Pinterest قابلیتی را راهاندازی میکند که به کاربران اجازه میدهد کلاژهای ایجاد شده توسط دیگران را مجدداً ترکیب کنند


Pinterest سال گذشته یک قالب جذاب با کلاژ ایجاد کرد که به کاربران اجازه می دهد تصاویر و برش ها را برای ایجاد محتوای جدید ترکیب کنند. این شرکت اکنون با معرفی یک ویژگی Remix از افرادی که تعداد بیشتری از آنها را ایجاد می کنند، بانکداری می کند.
درست مانند ویژگی Remix در برنامههای ویدیویی کوتاه، مانند اینستاگرام و اسنپ، ایده پشت ویژگی Pinterest این است که کاربران میتوانند یک کلاژ موجود را قرض بگیرند و چرخش خود را روی آن بگذارند. کاربرانی که نمیخواهند ریمیکس شوند، میتوانند ریمیکس را برای کلاژها از تنظیمات خاموش کنند.
میتوانید با رفتن به گزینه «Remix a collage card» در ابزار کولاژ یا ضربه زدن روی دکمه Remix روی کلاژی که هنگام مرور Pinterest با آن مواجه میشوید، یک ریمیکس جدید ایجاد کنید. هنگامی که ویرایش های خود را منتشر کردید، کلاژ نهایی نام کاربر و سازنده اصلی کلاژ را خواهد داشت.
جدای از ویژگی Remix، پلتفرم اجتماعی همچنین دانلود و به اشتراک گذاری کلاژها را در قالب ویدئو با سبک های مختلف مانند ویدئو معمولی، تایم لپس، unscramble، جوهر و آنالوگ برای کاربران آسان تر می کند. این بدان معنی است که سازندگان می توانند به طور بالقوه از Pinterest به عنوان یک ابزار جدید ایجاد ویدیوی کوتاه استفاده کنند.
همچنین می توانید یک کلاژ را به صورت تصویر دانلود کنید. Pinterest بيان کرد که در اواخر سال جاری ادغام هایی برای به اشتراک گذاری کلاژها به طور مستقیم با سایر پلتفرم های اجتماعی ایجاد خواهد کرد.
«ما فرزندخواندگی بسیار خوبی نیز دیدهایم. کلاژها با نرخ های بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع پین ذخیره می شوند، و ما می بینیم که کاربران، به ویژه Gen Z، عاشق ایجاد کلاژ به عنوان راهی برای بیان خود هستند. در بیانیه ای گفته شده است.
این شرکت بيان کرد که از ابتدای سال، شاهد افزایش 418 درصدی در تعداد کلاژها بوده است، که شامل موارد استفاده از جمله برنامهریزی لباسها، ساختن روالهای زیبایی، و رویاییسازی اتاقهای خوابگاه میشود. کلاژها مورد توجه Gen Z هستند زیرا 72٪ از کاربران روزانه کلاژ ژنرال Z هستند. این شرکت از آنجایی که اکنون قالبی جذاب تر از پین های سنتی هستند، تمرکز خود را بر غنی سازی ویژگی های کلاژ گذاشته است.
کلاژها از برنامه iOS Pinterest به نام Shuffles متولد شدند که در سال 2022 راه اندازی شد. این شرکت در نهایت این فرمت را در سال گذشته در برنامه اصلی ادغام کرد.
این شرکت در حال حاضر در تلاش است تا مقداری پول از کلاژ به دست آورد. در چند ماه گذشته، Pinterest از تبلیغکنندگان دعوت کرده است تا با استفاده از برشهایی از پینهای محصول از کاتالوگ خود، کلاژ بسازند و آنها را به عنوان تبلیغات تبلیغ کنند. در طول درآمد سه ماهه دوم 2024، این پلتفرم اجتماعی اعلام کرد که برندهایی مانند نایک، جان لوئیس و بامبل از کلاژ برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند.
این شرکت بیش از 522 میلیون کاربر فعال ماهانه جهانی دارد که Gen Z محرک اصلی تعامل است.
ارسال نظر