است. برندها از فناوریهایی استفاده میکنند که میتوانند منجر به صدور صورتحساب و تحویل مضاعف شوند که مشتری به مدیریت آن سپرده میشود.
اشتراک ها تجارت بزرگی هستند: پیش بینی می شود که بازار اشتراک مستقیم به مصرف کننده تا سال 2025 به 478 میلیارد دلار برسد. شرکت هایی مانند Upscribe و Rebill در حال مقابله با مدیریت اشتراک هستند، اما رویکرد متفاوت Smartrr برای حل این مشکل از دیدگاه تجربه مشتری احتمالاً دلیلی است که اخیراً به آن دست یافته است. 10 میلیون دلار بودجه سری A.

مدیر عامل Smartrr گابریلا تگن اعتبار تصویر: Smartrr
این شرکت که در سال 2020 توسط مدیر عامل گابریلا تگن تأسیس شد، به برندهای مستقیم به مصرف کننده، که در حال حاضر بر فروشندگان Shopify تمرکز دارند، امکان می دهد اشتراک ها و عضویت های قابل تنظیم را ارائه دهند و سپس برای مشتریان خود پورتالی داشته باشند که در آن بتوانند به راحتی اشتراک های خود را مدیریت کنند. Smartrr به عنوان یک پردازشگر پرداخت، یک کارمزد ماهانه SaaS دریافت می کند و همچنین 1٪ از درآمد را در هر تراکنش دریافت می کند.
قبل از راهاندازی شرکت، تگن در پروپتک برای Reonomy کار میکرد و واقعاً قصد نداشت به تجارت الکترونیک منتقل شود - یعنی تا زمانی که شروع به گفتگو با برخی از صاحبان مشاغل کرد و متوجه شد که آنها در تلاش برای شناسایی نحوه ترجمه هستند. تجارت الکترونیک به آنچه که بر تجارت آجر و ملات تأثیر می گذارد. بعد از صد و پنجاه مکالمه، او متوجه شد که 147 نفر نیز همین مشکل را دارند: صورتحساب اشتراک.
تگن توضیح داد که با Smartrr، برندها می توانند فروش های تکراری را در وب سایت خود ایجاد کنند، چه از طریق عمده فروشی یا تجارت الکترونیک. او گفت : «نان و کره» این شرکت، پیشنهادات اشتراکی پیشرفته است - یک جعبه ماهیانه، اشتراک دیجیتال یا عضویت در یک فروشگاه لباس را در نظر بگیرید که یک کمد لباس را باز می کند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.
تگن به TechCrunch گفت: «نه تنها آنها آن را در وبسایت خود فعال میکنند، بلکه Smartrr تجربه برچسب سفید را که هم در حین تسویهحساب و سپس مهمتر از آن در فروش پست اتفاق میافتد را تقویت میکند. «این جایی است که مشترک یا عضو می تواند وارد شود و اشتراک خود را مدیریت کند، نه تنها [برای] مدیریت لغو، مبادله یا تأخیر اقلام، بلکه همچنین برای خرید سفارش دیگر یا هدیه دادن به شخصی، امتیاز دریافت کند، یا ببیند مورد علاقه او چیست. اینفلوئنسرها از آن برند و برندهایی که رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند، خرید می کنند."
او اضافه کرد که برندهایی که به Smartrr تغییر میکنند در 60 روز 2.5 برابر افزایش درآمد اشتراک و افزایش فروش 5 برابر در طول عمر مشترک دارند.
دور جدید بودجه توسط Canvas Ventures با شرکت Expa و Nyca رهبری شد. سرمایه جدید حدود 17.3 میلیون دلار در کل بودجه به شرکت می دهد. تگن بيان کرد که استفاده اصلی از درآمد حاصل از آن صرف توسعه محصول و تحقیق و توسعه خواهد شد.
هریسون لیبرفارب، مدیر Canvas Ventures، از طریق ایمیل به TechCrunch بيان کرد که در سال 2021 با Tegen آشنا شد و به نرمافزار آن علاقهمند بود «که به کسبوکارها کمک میکند تا مشتریان خود را به روشهای جدید و متفکرانهتری بفروشند، درک کنند یا با آنها تعامل داشته باشند».
Lieberfarb گفت : «Smartrr در یک سیستم عامل پس از خرید برای برندهای D2C پیشرو است: یک راه حل نرم افزاری یکپارچه که به برندها اجازه می دهد لحظات کلیدی برند و ارتباط با مشتری را مدیریت کنند. هنگامی که برندهایی که دارای یک کسب و کار اشتراک موجود هستند به Smartrr تغییر میکنند، به طور متوسط 130 درصد افزایش مشترک را مشاهده میکنند. برای Smartrr، اشتراک ها واقعاً شروع هستند. اشتراک ها یک نقطه ورود طبیعی برای کمک به برندها هستند که به طور جامع در مورد به حداکثر رساندن روابط خود با مشتریان خود فکر کنند.
او این سرمایه گذاری را به سرمایه گذاری هایی که Canvas قبلا در شرکت نمایشی زنده Navattic انجام داده بود تشبیه کرد. OfferFit، متمرکز بر شخصی سازی بازاریابی؛ و Folloze، یک پلتفرم بازاریابی شخصی B2B، اشاره کردند که Smartrr همچنین راه جدیدی را برای مارکها ارائه میدهد تا در این مورد، اشتراکها را ایجاد، مدیریت و فروش متقابل کنند.
در همین حال، مشتریان فعلی Smartrr عبارتند از Starface، Ouai، Lemme، Neuro و Jolie. علاوه بر تجارت الکترونیک، این شرکت مشتریانی مانند کافی شاپ هایی دارد که اشتراک هایی را با استفاده از قهوه و فروش آنلاین آن ارائه می دهند. طی سال گذشته، این شرکت به 30 کارمند افزایش یافت و تگن بيان کرد که این شرکت شاهد افزایش 500 درصدی در حجم ناخالص کالاهای فرآوری شده سال به سال بوده است.
Tegen گفت: «موتور صورتحساب اشتراک دارای عملکرد پیشرفتهتری است که در بازار وجود ندارد، و لایهای بالای آن نقشه راه محصول ما خواهد بود». اما اکنون با توجه به جو بازار و آنچه که برندهای DTC با هزینههای خرید تجربه میکنند، اهمیت بیشتری دارد. این یک سرمایهگذاری واقعی در راههایی است که ما میتوانیم به این برندهای DTC کمک کنیم نه تنها مشتریان تکراری را به دست آورند، بلکه راههایی را نیز برای آنها ایجاد کنیم تا بیشتر و مکرر با برند تعامل داشته باشند و به یک مدافع واقعی آن برند تبدیل شوند.»
ارسال نظر