Shobizzy، یک برنامه شبکه برای صنعت تلویزیون، قصد دارد درهای جدیدی را برای فریلنسرها باز کند

با بحران بیکاری فعلی در هالیوود، بسیاری از اعضای تلویزیون و فیلمبرداری نگران یافتن شغل بعدی خود هستند. این امر به ویژه در مورد مشاغل آزاد که اغلب با کار بی ثبات و دستمزد نامنظم روبرو هستند، صادق است.
Shobizzy جدیدترین برنامه شبکه حرفه ای برای صنعت سرگرمی است که هدف آن رفع این چالش است. و از آنجایی که کارگران بیشتری ممکن است در معرض خطر بیکاری باشند، Shobizzy اخیراً پیشنهاد خود را گسترش داده است تا به کاربران اجازه دهد فرصتهایی را در زمینههای دیگری مانند رویدادهای زنده و تولید محتوا دنبال کنند.
این برنامه که در ژانویه راه اندازی شد، خود را از تابلوهای پست شغلی سنتی مانند Backstage و StaffMeUp متمایز می کند زیرا نیازی به پر کردن برنامه ها از سوی کاربران ندارد. در عوض، یک پلتفرم اجتماعی برای فریلنسرها فراهم میکند تا پروفایلهای عمومی ایجاد کنند که مهارتها و تخصص خود را به نمایش بگذارند، و همچنین ارتباطات طولانیمدتی با افرادی در کسبوکار ایجاد کنند که میتوانند به عنوان مراجع ارزشمندی برای فرصتهای شغلی آینده باشند.
فریلنسرها در مسیر شغلی بسیار غیر سنتی زندگی میکنند، از این نظر که ما هرگز کارفرمای دائمی نداریم، و در نهایت شبکه شما با ارزشترین بخش برای حرفهتان است، زیرا این همان کسی است که شما اینطور هستید. داگ ویتزبوک، یکی از بنیانگذاران، به TechCrunch گفت. Weitzbuch یک تهیه کننده مستقل تلویزیونی با 20 سال تجربه در صنعت است و در برنامه هایی مانند "Duck Dynasty"، "Hell's Kitchen" و "Lip Sync Battle" کار کرده است.

این یک حرکت هوشمندانه است که به فریلنسرها اجازه میدهد افقهای خود را فراتر از تلویزیون و فیلم گسترش دهند، زیرا علاقه زیادی به اقتصاد سازندگان وجود دارد که تخمین زده میشود تجارتی 250 میلیارد دلاری باشد. همچنین در سال گذشته رویدادهای زنده افزایش یافته است. PwC پیش بینی می کند که درآمد رویدادهای زنده در ایالات متحده در سال 2024 به 68.7 میلیارد دلار برسد.
کوین ابرلی، یکی از بنیانگذاران، که پیش از این PayYourRent، شرکت نرم افزاری پرداخت اجاره آنلاین را تأسیس کرده بود، گفت: «صنعت تلویزیون در سال گذشته در رکود بوده است و بسیاری از مردم در تلاش برای یافتن کار هستند. «در حالی که ما در حال ساخت [شوبیززی] هستیم، علاقه زیادی به دو قائم مماس داشتیم. یکی تولید رویداد زنده است، پس مواردی مانند کنسرت، تور و جشنواره. و دیگری محتوای دیجیتال است، میدانید، سازندگان یوتیوب و مواردی از این دست... ما میتوانیم فرصتهایی را به گروه آزاد ارائه کنیم که بهطور بالقوه هرگز به تنهایی به آن فکر نمیکردند.»
ابرلی اضافه کرد که این شرکت در حال حاضر "روابط قوی با چندین شرکت در رویدادهای زنده عمودی، از جمله مدیریت چراغ قرمز، که مشتاق هستند این پلتفرم را برای تولیدات و مشتریان خود ارائه کنند" دارد.
مشارکت جدید با Red Light Management بسیار مهم است زیرا این شرکت نماینده بسیاری از هنرمندان مشهور مانند لوک برایان، سابرینا کارپنتر، بلک کیز، فری، استروکس و تام پتی است. این به طور بالقوه به فریلنسرها این شانس را می دهد که روی پروژه های بزرگی کار کنند که می تواند به پیشرفت شغل آنها کمک کند.

در کنار این گسترش، Shobizzy قابلیت جدیدی را اضافه کرد تا به شرکتهای رویدادهای زنده کمک کند تا استخدامها را آسانتر مدیریت کنند. گردش کار تولید این برنامه اکنون برای تورهای کنسرت تنظیم شده است و به شرکت ها اجازه می دهد تاریخ ها و مکان های متعددی را در یک تولید اضافه کنند. همچنین به شرکتها اجازه میدهد تا با هر فروشندهای که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، مانند فروشندگان اجاره دوربین، مطابقت داشته باشند.
به طور کلی، مجموعه ابزارهای Shobizzy برای شرکت های تولیدی با هدف ساده کردن فرآیند استخدام است. با استفاده از یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی، این برنامه بهترین افراد را برای هر نقش با در نظر گرفتن عواملی مانند مکان تولید، در دسترس بودن فعلی و اعتبارات مرتبط IMDb پیشنهاد میکند. سپس پیشرفت استخدامها را در زمان جمعآوری خدمه ردیابی میکند. شرکت ها همچنین می توانند به اعضای خدمه در برنامه پیام دهند.
از زمان راه اندازی، Shobizzy توجه 6500 ثبت نام و حدود 650 شرکت از جمله A&E، Amazon، Disney+، Discovery Channel، Food Network، Netflix، Nike، و WNBA را به خود جلب کرده است.
این شرکت در حال حاضر در حال افزایش 2 میلیون دلار سرمایه اولیه است.
ارسال نظر