RV هیبریدی جدید ثور و هاربینگر موتورز به شما امکان می دهد زمان بیشتری را در کمپ بگذرانید

خودروسازان قدیمی در حالی که درگیر این هستند که آیا به برنامه های تمام الکتریکی یا پرچین با هیبریدی ها پایبند باشند، نوعی بحران وجودی را تجربه می کنند. این اشتهای ناگهانی برای گزینهها در سراسر صنعت، فرصتی را برای استارتآپهای خودروهای برقی مانند هاربینگر موتورز لس آنجلس ایجاد میکند، که دوشنبه اعلام کرد که اولین پیشرانه هیبریدی خود را برای RV ساخته شده توسط مشتری ثور با برد 500 مایل ساخته است.
هاربینگر چند سال گذشته را صرف توسعه یک پیشرانه برقی درجه یک تجاری کرده است که می تواند هر چیزی را از یک کامیون تحویل گرفته تا یک وسیله نقلیه تفریحی تامین کند و اولین مورد را در ماه مارس برای RV الکتریکی خود به Thor تحویل داد. اما جان هریس، مدیر عامل هاربینگر به TechCrunch می گوید که ثور ایده یک گزینه هیبریدی را چند ماه قبل مطرح کرد.
هریس او میگوید : « پس ما برگشتیم و آن را مطالعه کردیم و مدتی را با آنها گذراندیم، و با هم به این نتیجه رسیدیم که در واقع، این راهحل بهتری برای ثور بر اساس نحوه استفاده آنها از وسیله نقلیه است.
دلیل آن این است که در این مورد، "هیبرید" به معنای کارکرد موتور بنزینی در کنار یک پیشرانه الکتریکی نیست. Harbinger به سادگی یک ژنراتور گاز کوچک اضافه می کند که می تواند انرژی را به بسته باتری 140 کیلووات ساعتی برساند. این بدان معناست که مالک می تواند در سفرهای طولانی بدون توقف و شارژ، برد بیشتری از RV دریافت کند. همچنین به این معنی است که آنها می توانند برای مدت طولانی تری بدون نیاز به سفر به شارژر EV کمپ بزنند.
RV که روز دوشنبه به نمایش درآمد، در حال حاضر فقط یک خودروی آزمایشی است، اگرچه ثور او میگوید RVهایی که از پلتفرم هیبریدی استفاده میکنند «در سال 2025 بهصورت تجاری در زیر برندهای مختلف آن در دسترس خواهند بود».

رویکردی که هاربینگر در پیش گرفت همان چیزی است که به عنوان یک سری ترکیبی از آن یاد می شود، و بسیار نادر است. خودروهای لوکس مانند نسخه با برد بیامو i3 و فیسکر کارما، تنها نسخههای مدرن هستند. اما از آنجایی که خودروسازان از اجرای برنامه های رویایی خود برای تبدیل شدن به تمام برقی چشم پوشی می کنند، این ایده ای است که برند Stellantis رام قبلاً با وانت رم چارجر آتی پذیرفته است.
برای هاربینگر، هریس او میگوید این محور از نظر فنی ساده بود. این شرکت پیشرانه EV خود را طوری طراحی کرده بود که بسیار ماژولار باشد. این در یک اندازه موجود است اما بسته به نیاز مشتری می تواند تعداد متفاوتی از ماژول های باتری داشته باشد. او او میگوید در این مورد، شرکت اساساً فقط ژنراتور گاز و مخزن سوخت را در نقطهای قرار میدهد که معمولاً آخرین ماژولهای باتری میروند.
در مورد اینکه چرا تلاش برای چنین چیزی اینقدر طول کشید، هریس می گوید که فکر می کند فشار سریع برای برق رسانی ممکن است ایده های مشابهی را متوقف کند.
او او میگوید : «من فکر میکنم که پاسخ درست در مورد پیشرانه، سوخت و حملونقل، در بسیاری موارد مشروط به آزمایش خلوص است. "مردم به دنبال این هستند: "پاسخ [برق شدن] چیست؟" و اگر پاسخ مقرر را ندهید، آنها میگویند: «خب، شما به هدف واقعی متعهد نیستید و به درستی با اهداف ما در اینجا همسو نیستید. و منظورم این است که این رویکرد اشتباهی است. »
ارسال نظر