متن خبر

Screen Skinz 1.5 میلیون دلار سرمایه برای ایجاد محافظ های صفحه نمایش سفارشی جمع آوری می کند

Screen Skinz 1.5 میلیون دلار سرمایه برای ایجاد محافظ های صفحه نمایش سفارشی جمع آوری می کند

شناسهٔ خبر: 465254 -




Clay Canning در دوران دبیرستان ایده ای داشت: محافظ های صفحه نمایش گوشی های هوشمند که آرم ها را درست روی صفحه نمایش می دادند.

او بعداً با راشان براون که در آن زمان در زمینه ورزش و صدور مجوز فعالیت می کرد ارتباط برقرار کرد و ایده Screen Skinz متولد شد.

براون، مدیر عامل شرکت، به TechCrunch گفت: "ما هر دو فرصت را درک کردیم و نقاط ضعف یکدیگر را تکمیل کردیم." "در دسامبر 2022، من از شغلم استعفا دادم تا تمام وقت ساخت Screen Skinz با Clay را دنبال کنم."

اکنون، Screen Skinz می تواند به طور رسمی بسته شدن دور اولیه 1.5 میلیون دلاری را به رهبری South Loop Ventures و Abo Ventures اعلام کند.

این شرکت محافظ های صفحه نمایش گوشی سفارشی و در حال ثبت اختراع را تولید می کند که دارای آرم ها یا شعارهای شخصی سازی شده است که در صورت سیاه بودن صفحه نمایش تلفن قابل مشاهده هستند و سپس در هنگام استفاده از تلفن ناپدید می شوند. مشتریان می توانند طرح های خود را ایجاد کنند یا از کاتالوگ موجود شرکت انتخاب کنند.

لوازم جانبی گوشی همیشه بازار بزرگی بوده است، به طوری که ارزش بازار جهانی محافظ صفحه به تنهایی تا سال 2023 به 51 میلیارد دلار می رسد.

Screen Skinz در حال حاضر دارای مجوزهای خلاقانه با برندهای معروف مختلف است و با سازمان هایی مانند NFL و NBA و مارک های سرگرمی مانند Marvel و WWE کار می کند.

نمونه ای <a href= از محافظ صفحه نمایش Skinz." width="680" height="453" srcset="https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg 8256w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=150,100 150w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=300,200 300w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=768,512 768w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=680,453 680w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=1536,1024 1536w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=2048,1365 2048w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=1200,800 1200w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/04/Screen-Skinz.jpeg?resize=50,33 50w" sizes="(max-width: 680px) 100vw, 680px">

نمونه ای از محافظ صفحه نمایش Skinz. اعتبار تصویر: Screen Skinz

آخرین جمع آوری کمک مالی به Screen Skinz اجازه داد تا تولیدات خود را از آسیا به ایالات متحده منتقل کند و به آن اجازه داد تا زنجیره تامین خود را راحت تر کنترل کند.

این شرکت به دنبال افزایش دو برابری صنعت محافظت از صفحه نمایش است و اگرچه در حال حاضر فقط بر روی گوشی های هوشمند تمرکز دارد، برنامه ای برای توسعه روزی برای ساخت محافظ صفحه نمایش برای تبلت ها وجود دارد. براون گفت: "با IP خود، اساساً می توانیم محافظت از صفحه نمایش را برای هر دستگاه تلفن همراهی که از محافظ صفحه استفاده می کند و دارای صفحه نمایش با نور پس زمینه است، توسعه دهیم."

براون فرآیند جذب سرمایه Screen Skinz را «متفاوت» توصیف کرد و اظهار داشت که حدود یک سال طول کشید تا این شرکت دور اولیه خود را ببندد. براون و کنینگ عمدا وقت خود را صرف کردند، زیرا آنها همچنین به دنبال اصلاح زنجیره تامین خود و آماده کردن موجودی برای عرضه انبوه به بازار بودند. براون گفت: "ما می خواستیم کار فروش یک چشم انداز واقع بینانه به سرمایه گذاران را انجام دهیم."

Screen Skinz با سرمایه گذار اصلی خود، Abo Ventures، از طریق شبکه براون از زمانی که در تگزاس A&M کار می کرد ملاقات کرد. آنها سپس در حین شرکت در DivInc Sports Tech Accelerator در هیوستون با South Loop Ventures آشنا شدند.

میشل میکون، معاون سابق محصولات مصرفی در NFL و Hasbro، بيان کرد که دوست دارد این تیم مفهومی منحصر به فرد داشته باشد و همچنین تولید و تدارکات تولید آن را کشف کرده است. «مشتریان سطح بالایی از شخصی‌سازی را می‌خواهند، اما ارائه به موقع و با قیمت مناسب واقعاً سخت است. Screen Skinz این فرمول را دارد و من می‌خواستم بخشی از آن باشم.» او به TechCrunch گفت.

از دیگر سرمایه‌گذاران این دور می‌توان به برنت مونتگومری، مدیرعامل Wheelhouse، در کنار Wayne Pfeffer و Brendan O'Donnel، مدیران سابق محصولات لوازم جانبی موبایل در سراسر جهان در اپل اشاره کرد. Pfeffer، به ویژه، همچنین با ایده شخصی سازی بیشتر محافظ های صفحه فروخته شد. او به TechCrunch گفت: «سال‌ها، شخصی‌سازی دستگاه شما محدود به کیس بود. "وقتی تکامل رو به جلو را روی محافظ صفحه دیدم، فروخته شدم!

براون بيان کرد که این شرکت می تواند در اوایل سال آینده دوباره به دنبال افزایش سرمایه باشد. Screen Skinz بعداً چند شراکت دارد و بر جذب مشتری و تعمیق روابط صدور مجوز متمرکز است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است