PS VR2 سونی احتمالاً تا پایان سال سازگاری دارد
PlayStation VR اغلب در مکالمات مربوط به واقعیت ترکیبی نادیده گرفته می شود. این روزها، به نظر می رسد تمام چیزی که می خواهد در مورد Apple Vision Pro در مقابل Meta Quest صحبت کند. اما سونی برای سالها حضور پایداری در VR داشته است، در سراسر فراز و نشیبهای مختلف صنعت (اگر صادق باشیم، اکثراً نزولها).
غول الکترونیک ژاپنی این هفته برنامههای خود را برای دادن زندگی جدید به PS VR2 تأیید کرد، زیرا آزمایش سازگاری با رایانه شخصی را آغاز کرده است. این خبر در عمق چند پاراگراف در یک پست PlayStation.Blog که تعدادی از عناوین جدید این پلتفرم را برجسته می کرد، مدفون شد.
دیگر اخبار
Planity 48 میلیون دلار جمع آوری می کند زیرا حتی آرایشگاه ها نیز به محصول SaaS خود نیاز دارند
در اینجا کل مطالبی است که Gillen McAllister، مدیر ارتباطات محتوای تعاملی سونی درباره این موضوع امروز صبح نوشت: «همچنین، ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که در حال حاضر در حال آزمایش توانایی بازیکنان PS VR2 برای دسترسی به بازیهای اضافی روی رایانه شخصی برای ارائه بازیهای بیشتر هستیم. تنوع علاوه بر عناوین PS VR2 که از طریق PS5 در دسترس است. ما امیدواریم که این پشتیبانی را در سال 2024 در دسترس قرار دهیم، پس منتظر بهروزرسانیهای بیشتر باشید.»
عباراتی مانند "ما امیدواریم که بسازیم" اعتماد به نفس زیادی را در مورد اینکه چه زمانی – یا اگر – سازگاری بین پلتفرم وارد می شود القا نمی کند. از آنجایی که تازه وارد اواخر فوریه شدهایم، در مورد یک پنجره بزرگ صحبت میکنیم، با فرض اینکه سونی به آخرین مهلت ۲۰۲۴ برسد.
اینکه این ویژگی در پستی از عناوین جدید کنار گذاشته شد، خود گویای آن است. محتوا همیشه یک مسئله برای واقعیت ترکیبی بوده است، اما باز کردن هدست روی عناوین ویندوز ناگهان یک شبه سیل تجربیات جدید را به همراه خواهد داشت.
بیشتر بخوانید
انحصار پلی استیشن احتمالاً بخش بزرگی از دلیلی است که PS VR اغلب بخشی از گفتگوی گسترده تر واقعیت ترکیبی به نظر نمی رسد. همچنین، این واقعیت نیز وجود دارد که دستگاه جانبی کاملاً منحصراً بر روی بازی متمرکز شده است، در حالی که اپل، متا و – تا حدی – HTC به دنبال چیزی گستردهتر هستند که شامل محاسبات مکانی/بهرهوری، برنامههای کاربردی سازمانی و سایر راههای سرگرمی نیز میشود.
البته بازی برای خود یک مقوله بزرگ و گسترده است. اکنون چندین دهه است که فضا محرک کلیدی فناوری های واقعیت مجازی بوده است و رشد زیادی برای حرکت و رشد در این مسیر وجود دارد. باز کردن عناوین رایانه های شخصی مطمئناً به PS VR در هر دوی این موارد کمک می کند.
ارسال نظر