Portlogics کره با ابزار نرم افزاری خود حمل و نقل بین المللی را برای بازرگانان آسان تر می کند


اکثر بازرگانان در کره جنوبی لجستیک حمل و نقل بین المللی خود را از طریق ایمیل پیگیری می کنند تا زمانی که محموله آنها با خیال راحت به مقصد برسد. این شامل تمام فرآیندهای اداری، از فرستنده تا واردکننده است، و لجستیک، گمرک، هزینه ها و رزرو حمل و نقل را پوشش می دهد.
Portlogics، یک حملونقل دیجیتال کره جنوبی که یک سیستم مدیریت حمل و نقل مبتنی بر اتوماسیون فرآیند روباتیک ارائه میکند، میخواهد به بازرگانان کمک کند لجستیک حملونقل بینالمللی را ردیابی کنند و بهروزرسانیهای وضعیت محمولهها را دریافت کنند و فرآیند را با ابزار نرمافزار خود دیجیتالی کنند.
مدیرعامل Portlogics، Hyoung-chul Choi، یک کارآفرین سریالی است که اولین بار هنگام راه اندازی اولین استارت آپ خود، YLP، یک استارتاپ لجستیکی میان مایلی که زیرمجموعه شرکت مخابراتی SKT کره جنوبی T-Map Mobility آن را خریداری کرد، متوجه روش ناکارآمد برای ردیابی لجستیک بین المللی شد. در سال 2021
در طول همهگیری، قیمت حمل و نقل دائماً در نوسان بود، پس حملکنندگان نمیتوانستند هزینههای محموله را پیشبینی کنند. چوی و سه بنیانگذار دیگر با درک اینکه صنعت حمل و نقل کالا چقدر نیاز به تغییر دیجیتالی فوری دارد، Portlogics را در همان سال راه اندازی کردند و یک سیستم مدیریت سفارش تجارت و مدیریت حمل و نقل مبتنی بر وب را برای بازرگانان توسعه دادند که اکنون می توانند از آن استفاده کنند. در یک قایق حمل می شود یا از طریق جاده یا راه آهن حمل می شود.
چوی بيان کرد که اکنون بیش از 26 شرکت از ابزار نرمافزار Portlogics استفاده میکنند و گفت که این شرکتها شامل شرکتهای لجستیکی بزرگ و شرکتهای حملونقل مانند GS Global و Hyundai Bioland هستند که مواد مورد استفاده در لوازم آرایشی و مکملهای بهداشتی را تولید میکنند.
این نوع کشش به استارتآپ کرهای این امکان را میدهد تا 1.6 میلیون دلار (2 میلیارد وون) بودجه قبل از سری A از سرمایهگذاران، از جمله صندوق K2G و سرمایهگذار استراتژیک GS Global ، که شرکت کرهای GS Holdings مالک آن است، دریافت کند.
Portlogics که اکنون 19 کارمند دارد (6 نفر در تحقیق و توسعه)، از سرمایه جدید برای توسعه بیشتر پلتفرم خود از جمله با استخدام کارمندان اضافی استفاده خواهد کرد.
چوی توضیح داد که این استارتآپ همچنین قصد دارد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را معرفی کند که میتواند دادههایی را که لباس جمعآوری میکند معنا کند و آن را برای تخمین هزینههای رزرو الکترونیکی و حمل و نقل بهتر توانمند کند. علاوه بر این، Portlogics در حال مذاکره با شرکت های امنیتی B2B SaaS است تا به آن کمک کند با استفاده از نرم افزار خود از مشتریان محافظت کند و اقدامات امنیتی داده های خود را تقویت کند.
چوی بيان کرد که Portlogics در حال حاضر بر صنعت حمل و نقل بار کره جنوبی متمرکز است، اما قصد دارد پس از سال 2024 دفاتر خود را در آسیای جنوب شرقی و ایالات متحده باز کند، با مشاهده اینکه سهم زیادی از بازار باقی مانده است.
طبق یک تخمین توسط شرکت تحقیقاتی Allied Research، پیشبینی میشود که بازار حمل و نقل دیجیتال جهانی در سال 2030 به 22.9 میلیارد دلار افزایش یابد که از 2.92 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یافته است.
شریک مدیر K2G Fund Archi KyoungRok Kong گفت: "مدیریت زنجیره تامین جهانی و لجستیک [به دلیل افزایش تنش بین ایالات متحده و چین] تغییر یافته است، و شرکت های بیشتری با ساخت کارخانه های تراشه و باتری، ایالات متحده را بازسازی می کنند." «در این تغییر پارادایم، فروشندگان کرهای بیشتری در اکوسیستمهای مدیریت زنجیره تأمین جهانی شرکت میکنند و معلوم میشود که معاملات حمل و نقل کالا از کره جنوبی به ایالات متحده و در سطح جهانی در حال افزایش است. پس ، صندوق K2G معتقد است که زمان بسیار خوبی است که فرصت های قابل توجهی برای شرکت های حمل و نقل بار مستقر در کره جنوبی وجود داشته باشد.
ارسال نظر