Scout spinoff VW چشم انداز EV خود را نشان می دهد و شامل مدلی با ژنراتور گازسوز می شود.

Scout Motors، اسپین آف گروه فولکس واگن، روز پنجشنبه از دو خودروی برقی رونمایی کرد که امیدوار است مشتریان آمریکایی را با استایل مدرن و مستحکم که دیجیتال را کم اهمیت جلوه می دهد و مکانیکی را در بر می گیرد، جذب کند.
گرفتن؟ این شرکت همچنین انواعی برای شاسیبلند مسافرتی تمام الکتریکی خود و Scout Terra Truck ارائه میکند که مجهز به ژنراتور داخلی گازسوز با استفاده از سیستمی به نام Harvester خواهد بود - اشارهای به ریشههای برند با International Harvester Scout از دهه 1960
اگر ایده الکتریسیته با ژنراتور گاز آشنا به نظر می رسد، کاملاً آشن است. برند Stellantis رام سال گذشته از Ramcharger رونمایی کرد، یک کامیون الکتریکی با باتری مجهز به موتور 3.6 لیتری V6 و ژنراتور 130 کیلوواتی روی برد که در صورت ترکیب، برد هدفمند 690 مایل را نوید می دهد.
Scout EVs - یک کامیون و یک SUV - تا سال 2027 وارد بازار نخواهند شد. نام تجاری جدیدی که دو سال پیش راه اندازی شد، در ابتدا قرار بود این خودروها را در سال 2026 تولید کند. وقتی بالاخره به تولید رسیدند، خودروها دارای بدنه خواهند بود. شاسی روی فریم، اکسل عقب جامد، قفسههای مکانیکی جلو و عقب و همچنین پیشرانهای که 1000 پوند فوت گشتاور و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت 3.5 ثانیه (در تریمهای خاص) ارائه میکند.
این جزئیات خاص خودرویی برای آنچه که Scout امیدوار است در بین خریداران طنین انداز شود، بنیادی است: خودروهای برقی پیشرفته فناوری جدید با عملکرد خارج از جاده و جاده که همچنین نوستالژی و خاطرات دکمه ها و سوئیچ های واقعی را ارائه می دهد. و در حالی که در واقع دکمه هایی در داخل وسایل نقلیه وجود دارد، یک صفحه نمایش لمسی مرکزی نیز وجود دارد.
اسکات کیوگ، رئیس و مدیر عامل شرکت Scout Motors، که افشاگری را آغاز کرد، به نظر میرسید که کاملاً از چالشهای پیش روی صنعت خودرو آگاه باشد، بدون در نظر گرفتن این نام تجاری جدید که به نام بینالمللی هاروستر Scout که در اوایل دهه 1960 به بازار آمد، نامگذاری شد.
او در مراسمی که به صورت زنده پخش می شد، گفت: «این، بدون شک، زمان های پیچیده ای است. "صنایع با تنش های کارگری، نگرانی از تغییر به سمت EVS، زیرساخت ها، عدم اطمینان ژئوپلیتیکی، تورم، زنجیره تامین، نیاز به انجام صحیح نرم افزار، اعتماد دیجیتال و البته بازگشت سرمایه مواجه هستند."
از نظر کیوگ، دو خودروی الکتریکی جدید Scout این چالش ها را دور خواهند زد.
مهره و پیچ و مهره

این شرکت روز پنجشنبه بيان کرد انتظار داریم که مدلهای تمام الکتریکی تا 350 مایل برد داشته باشند. خودروهای الکتریکی همچنین به استاندارد شارژ آمریکای شمالی تسلا مجهز خواهند شد. اما در تغییری که نشان میدهد Scout میخواهد از شرطبندیهای خود جلوگیری کند، این شرکت همچنین انواع بردهای گسترده با برد بیش از 500 مایل را ارائه میدهد که از طریق یک ژنراتور داخلی گازسوز امکانپذیر شده است.
کیوگ به سرعت متوجه شد که نسخه ژنراتور گازسوز به نام هاروستر "هنوز یک پیشاهنگ" است.
او گفت: "همه آن توانایی عالی، همه آن توانایی، آن همه تشخیص، هیچ چیز با دریافت افزایش دهنده برد از بین نمی رود." و گفت که این هنوز یک EV است. "شما هنوز دم دستی دارید، هنوز همه بسته بندی ها را دارید، و باتری هر دو محور را به حرکت در می آورد، البته موتور باتری را تامین می کند. پس ، این به شما یک تجربه الکتریکی مناسب را با ژنراتور می دهد.
او همچنین بيان کرد که مدل هاروستر آینده برند را اثبات می کند، که "در این زمان ها برای ما حیاتی است. "
صرف نظر از پیشرانه، پلتفرم EV تایرهای 35 اینچی، بیش از یک فوت فاصله از زمین و تقریباً 3 فوت قابلیت عبور آب، جدا کردن نوار چرخش جلو، قفسههای مکانیکی جلو و عقب، رویکرد رقابتی و زوایای خروج را ارائه میکند. و گزینه های تعلیق قوی، به گفته Scout. همه این جزئیات بخشی از پیامرسانی ناهمواری است که Scout امیدوار است مشتریان را جذب کند.
این شرکت همچنین بيان کرد که کامیون Terra می تواند بیش از 10000 پوند را یدک بکشد در حالی که SUV Traveler می تواند 7000 پوند را تحمل کند. هیچ صحبتی در مورد اینکه این موضوع چگونه بر محدوده خودروها تأثیر می گذارد، وجود ندارد.
ذات هر دوی این خودروهای الکتریکی شامل چیزی است که Scout به عنوان یک معماری منطقهای مدرن توصیف میکند، که امکان بهروزرسانی نرمافزارهای هوایی و تشخیص از راه دور را فراهم میکند. شرکت مادر Scout VW با وجود ایجاد یک شرکت تابعه 6000 نفری به نام Cariad که دقیقاً به آن اختصاص دارد، برای ارائه این نوع عملکرد نرم افزاری در وسایل نقلیه خود تلاش کرده است.
اخیرا، گروه فولکس واگن موافقت کرد که به عنوان بخشی از یک قرارداد توسعه نرم افزاری گسترده که می تواند تا 5 میلیارد دلار افزایش یابد، یک میلیارد دلار در استارتاپ خودروهای برقی Rivian سرمایه گذاری کند. این امکان وجود دارد و حتی احتمال دارد که این سرمایه گذاری مشترک به Scout نیز دست نرم افزاری بدهد.
فضای داخلی با موضوع جدید-با-قدیمی ادامه می یابد. صفحه نمایش لمسی جلو و وسط است، اما ضامن ها و دستگیره هایی که برای کنترل تهویه مطبوع و گرمایش استفاده می شوند، درست در زیر آن قرار دارند. حتی یک قطب نما در سقف نزدیک آینه عقب وجود دارد. یکی از جزئیاتی که ریشه های International Harvester را در بر می گیرد، گزینه اجتناب از کنسول چند منظوره برای صندلی نیمکت ردیف جلو است.
کیوگ به آرامی گفت: «آمریکاییها فراموش نکردهاند که چگونه کارهایی مانند باز کردن در ماشین، چرخاندن دستگیره، مانند کشیدن سوئیچ را انجام دهند، پس من به شما قول میدهم انواع عملکردها را انجام دهند تا به آمریکاییها اجازه دهید عملکردشان را حفظ کنند و خودشان به انجام کارها ادامه دهند. حفاری در بسیاری از خودروهای الکتریکی مدرن.
قیمت گذاری

مدل های Scout Traveler و Terra قیمت ورودی زیر 60000 دلار خواهند داشت. Scout بيان کرد که این قیمتها با مشوقهای موجود میتواند به 50000 دلار هم برسد. با این فرض که مشوق های پیش بینی شده در قانون کاهش تورم باقی بماند. Scout آماده است تا این انگیزه ها را به دست آورد زیرا وسایل نقلیه را در میشیگان طراحی کرده و آنها را در یک کارخانه جدید 2 میلیارد دلاری با قابلیت تولید 200000 خودروی الکتریکی در سال در کارولینای جنوبی می سازد.
Scout همچنین در حال برداشتن گام بحث برانگیز فروش مستقیم خودروهای الکتریکی خود به مصرف کنندگان است که از استفاده از نمایندگی های فولکس واگن اجتناب می کند. این شرکت بيان کرد که مشتریان بالقوه می توانند برای سفارش شاسی بلند Scout Traveler SUV یا Scout Terra با مبلغ 100 دلار قابل استرداد رزرو کنند.
ارسال نظر