متن خبر

Salesforce، Zoomin، ابزاری برای سازماندهی دانش شرکت را ربوده است

Salesforce، Zoomin، ابزاری برای سازماندهی دانش شرکت را ربوده است

شناسهٔ خبر: 762771 -




Salesforce در حال خرید است.

پس از ربودن شرکت مدیریت داده Own در اوایل ماه، Salesforce امروز برنامه های خود را برای خرید Zoomin، یک پلت فرم دانش سازمانی اعلام کرد. Zoomin - که قبلاً چندین بار به آن پرداخته‌ایم - اسناد یک شرکت مانند راهنمای کاربر محصول و آموزش‌ها را در یک پورتال یکپارچه می‌کند.

شرایط معامله فاش نشد. Salesforce انتظار دارد که در سه ماهه چهارم سال مالی 2025 (31 ژانویه) نهایی شود، مشروط به شرایط بسته شدن مرسوم.

Zoomin که در سال 2019 توسط گال اورون، هانان سالتزمن و جو گلب تأسیس شد، از هوش مصنوعی و داده های بزرگ برای کمک به شرکت ها در ایجاد تجربیات جستجو و پشتیبانی اسناد سلف سرویس استفاده می کند. مشتریان این استارت آپ اسرائیلی از برندهای فناوری مانند مک آفی و دل گرفته تا فرنچایزهای فست فود از جمله برگر کینگ، تیم هورتونز و پوپیس را شامل می شود.

سرمایه گذاران زومین - از جمله جنرال آتلانتیک، شرکای Bessemer Ventures، Viola Growth، و سازمان سرمایه گذاری خود Salesforce، Salesforce Ventures - سرمایه 73 میلیون دلاری را وارد شرکت کردند.

Rahul Auradkar، EVP منابع داده یکپارچه در Salesforce، او میگوید که Zoomin پس از اکتساب، پلتفرم Data Cloud Salesforce را تقویت می‌کند تا موارد استفاده مانند استفاده از پایگاه دانش یک شرکت برای خودکارسازی تعاملات خدمات مشتری را تقویت کند.

اورادکار گفت: «داده‌های بدون ساختار اختصاصی سوخت قدرتمندی است که مشتریان ما می‌توانند از آن برای عوامل هوش مصنوعی و تجربیات مشتری استفاده کنند، و تخصص و فناوری اثبات شده Zoomin نوآوری Data Cloud را تسریع می‌کند و مشتریان ما را قادر می‌سازد تا ارزش بهتری کسب کنند.»

خرید Zoomin توسط Salesforce پس از آن صورت گرفت که غول فناوری متعهد شد 500 میلیون دلار پول نقد اضافی برای استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی از طریق Salesforce Ventures خرج کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است