متن خبر

Pitch Deck Teardown: Deck 10 میلیون دلاری Point.me سری A

Pitch Deck Teardown: Deck 10 میلیون دلاری Point.me سری A

شناسهٔ خبر: 438748 -




جمع آوری امتیاز برای بسیاری یک سبک زندگی است . به‌عنوان مثال، دریافت معاملات عالی در پروازها، با جمع‌آوری دقیق و خرج کردن امتیاز، می‌تواند تفاوت را بین پایین آوردن آن در کلاس گاو یا زندگی کردن در آن، با تجملات فوق‌العاده در جلو ایجاد کند.

سال گذشته، موتور جستجوی جوایز پرواز در زمان واقعی Point.me را به دور ۲ میلیون دلاری پرداختیم و در ابتدای این ماه، این شرکت ۱۰ میلیون دلار اضافی جمع آوری کرد. امروز، من عرشه‌ای را که شرکت برای بالا بردن دور جدید خود استفاده می‌کرد، در زیر لوپ قرار می‌دهم تا بفهمم آیا استارت‌آپ نقطه(های) را از دست داده است یا به اوج خود می‌رسد.

وقتی فهمیدم این شرکت چه می کند، بلافاصله کنجکاو شدم که چگونه می خواهد داستان خود را به گونه ای بیان کند که فوریت را القا کند. من یک پرواز با امتیاز خطوط هوایی خوب را به همان اندازه دوست دارم که احساس مبهم از دانستن اینکه «سیستم را شکست داده‌اید» به دست می‌آورید، اما آیا این محصولی است که یک مشکل «واقعی» را حل می‌کند؟ یا یک کالای لوکس یکبار مصرف است؟ بیایید شیرجه بزنیم و بفهمیم.


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، پس اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

Point.me از یک عرشه ۱۶ اسلایدی برای جمع آوری ۱۰ میلیون دلار خود استفاده کرد:

    کاور اسلاید

    اسلاید مشکل

    اسلاید ضربه ای مشکل

    اسلاید "در حال حاضر چگونه حل می شود".

    اسلاید راه حل

    اسلاید ارزش پیشنهادی

    اسلاید مزایای محصول

    اسلاید محصول

    اسلاید تحویل محصول

    اسلاید اسکرین شات های محصول

    سرسره کششی

    اسلاید بریده ها را فشار دهید

    سرسره خندق

    اسلاید تیم

    کاهش سرمایه گذاران گذشته

    بسته شدن اسلاید

سه چیز برای دوست داشتن

Point.me چیزهای زیادی را در این عرشه درست می کند. بدیهی است که پیام های مشتریان خود را در مورد وجود خود تقویت کرده است.

پیام‌رسانی عالی با تمرکز بر مصرف‌کننده

[اسلاید ۱۶] مقدار زیادی پیام عالی در عرشه وجود دارد، اما اسلاید پایانی به درستی ChefsKiss.gif است. اعتبار تصویر : Point.me

همانطور که از نمای کلی "اسلایدهای این عرشه" می بینید، Point.me زمان زیادی را برای محصول صرف می کند. این اغلب یک پرچم زغال اخته رنگ در کتاب من است، اما من واقعا نمی توانم آنقدر ایراد بگیرم. این شرکت من را به اندازه کافی کنجکاو کرد که صفحه قیمت آن را تحلیل کنم، به این معنی که آنها تقریباً من را داشتند.

برخی از حقایق سخت

[اسلاید ۲] داستان با برخی حقایق سخت آغاز می شود. اعتبار تصویر : Point.me

این اسلاید به چند دلیل واقعا جالب است. برای اولین بار، من نمی دانستم اقتصاد امتیاز خطوط هوایی چقدر بزرگ است، و نه اینکه چه ابزار فوق العاده ای برای خطوط هوایی است. صدور امتیاز به ارزش ۴۸ میلیارد دلار و پس از آن عدم استفاده از یک سوم آنها یک مدل کسب و کار جهنمی است. اوضاع بدتر می‌شود: بنیان‌گذاران به من می‌گویند که این اعداد زمانی که برای جمع‌آوری پول رفتند درست بود، اما آنها ادعا می‌کنند که ارزش امتیازات و مایل‌های بازخرید نشده در سال اکنون به ۳۰ میلیارد دلار نزدیک‌تر است، نه ۱۶ میلیارد دلار.

البته این در مدل های کارت هواپیمایی تعبیه شده است. اگر بدانید که بسیاری از آنها بازخرید نخواهند شد، صدور امتیاز بسیار ارزان است، به خصوص اگر این امتیازها در نهایت منقضی شوند.

اقتصاددان در من این را خطری برای Point.me می‌داند، با این حال: این مکان خطرناکی برای فعالیت است. هرچه موفقیت بیشتری کسب کنید، انگیزه بیشتری برای افرادی وجود دارد که محصولشان را تقویت می‌کنید تا شما را تعطیل کنند یا حداقل زندگی خود را سخت تر کنید

با این حال، اگر در حالی که خورشید می تابد، یونجه درست می کنید، این کار بسیار قانع کننده به نظر می رسد.

دو دسته مشتری

[اسلاید ۹] دو گزینه. اعتبار تصویر : Point.me

Point.me مخصوصاً برای افرادی که امتیاز خطوط هوایی زیادی دارند مفید است و چنین افرادی تمایل زیادی به سفر دارند. این یک مخاطب هدف جالب را ایجاد می کند: اگر دسته ای سفر می کنید، به این معنی است که اغلب برای کار در جاده هستید. این بدان معناست که شما احتمالاً زمان کمتری نسبت به سایرین برای درک وضعیت امتیازات خود دارید.

این شرکت از دو طریق خود را برای موفقیت آماده می‌کند: راه‌حل نگهبانی برای افرادی که مایلند هزینه‌ای بپردازند تا کسی بفهمد چگونه از امتیازات ذخیره شده خود بهترین استفاده را ببرد، و یک پلتفرم خود خدمت برای مردم ارائه می‌کند. که خود حاضرند این کار را انجام دهند.

از جنبه منفی، این اسلاید اساساً یک اسلاید فروش با هدف مشتریان است. در حال حاضر، بسیاری از VC ها زیاد سفر می کنند، پس من به Point.me خیلی سخت نمی پردازم، اما به طور کلی، به یاد داشته باشید که «محصولی» که به VC می فروشید، محصولی نیست که شما هستید. به مشتریان خود بفروشید یک VC به سهام شرکت شما علاقه مند است، پس الگوی فروش متفاوت خواهد بود.

در ادامه این حذف، ما به سه چیز که Point.me می‌توانست بهبود ببخشد یا متفاوت انجام دهد، همراه با دک کامل آن می‌پردازیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است